- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Szia!
Olvasgattam itt az előzményeket és a jogi dolgaiba most nem is mennék bele.
Szerintem jobban jársz ha szerzel egy olyan hátsó hidat, amiben a hajtás is benne van.
Így a rugózatlan tömeg marad amit a gyár kiszámolt, valamint egy motort a diffire tenni jóval egyszerűbb mint a fék köré illeszteni valahogy. Másik dolog hogy kívülről nem is fog látszódni az átalakítás.
A totalcar-on is most megy a porsche átépítés, ott is ehhez hasonlóan oldják meg a dolgot.
Mindenesetre sok sikert hozzá, ha lesz eredmény kérlek oszd meg velünk.[ Szerkesztve ]
EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
Inhouse
őstag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Még mindig nem tudom eldönteni, hogy elírás, vagy nyelvtanilag kacifántos amit írsz.
Nem is értem minek egyedileg terveztetni, ha ekkora a párhuzam a Ford és a Toyota között. Ha meg nem ugyanaz és fejleszteni kell, akkor mitől lesz rá engedély? Így is, úgy is átépítés, ami nem fog átmenni sehol enélkül.
Komolyan gondolod, hogy egyedileg fejlesztenek neked motort, meg vezérlőt, ezt be is építik neked akkupack-al együtt, összehangolják az autó többi részével és még meg is éri nekik is, meg neked is? Menj már el valami ilyesmivel foglalkozó céghez, kérdezz rá az ottani hozzáértőtől, hogy is van ez. Várunk vissza az eredménnyel, hátha neked lesz igazad.Üdv Inhouse
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Amire te gondolsz, az úgy működik szerintem
(totalcaron volt ez téma ),
hogy ha pl egy gyártó egy típusának alvázra épült több meghajtási modell, akkor ott bizonyos feltételekkel lehet alkatrészeket beépítgetni és ott nem kell statikai és egyéb mérnöki jóváhagyás, de azt is papírozni kell.
A leggyakoribb amikor a VAN-ket
(pl 1, 2 sötétített és vagy fekete lemez betét a hátsóablakoknál, sík csomagtér hátsóülések nélkül, elválasztó rács)
alakítsák vissza személyautóvá.Ha te a hátsó kerékagynál és féknél matatsz tuti kell minden jóság.
-
EXIEZ
senior tag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Nem érted.
Korábban írtad, hogy kinek tűnne fel +100kg vagy bármi. Erre mondtam, ha jó helyen műszakiztatsz, fék nélkül is átengednek, erre fölösleges adni, hogy nem mértek súlyt, átcsúszhat, stb. Amúgy én inkább kifognék egy használt elektromost, mintsem tákoljak valamit kókler cégekkel, mert egy normális csapat nem fillérért teszi bele, kérdés hogy a kocsit megéri-e egyáltalán átalakítani, szerintem nem[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz darvinya #71747 üzenetére
"Nem is értem miből van még ez a szemlélet, hogy csak gazdag tud fejleszteni."
Gyakorlati tapasztalalt. Nem veletlen a regi feltalalok is nagytobbsegeben arisztokratak voltak, mert nekik volt eleg szabadidejuk es penzuk kiserletezni. Persze vannak elvetve kivetelek. Mamar egy fokkal jobb a helyzet, de meg mindig megvan ez a jelenseg. A komolyabb fejlesztesekhez/talalmanyokhoz komolyabb muszerezettseg kell vagy sok idot kell raforditani, amit meg kell finanszirozni es tobbnyire egy ember nem is eleg hozza, tehat masokat is meg kell fizetni. Eleg ritka, hogy egy ember vegig tud vinni valamit az elejetol a vegeig, foleg zaros hataridon belul, mert csapatban konnyen meg tudnak elozni masok, meg ha hatranybol is indulnak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen