Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
SEGÍTSÉG KEZDŐKNEK! OLVASD EL!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
saen
veterán
válasz Cathfaern #203 üzenetére
Néhány info:
-4 faction van és hozzájuk 3 féle leader, ez már 12 féle "kaszt". Ezen kívül jönni fog még új, szóval lényegesen több lesz benne, mint a HS-ben.
-Az egész Witcher világ nyomasztó, ez ilyen.
-Taktikázás nagyon erősen megvan, ugyanis a taktika része az is, hogy elvesztesz szándékosan egy kört, kicsalva erős lapokat az ellenféltől, majd a maradék kettőben behúzod a győzelmet. Szerintem sokkal több mélység van ebben a játékban, mint a HS-ben, viszont a pakli összerakás ennek nagy része.
Hosszú távon majd kiderül, hogy mennyire lesz népszerű, abban én is biztos vagyok, hogy a HS-t nem fogja lenyomni, de ettől függetlenül is van élet. -
saen
veterán
válasz Cathfaern #240 üzenetére
Ha a Skellige a patron warriorra hasonlítana akkor messzire szaladnék, szerencsére nekem nincs ilyen érzésem
Két dolog jutott nekem eszembe, egyrészt sokkal taktikusabb játék, mint HS, cserébe viszont a lapok minősée sokkal inkább fontos, legalábbis most úgy tűnik. Néha jön egy-egy ellenfél akinek van néhány nagyon erős lapja, azok ellen ha fejreállok se tudok nyerni a basic paklijaimmal. Noxious streamjét néztem, ott azért az elhangzott, hogy versenyek mennyire lennének nézhetőek, mert egy jó caster a kezdő lapokból kb megmondaná, hogy ki nyer. Szóval a taktikázásnak nagy része már a pakliépítésnél megvan. Meglátjuk majd a netdecking mennyire fogja negatívan befolyásolni a játékot, egyelőre még nagyon új minden, kevés az írott anyag.
RNG itt is van, főleg a monster paklinál látványos most, nagyon nem mindegy, hogy melyik lényed éli túl. Persze ezzel is lehet taktikázni, olyan elborult hülyeséggel, mint pl a Yogg még nem találkoztam. Azon viszont már jót mosolyogtam, hogy a hivatalos fórumon már külön topicja van, hogy kérik a fejlesztőket, hogy csak minimális RNG legyen a játékban
(#234) Ðávid: 32 óra? Na az nem semmi
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Cathfaern #482 üzenetére
Személy szerint azt nem értem mit kell ezen ennyit gondolkoznia meg animálnia a rendszernek, miért nem írja ki rögtön. Nagyon esetlen az UI a HS-hez képest
Egyetértek, de szerencsére ez lehet nyomni ezeket az animációkat, és pl. a meccset is gyorsan fel lehet adni (ha látod, hogy már úgyis mindegy) és pár másodpercen belül már újat lehet kezdeni. Szóval nem menthetetlen az UI.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz Cathfaern #531 üzenetére
Mihez képest maradsz le? Winrate és egyéb dolgok alapján ad ellenfelet, nem lvl alapján. A HS rendszere sokkal kegyetlenebb, mert kevesebb dolgot kapsz a 3 napi quest-ért, mint itt 2 óra játékkal.
Igaz én csak ezzel játszok most, így napi 3-4 órát lenyomok, de már nem craftolok legendary-t, mert egyik sem erősítené a 2 fő paklimat egyértelműen. Szóval elég könnyű összegyűjteni így is. A véges gold és silver slotok miatt egy bizonyos szint után nem tudsz drágább paklit csinálni, csak más hasonlóan drágát. És én ezt a pontot elértem 2 kaszttal 73 óra alatt. Ami még talán túl kegyes is, nem tudom miért fogok küzdeni párszáz óra játék után, amíg nem jön a ranked.
saen: Köszi, arra mindenféleképpen ránézek.
Chronos85: Hehe, majdnem ugyanazt írtuk. Én is ezt a két lapot gondolom problémásnak, talán még a Skelligés 4-es basebuffot adó koma lehetne gyengébb.
[ Szerkesztve ]
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
TazLeacher
nagyúr
válasz Cathfaern #543 üzenetére
Szerintem mérhetetlenül nagy előny lesz a végleges játékban az itt gyűjtött tapasztalat. Ez szerintem tipikusan az a játék, amiben a rutin, meg a lapok ismerete akár több hónapos előny lehet a nem bétázókkal szemben. Ez pedig egyenes út a gyorsabb fejlődéshez. Nekem mondjuk az időintervallum tűnk nagyon hosszúnak...fél év.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
TazLeacher
nagyúr
-
TazLeacher
nagyúr
válasz Cathfaern #550 üzenetére
Én nem láttam mindent verő kombókat. Futottam bele erős dekkekbe, de volt hogy ugyan azzal az ellenféllel dobott össze, és hol nyertem, hol vesztettem. Nem tudom ez az élvonalban mennyire igaz, de tegnap is játszottam kb. 20-at vegyes dekkek ellen, és amikor kikaptam egy jó kombó dekk ellen, egyszer sem éreztem azt, hogy verhetetlen. Csak rosszul jött ki a lépés. Vagy én hibáztam, utólag már láttam, vagy bénán húztam, de tudtam, hogy mivel lehetett volna fogni. Egy jó dekk ellen egy szép kombó után kikapni még élvezet is, és elismerem, hogy ezt jól összehozta. Úgy, ahogy amikor nekem sikerül valami komolyabbat odapirítani, az is jó érzés. Nincs még sok lap, de így is, pár hete megy a béta, és elég sokféle dekkel összefutok. Tegnap Monsterből volt vagy 4 féle koncepció amivel találkoztam. Én egyelőre nem látom, hogy lenne 2-3 OP dekk és mindenki azzal nyomulna.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
Derrewyn
senior tag
válasz Cathfaern #1819 üzenetére
Arról nem is beszélve, ha van meta, és a meccsek jelentős részében egy meghatározott ellenfél ellen játszol, akkor könnyebb olyan paklit összerakni, amivel eredményesebben lehet a meta ellen játszani.
Eleinte elég volt egy jól időzített Counterspell, de lehet még most is az.
[ Szerkesztve ]