- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zws
senior tag
Megpróbálok válaszolni a kérdésidre, természetesen ezek nem átfogó válaszok, mert még sokat lehetne írni róla.
Xp contribution hogyan müködik:
Ugye osztott xp rendszer van, így minden xp megy a közösbe, mindenki egyszerre lép szintet. XP szinte mindenért jár, lanen a creepekért ha ott vagy és te is támadod őket, tornyokért hero killért, campekért.Mikor kell camp-eket leverni és azok mire hasznosak ha átállítottuk őket:
Mindenképp nem event közbe, és nem akkor mikor 5 fős push van az ellenfél részéről. Esetek nagy részében lvl 10 alatt nem sokszor megy a harc a campekért, de utána célszerű mindig magad mellé állítani az egységeket. Hasznosságuk: Siege Giants (Easy): 2 Távolsági egységet ad, leszedik a tornyokat, fortokat, úgy h azok nem sebzik őket. Knights (Hard): 3 Knightot és 1 Mágust ad, elég erősek önmagukban is, a laneben könnyedén leverik az ellenfél creepjeit, így a sajátjaid felgyűlnek és ha nem figyel rájuk senki, leverik a tornyokat, fortot. Grave Golem (Boss): célszerű több emberrel támadni, nagyon erős, nagy pushra képes. Ha kísérik, könnyen el lehet vele menni a coreig, ha nem, akkor mivel az ellenfél rá fókuszál h leölje, lehet a többi lanet nyomni.Melyik ösvényre hány ember és meddig:
Ez map és szituáció függő, erre nincsen szabály. Mindenki választ az elején ösvényt magának és oda megy. Mindenki próbál xp-t gyűjteni mert aki előbb éri el a lvl 10et már előnybe kerül az ulti miatt. Sokszor fordul elő az, hogy beáll mindenki egy ösvényre, és vannak akik mennek az ösvények között, így aki nem figyel, azt le lehet ölni, ami újabb előnyt ad.Minionok magatartása:
Ha van ellenséges minion, akkor azokat támadják először.Ágyúk célpontja, municiója:
Az ágyúk elsőnek mindig a creepeket támadják, ha elfogytak akkor kezdik lőni a herokat. Ha egy lanen egyedül vagy, akkor elég gyorsan le lehet ütni az első 2 tornyot, mert a muníció akkor töltődik, ha egy x idő után nem lő a torony senkit. Ez igaz a fortokra is.Hősgyilkosság XP jutalma, feltámadási ideje:
Szerintem egyenes arányosságban nő a szintekkel. Nagyobb szinteken több xp jár érte, és a feltámadás is hosszabb. Ezekről nem tudok pontos adatot mondani.Hős statok müködése:
Itt nem tudom mire gondolsz pontosan. Mindenki talentol, vannak aktív és passzív talentek.Siege damage:
Minden ami nem hero damage.Minionok elleni mana pocsékolás és push-olás:
Ha pusholni akarsz, akkor bizony költeni kell a manából is a creepekre. Itt is sok szituáció lehetséges, ha közeledik az event, akkor természetesen már nem manázod ki magad, mert biztos h szükséged lesz rá.Csapat ideális összeállítása:
Passz. Egy melee és egy support mindenképp kell, a többi helyen osztoznak a melee-ranged specialisták, assasinok, de szerintem 1 melee, 2 ranged a jövedelmezőbb.Lovaglás:
Megszakad ha sebződsz, leszállás után van 3-4 sec cooldownja.Játék irányítási lehetőségek:
Mindenképp ésszel eventekre illik 5 fős csoportba tömörülni(maptól függ), mert találkozol az ellenséggel, és amellett, hogy legyőzöd őket, tiétek lesz az event, így duplán jól jársz. Nehéz megfogalmazni, hogyan irányíthatod a játékot. A lvl 10 elsőnek elérése mindenképp előny. A campek megszerzése is.Játék különböző szakaszai:
Erre szerintem a többi válaszomból lehet következtetni, meccs elején inkább xp szerzés, később event, campek megszerzése, és a lineok bevitele és a herok kiiktatása. Az xp meg csak jönMikor meneküljünk, mikor üldözzünk:
5v5-nél ha már kevés az életünk érdemes menekülni kicsit hátrébb, de nem elmenni, mert lehet be tudsz vinni egy végzetes sebzést is kis életen. A kamikaze módszer esetek nagy részében halállal végződik. Menekülni kell, ha a core közelében vagy és az ellenfél másodpercek múlva feléled, mert teli élettel-manával nagy valószínűséggel le fognak vadászni, és a hosszú éledés miatt, campeket, eventet veszthetsz, akár az egész meccset is. Üldözni akkor érdemes, ha tudod h el is kaphatod, különben csak kockáztatod az életed.Bozót használat:
Meglepetésnek jó elbújni benne, szerintem túl sok mindent nem kell írni róla, egyértelmű a lényege.Csapatmunka:
Nagyon fontos, hogy odafigyelj a többiekre, eventre együtt menjetek, mozogjatok együtt, pingeljetek mapon, próbáld megmenteni a másikat. Itt csapatmunka nélkül nem lehet nyerni szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Kotomicuki
senior tag
Igen, ahogy F-ECT$ is írta. De különösen azután, hogy a tornyainak a hatósugara meg lett növelve - eddigre, ha jól dolgozott, akkor van már jóféle öngyógyítása is - és a Superiority is be lett választva, ekkor már az sem gond, ha 1-2 ellenfél feltűnik: a tornyok és a bombák biztosítják a visszavonulást.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kotomicuki
senior tag
Azt meg inkább a Core-ig vezető út megtisztítására használnám: a magszórókat nem egy nagy kunszt leverni, azokra pazarlásnak tartanám ezt az értékes erőforrást -> jól sebez, leköti az ellenfelet, miközben sértetlen marad a bennülő: az ilyet nagyobb, védettebb célpontok ellen érdemesebb bevetni.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
ígyvanferi
addikt
Én azzal csak és kizárólag a tornyokra megyek. Ledobom a virágot, beleütök párat, aztán megyek másik lane-re. Ha minden jól megy, akkor miközben az ellenfél engem kerget, néhányukat levadásszák útközben a társaim, vagy legalább is feltartják őket, így több védővonalat is be tudok bontani.
(#6173) F-ECT$: ja, a kettes Valla ulti túl jó, hogy ne válasszuk, erre mostanában jöttem rá. Főleg ha van mivel kombózni.
[ Szerkesztve ]
-
DaveNo1
veterán
Agyonnerfelték, régen top tier volt, most az egyik legrosszabb warrior. Nincs igazi cc-je, nem túl mobil, és egyszerűen nem az a warrior amivel odaállsz a frontline-ba és felveszed a sebzést.
Hook-ra kell vele építeni, ha sikerül behúzni valakit és megölni, utána már 4vs5 a harc. LvL20 felett viszont már mindenkinek van menekülője (blink), ezért a hook sem ér sokat.
Versenyeken secondary tanknak viszik max (hook + másik tank stunolja a targetet).
[ Szerkesztve ]
You are not prepared.
-
salaam
senior tag
Nem igazán van olyan. Nyilván HL-ben van tierlist és elég nagy hülyeség mondjuk Jaina és Kael helyett Raynort venni, mert önmagukban erősebbek, jobb damaget lehet velük kitolni, viszont mivel mindennek van countere, nem lehet azt mondani, hogy vannak jó és gyenge karakterek. Például Illidan+Abathur elég erős, de ha az ellenfélnék van egy bw+mura és egy jó nova/zeratul akkor semmit nem tudnak csinálni.
Quickmatchben meg teljesen mindegy, mert bármivel lehet játszani.
Ha mégis érdekel, szerintem*:
Warrior: Sonya/Stitches/Diablo
Support: Lili
Specialist: Sgt.Hammer, Murky
Assasin: Raynor*Ez a saját véleményem, nem vitaképes, szóval a "de én játszok lilivel quickmatchben és kitoltam 127k healt, míg az ellenfél brightwingje csak 18k-t" hozzászólásoktól kérném magam megkímélni, mert abból egy 72. gazlowe jó/gazlowe hulladék vita lenne és azt már kicsit unom.
[ Szerkesztve ]
-
DaveNo1
veterán
Kompetitív szempontból: lili, nova, murky, raynor, nazeebo, chen, stitches, arthas, diablo, sonya, gazlowe.
Tychust se pickelik versenyeken, de ő azért nem vészes HL-ben.
Amúgy ha összességében nézzük akkor gazlowe, arthas, stitches, sonya, lili a leggyengébbek, murky nagyon fun tud lenni, pugban meg lehet érvényesülni a többivel is.
[ Szerkesztve ]
You are not prepared.
-
salaam
senior tag
Miért lenne fontos, hogy mit varázsolnak? Bruiserben megölöd a maget, mert ő nagyobbat sebez(?) és shieldet ad a másik háromnak, aztán a többit. A campek egyszerűen működnek, te belefektetsz x időt, hogy megszerezd őket és az a célod, hogy az ellenfélnek y idejébe kerüljön megölni őket (ahol y>x), ,vagyis nem rohangálsz, mint a bolond a campekért, hanem objective előtt hozod el, hogy azzal is foglalkozniuk kelljen, így vagy egy emberrel kevesebben lesznek az objectivenél, vagy a mercek beütnek valamit, de legalábbis lőszert égetnek. (Ez alól nyilván kivétel az, amikor egyedül élsz és az ellenfél valahol valamit csinál, akkor belefér a campezés).
Nem hiszem, hogy erről blogbejegyzésnek kellene születnie
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
Mindig a legnagyobbat kell
Ha jön spider queen ott őt kell megölni elösször, a minionokat leszedi közben az aoe dmg.A gólemnél az adott helyzet adja hogy most gólem vagy enemy, ha nagyon együtt vannak inkább gyorsan kinyirni a gólemet az egyszerűbb. ha soloban jön az enemy rá lehet támadni, de legtöbbször jobban jár az enemy az sima időhúzással, hogy inkább rájuk tolod a dmg-t és nem a gólemre. ha nem tudsz megölni valakit gyorsan, akkor "kidobott" dmg amit nem a gólemre tolsz el.
-
F-ECT$
titán
Gondolkoztam már, hogy kellene a mapokról írni: mikor aktiválódnak az objective-ek, mikor melyik camp-et érdemes elvinni, melyik hősök jók kifejezetten az adott map-en és miért, stb, de még nálam sem gyűlt össze ehhez minden tudás, másrészt kellene rászánni néhány órát, ami ha van, akkor azt inkább játékkal töltöm
Dive ever, work never.
-
arni1
aktív tag
-
Kotomicuki
senior tag
QM-ben a túlélésre talent-elt hősökkel jobb eredményt tudok felmutatni, mint a magasabb ligákban megkövetelt formulákkal. Itt fontosabb a sebzés, amit inkább a 8(-6) másodpercenként osszon, mint 30 (Heavy Slam vs. Indigestion)...
A Vile Cleaver-nek a Toxic Gas-zal együtt látnám értelmét, de ez a kettő meg más képességek elől veszi el a helyet: Superiority és Savor the Flavor - védelem (az ellenséges hősökön kívül minden ellen: még a hősök kreálmányai ellen is!) és öngyógyítás - tudom, ez hajaz a Gazlowe modellemre, de annál piszok jól bevált ez, még ha itt a sebzéskiosztás és a regenerálódás (a harcosnál legalább 2x30 sec kell ua regen-hez, ami a másiknak 3 szívecske begyűjtését jelenti...) sem mindig tud felérni ahhoz: ezért gyengébb QM-ben Stitches Gazlowe-nál.
Ha CC és sebzés kell, akkor a Heavy Slam + Mega Smash + Pulverize kombinációra tenném le a voksom - Stitches, kissé lassan üt - ez a Vile Cleaver egyik hátránya - , muszáj kiegészíteni a Basik Attack-ját, így pedig már 6 másodpercenként beterít egy területet (jó ütemű Hook-kal 2x is kaphat belőle a menekülő ellenfél... ), ha van mana-ja...
Tehát, ilyesmi a QM-es alap, amivel a legjobb eredményeket elértem - LVL 20-on meg a meccs állásától függően!
