- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
holozis_HUN
veterán
-
Sprq
aktív tag
Holnap PTR, Auriellel meg még kitudja mikkel.
Do you hear the voices, too?
-
DaveNo1
veterán
-
Devas
őstag
Jelentem sikerült "megoldani" az FPS problémát a játékban. Teljesen max grafikával játszottam, tök folyamatos volt az egész. Sajnos hiába vettem fel róla videot, nem adta vissza azt az élményt.
Tehát a következő a teendő Nvidiásoknak:
-Le kell tölteni az Nvidia Inspector nevezetű programot.
-Azon belül a settingre nyomva, ki kell keresni Vertical Sync-et és 1/2 Refresh Rate-re állítani (szerintem minden játék előtt nyissuk meg a programot)
-A játékban a Monitor refresh Rate Default legyen szerintem
-Pipáljuk ki a játékban a Vsync-et.Valójában nem 60 FPS-el fogunk játszani, hanem 30-al (konzol feeling), de sokkal folyamatosabb lesz mint az 55 FPS, mivel nem lesz stuttering.
AMD-sek valami másik programmal tudják megfelezni a Vsync értékét gondolom... DE! Fontos, hogy ne 30 FPS limitet adjanak meg, hanem a Vsync felezéssel érjék el a 30-at, különben nem lesznek szinkronban a monitorral!
Megjegyzés:
Az FPS kijelzés továbbra is lehet hogy 60-at mutat, de az marhaság, senkit ne tévesszen meg![ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Devas
őstag
válasz holozis_HUN #15558 üzenetére
Kipróbálhatod azzal is, bár nem garantált a siker.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
DaveNo1
veterán
You are not prepared.
-
DjDanee87
addikt
válasz DaveNo1 #15566 üzenetére
Szerintem az nagy érvágás, hogyha beblinkel agresszíven már nincs ingyen blink a meneküléshez ha nyom egy E-t. Mert eddig bármikor túl előre ment, vagy valaki ráfókuszált és menekülésre kényszerítette csak nyomott egy recallt, és a talentből kapott 2 blink jóvoltából elmenekült bárki elől gyakorlatilag. Jó taktika volt akár veszélyesebb helyzetbe is bemenni mert kis autoattack, egy W, ulti és instant menekülés az E-vel mert meghalna. Most csak úgy lesz blinkje a recall után, ha maradt azelőttről, vagy sikerült megölnie valakit. Gyakorlatilag egy jó Tracert szerintem e miatt az egy talent miatt volt kb lehetetlen elfogni. Én örülök a nerfnek.
Volt már annyiszor, hogy a csapatból valaki ment arrafelé, ahonnan támadt Tracer, hogy recall után elkapja - de a 2 blink miatt nem lehetett.
-
Metacska
aktív tag
válasz DjDanee87 #15567 üzenetére
Így van. Kicsit taktikusabban kell vele játszani. Ugyanezt el tudta játszani Zera is a saját kit-jével.
Úgy nerfelték, hogy a Void Prison kapott cast range decreaset, a wormhole durationt is csökkentették. Aztán az ember azóta kétszer meggondolja, hogy hova szalad be 1 cleave-re és basic attack kaszabolásra.
Zeránál én még mindig arra pakolok, hogy a stealh és a stealh utáni másodpercek adják a plusz dmg 50-75%-át.
-
félisten
válasz Metacska #15568 üzenetére
+1, igen, a jó Tracer-ek eléggé "megfoghatalanok" voltak, Zeratul-t pedig detto így építenék.
Zaránál jó még a Burning Rage: elfoglalós pályáknál jól lehet láthatatlanul poke-olni az épp koncentrálni próbáló ellent, pl. Towers of Doom, Cursed Hollow.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
DaveNo1
veterán
válasz DjDanee87 #15567 üzenetére
Szerintem nagyobb probléma, hogy MEGINT Kaellel szórakoznak, miközben csomó hős már nagyon rég óta parkolópályán van.
Ráadásul Auriel sem tűnik erősnek, mindkét ultija rossz a jelenlegi formában + cleanse hiánya miatt kompetitív játékban biztos nem fogják használni. Pedig a toolkitje tetszik, de a feltámasztás szvsz. jelenlegi formájában a leggyengébb ultimate a játékban (3sec casttime + gyakorlatilag 0 távolságról lehet csinálni, még bronzeban is kinyírnak/beleszakítanak így... )
You are not prepared.
-
DaveNo1
veterán
válasz kovsol #15571 üzenetére
Leginkább a Palmhoz lehet hasonlítani, ami gyakorlatilag egy újraélesztés ha jól használod (magas skill kell hozzá), cserébe viszont instant rá tudod dobni valakire és csak 40 sec CD van rajta.
Mivel a Resen 90 sec CD van nyugodtan lehetne instant mindenféle hátrány nélkül, úgyis 50% hp-val éled a target.
You are not prepared.
-
Metacska
aktív tag
válasz DaveNo1 #15572 üzenetére
Nem is értem 20-ason a 100 % health res-t. Ami mellé kap még a felélesztett 200% movement speedet.
Egyrészt a cast time miatt egy TF közepén nem is fogja hagyni az enemy feléleszteni a halott hőst, de ha ez megtörténik, akkor is kapja a stunt, rootot és meghal újra.
kovsol: SzVSz annak nincs értelme, hogy 1 percre hozza vissza. Late game-ban 50 sec-es death timer-nél már nagyon is jó lenne az a resur.....meccseket dönthet el.
[ Szerkesztve ]
-
DaveNo1
veterán
válasz DjDanee87 #15574 üzenetére
Konkrétan egy Ice Block..amúgy solo supportnak kiáltották ki, szóval remélem hamar buffolják az ultijait.
Cleanse-t biztos nem kap, de ezzel a generic talenttel valamit amúgy is csinálni akarnak, talán kiveszik a játékból, cserébe jön valami más anti cc mechanizmus.
You are not prepared.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz DaveNo1 #15570 üzenetére
Sztem is kicsit bénák ezek az ultik, de pro szinten nem biztos, hogy annyira szar lesz a res. Pl endgameben obj/boss előtt nagyon gyakori, hogy egy kill után totál reménytelen az egyik csapat helyzete, de most az ellenfél tagjai vagy őrzik a hullát és nem csinálnak semmit, vagy hagyják, hogy az ellenfél kiegészüljön. Szerintem lesz helye a metában, mert azért a healingje egészen beteges aoe effekt(kb 40%-al több mint a monk-é), de egyetértek azokkal, akik szerint főleg egy másik support mellé lesz jó kiegészítő.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Sprq
aktív tag
Nekem eléggé bejön Auriel, elég effektív quest talenteket kapott amiket megéri megcsinálni, igazi playmaker tud lenni ezekkel a cc/dmg abilitykkel. A Res tényleg kicsit érdekes, hiába kapnak el csak 1 embert mondjuk, és lenne idő reselni az enemy csapat csak ott fog állni és megakadályozni. A robbantós jégkocka nekem jobban tetszik, kb. mint a palm rádobot a fókuzolt targetre, sebzést is ad meg energyt healre utána.
Do you hear the voices, too?
-
-
Metacska
aktív tag
válasz DaveNo1 #15580 üzenetére
Másra gondoltam.
Azonos oldalon 1 csapatban ETC és Auriel. ETC moshpitbe teszi az enemy-t, csapattársak sebeznek ezerrel, aztán a moshpit végén Auriel az iceblock ulitba teszi ETC-t és a még élő moshpitben érintettek addig nem tudnak majd kikecmeregni a demolish rádiuszából.
Így értettem, kicsit olyan, mint a Falstad - Gust + ETC - Moshpit egymás után.
[ Szerkesztve ]
-
Metacska
aktív tag
válasz DaveNo1 #15582 üzenetére
Ez rendben is van. A moshpit duration 4 sec. Mivel kicsi a radius ezért relatív mindenki közel fog hozzá állni. Az első 3 secben megy a sebzés és a vége előtt Auriel feldobja az iceblockot és mivel elég nagy a robbanás sugara, a moshpitet túlélőknek nem lesz idejük kimenni az aoe hatóköréből.
-
DaveNo1
veterán
Kaeyoh ezt a buildet ajánlja, az Emphatic link elég jó egy Muradin, Sonya, vagy akár Diabloval.
You are not prepared.
-
Sprq
aktív tag
Azért kaptam silencet, mert egy kedves kis troll felb<idegesít>szott és szofisztikáltan káromkodás nélkül inzultáltam, mivel direkt feedelt. Haverom akkor kapott silencet miközben már 5 perce queueban vártunk.
Gratulálok a rendszerhez, a trollok tovább játszhatnak és engem büntetnek meg.
Do you hear the voices, too?
-
Sprq
aktív tag
válasz zola09 #15588 üzenetére
Nem, random report szám után kapod a silecet bármit csinálsz, ha kussban vagy/ha mindenkinek végigszidod a családfáját/ha minden játszmában feedelsz. Teljesen mind1, ha van elég report silencet kapsz.
Lehetsz a világ legkedvesebb helpful konstruktív embere ha loss után minden csapattársad reportol 2szer.
Elismerem, hogy a legrosszabat tudja kihozni belőlem ez a játék, főleg amikor én és a duo társam kiba*ott master/gmaster ligában vagyunk és platinum/gold/silver emebreket ad be.
Arról nem is beszélve, hogy mivel most HL-t nem is tudunk menni, Unrankeden méginkább elszakad a cérna. Behozzák a sok kretén hőst és még csak meg se birod mondani neki, hogy a retkes Chromie amit hozni akar egy talicska trágyával ér fel a Nazeeboo main hulladék emberekkel együtt.
Szóval nekem te ne mondd meg, hogy mi a jogos és mi nem.
[ Szerkesztve ]
Do you hear the voices, too?
-
DaveNo1
veterán
válasz kovsol #15591 üzenetére
Hát mit használjak a sok mentális sérültre aki ezzel a játékkal játszik?
Amikor ilyenek vannak:
- draftban kibanoljuk cho'gallt majd gyerek neki áll anyázni minket és akkor hoz murkyt és közli, hogy direkt elrontja a játékunkat
- falstad feedel, közli velünk, hogy mi vagyunk a szarok, majd még jobban neki áll direkt feedelnistb.
És ahogy hallottam, LoL vagy Dota2 még rosszabb. A MOBA mint játékműfaj az idióták gyűjtőhelye lett. Játszottam anno WoT-tal, és ott is sok idióta volt, de fele annyi sem mint a HOTS-ban (pedig ott 15-15 játékos van egy meccsen).
[ Szerkesztve ]
You are not prepared.
-
dargelot
senior tag
Nem tudom, hogy működik a match making system, de kezd frusztráló lenni, hogy olyanokkal megyek akiknek a tutorialt ajánlanám. Odáig jutott nálam a játék, hogy csak akkor megyek fel ha haverral akarunk szórakozni, de sajnos soloban sokszor inkább nyújt idegességet a játék, mintsem lazulást.
-
Madwe
nagyúr
válasz DaveNo1 #15592 üzenetére
Nekem a kedvencem az a duo ques páros volt, akik revealelték chogallt (ellen már pickelt amugy anubot, ami kb 100% hardcountere...) majd a leader ban után hoztak egy rehgar lili párost úgy, h first pickünk morales volt, mert csakazértis rohadjunk meg. Hoztunk még egy tassát és tyrandet, majdnem megnyertük a meccset! az első 3 perc nyögvenyelős volt, de utána végig pariban voltunk!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...