Oda kell állni vele a sűrűjébe, akkor jól gyűjti a sebzést és az esetleges társak is felfejlődhetnek mögé, egy-egy védvonal, vagy camp legyalulásánál. PvP szituációkat meg inkább csak társasággal együtt bevállalni (és nem megfeledkezni a Savor the Flavor használatáról - az elején a sikeres Hook-ok után - , mert sokat tud dobni a karakter túlélőképességén, ha rendszeresen gyűjtve van a harapás)...Hogy "följebb", a "magasabb" ligákban mi kellene az egyenlőre hidegen hagy - azon talent-ekkel nehezebb a QM csatározásaiban eredményt elérni, mert legtöbbször hiányzik azok egyik alapeleme: a csapatmunka.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kotomicuki
senior tag
"Toxic Gas az felesleges."
Nem, ha DPS-t építesz belőle és úgy használod, ahogy leírtad a basic attak-ját - ez a mana-kímélő üzemmód.
Ezzel a felállással az volt a bajom, hogy hamar- és minden jött-ment leolvasztotta a HP-ját, nem volt annyira masszív, tankos, de az assa'-tól is messze volt - jó, az építmények nem mozogtak félre az epe elől, de "cserébe" ütöttek is, rendesen, ha nem volt velem/elfogyott a minion falkám.
Ha meg nem (annyira) masszív, akkor gyakrabban kell a "kútra" járni a low HP miatt, mint ahogy a mana-ja elfogy a másik felállásnál - meg egyáltalán: nem lehetett olyan szituációkba besétálni vele, vagy ott tovább megmaradni, mint a másikkal.
Persze, ha van mögötted healer, akkor hatékony a DPS, de anélkül már kevésbé.1v1-ben azért a a szolid regen is jól jön és elég demoralizáló tud lenni, hogy nem úgy fogy a HP-d, mint szokott, vagy a másiknál. 1v1-ben a Stitches-t ért sebzés is Vile Gas-t termel, tehát elég, ha kitart a regen és közben a közelharcos ellenfél abban forog, miközben kap ezt-azt - meg szoktak illetődni, amikor 6 másodpercenként egyre-egyre "lefagynak", majd a Hook visszarántja őket az iménti, kellemetlen szituációba egy kis ráadásra. A távolságiak ellen meg marad a Hook és/vagy a futás.
A másik, hogy menekülés, mozgás közben is hat, folyamatosan - jól helyezkedve-mozogva megint csak tovább lehet ott maradni vele, mint az ellenfél.A Devor-ral úgy vagyok, hogy drága (75 mana) és fél percenként tud vmit felmutatni, akkor pedig már legyen hathatós, amit kapok a használatáért. Igen, szituációs a Savor the Flavor, de a Heavy Slam nélkül akár 25%-kal is eshet a kiosztott sebzés, így a Regeneration Master már túl "drága" is tud lenni helyette - meg nem kötelező hősökre várni vele, ha annyira muszáj (pl. egy-egy camp-nél; mire kiérsz a line-ra, már majdhogynem újból használhatod).
A Superiority-vel könnyebben ott tudsz maradni a nem hősökből álló túlerő előtt is - ha közben sebeznek, akkor ott a trutyi és eléggé ritka belőlük az a távolsági fajzat, amit nem lehet megközelíteni... - , tehát előbb lehet a camp-eknek, a tornyoknak nekimenni, pláne, ha akad társ is a mutatványhoz: könnyebb szintelőnyt létrehozni, ami, ha kitart, akkor pótolja az így elveszett dolgokat, sőt...
Tehát, én inkább egy passzív Vile Gas-t használó lennék, aki szereti, ha az átlagosnál masszívabb Stitches-e van...
[ Szerkesztve ]
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
DaveNo1
veterán
Amikor kapsz 1000 sebzést / sec akkor a hp regen nem oszt nem szoroz, ezért nem látni hp regen talentet egy tanknál sem.
Sustain = hp pool + menekülő képesség + stun + mozgás mellett attack speed lassítás is. Stitchesnek nincs stunja nincs direkt attack speed lassítása, normális menekülője és hiába magas az alap hp poolja, late gameben valójában jóval kevesebb mint a többi top tanknak.
Egy muradinról pl. több mint 10 ezer hp-t kell leszedni ha eltolja minden képességet, Johanna hasonló.
You are not prepared.
-
-
félisten
+1, Raynor nálam is működik, dupla lövéssel, Hyperionnal, stb.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Mister_X
nagyúr
Olvass Bibliát, rájössz, hogy miért nem manna... Azzal már nem merek dobálózni, hogy common knowledge.
@adrian: bezzeg rám sosem hallgatnak, ha azt mondom, hogy nem egy warriorral kellene menni, ha van az ellennél glasscannon. Tyrael és Johanna rendelkezik is Amplified Healinggel, lvl10 után konkrétan esélyük se lehetett tf-et nyerni.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
Mana [mah-nah]
noun, Anthropology
1. a generalized, supernatural force or power, which may be concentrated in objects or persons.
1835-45;< PolinesianManna [man-uh]
noun
1. the food miraculously supplied to the Israelites in the wilderness. Ex. 16:14–36.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Kotomicuki
senior tag
Akkor fordítsuk meg:
A 10 sec-es különbség alatt visszajön a ráköltött mana egy része - DPS Malf' esetében még több is - és van pontosan 10 sec-el több időd, hogy újabb célpontot találj magadnak - ha már védekezned kell, akkor lesz pár minion-raj, amit "nyugodtan" ledózerolhatsz az adott lane-on, hogy az felszabaduljon a nyomás alól és egy újabbra pont elégséges az a 10 másodperc: 2x annyi XP-t szedtél, mintha csak állsz és vársz... - és pontosan ezzel lesz nagyobb a DPS-ed, HA aktívan próbálod szedni az XP-t. (Sokan még arra is képtelenek, hogy amikor már rég elkésve rohanna az objective-ért - az ott lévő társai már várják a visszatérésüket... - , akkor legalább egy aoe vackot dobjon a saját védműveknél feltorlódott ellenséges seregbe!)
Ha pedig csak védekező módon cselekedsz már a minion-okkal szemben is, akkor biztos lehetsz benne, hogy ha az ellenfél egy kicsit is rámenősebb nálad, akkor rövid időn belül nagy hátrányba fogsz kerülni!Ha nem gyűjtöd az XP-t, azaz: nem használod ki aktívan a "10 másodperceidet", akkor nyerni is csak sokkal gyengébb csapat ellen fogsz tudni!
...és nekem pontosan ez a gondom a mellém "beosztott" játékosok többségével (QM-ben), hogy nyugodtan hagyják szintelőnyhöz jutni az ellenfelet, mert...#7585:
Igen, pontosan az volna a szintelőny létrehozásának a célja, hogy az egy perces újraéledés alatti visszajöveteleket - és az egyéb, sajnálatos hibákból eredő - , meccs megfordításokat biztosan kiküszöbölje azzal, hogy már a 16. szint tájékán megnyerik a meccset - igaz, hogy kevesebb az XP, de az arany ua, mintha a 25. szint eléréséig küzdöttek volna és ennyi idő alatt 2 "16 szintes" csata is lejátszható...A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Devas
őstag
Ennek örömére csináltam is róla egy youtube video-t. (Még ellenőrzés alatt áll elvileg, de ha nekem kijelentkezve megnyitja, gondolom nektek is).
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
F-ECT$
titán
Raynor szerintem azért Easy, mert csak 2 aktív képessége van, és az ultikkal se nagyon kell célozni. Viszont a mozgékonyság hiánya miatt rohadt könnyű leszedni, ha rosszul helyezkedik, de ez gondolom nem látszott még akkor, amikor besorolták.
Egyébként kezdőként tényleg nem nehéz, mert most már olyanokkal rak össze a gép QM-ben, akik ugyanannyi meccset toltak, mint te, így jó eséllyel nem büntetik meg a rossz helyezkedésed vele.
(A skill shotja egyébként közepesen nehéz szerintem.)
Dive ever, work never.
-
félisten
Ez még istenes, nekem volt, hogy 5 Ranged Assassin / Specialist került össze. Buktuk is szépen.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................