- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
BigBear #22527 üzenetére
7 éves gumi.
Annó egy régi Swiftet vettem 12k km-el gyári újszerű gumikkal 5,5 évesen.
Ugyanilyen megfontolásból nem cseréltem le őket.
Szárazon nem is volt gond, de az első felhőszakadáskor a szokásos sebesség fele alá lassítva eldobtam az autót, dupla patkázás, egy felni kuka, baltával egyengették vissza pótkeréknek.Ha fel is rakja, megnézném mit mutat a Hungaroringen a rántópadon.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBear #22529 üzenetére
Csak a saját példámat írtam le.
Egy középkategóriás gumi sokszor nem újan rosszabb a márkás társánál, hanem hamarabb is öregedhet.
Gyárilag valami matador, vagy debica vagy hasonló kategóriájú gumi volt rajta, az autó 3 évet állt egy helyben zárt térben, ennek ellenére életveszélyes volt esőben, szó szerint, aki ismer, tudja hogy nem szoktam csak úgy eldobni az autót -
rbalint88
addikt
válasz
BigBear #22527 üzenetére
2010-ben vettem egy b5.5 passat 1.8T tiptronic-ot, amihez ilyen gumi járt. egy szezont futott, csak télen használt gumiról beszélünk. esőben nem tudtam vele negyedgáznál nagyobb lendülettel indulni kikanyarodva, mert egyenesen ment az autó. 3cm havon a parkolóból csak hintáztatva tudtam kijönni. egy szezon után dobtam is ki a gumit, egy határ szar volt. az elődje (krisalp hp) b4 passat tdi-n volt, az legalább vízen nem volt ennyire gyenge, de havon az se ért semmit.
nokiant nézd meg, ugyanilyen wr d3 2012-es gyártású gumi most vált szét após A4-én. a peremvédőnél egy 3cm szakaszon elvált a gumi a szövettől. sajnos amit korábban itt írtak szétrepedezés, meg ez a tapasztalat azt mondatja velem, hogy soha nem lesz nokian gumim -
Reggie0
félisten
válasz
BigBear #30642 üzenetére
Persze, par ezrest nem sporolok azon, hogy eltero karakterisztikaju gumikkal jarjak, amik korulmenyektol fuggoen elteroen viselkednek. Ha semmit sem szamitana, akkor nem kene gumiteszt sem. Biztos van akit a roncsba beszorulva mikozben haldoklik megnyugtat, hogy legalabb sporolt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
BigBear #30649 üzenetére
Csak ha tengelyenkent mas van, akkor korulmenyektol fuggoen mashogy viselkednek a tengelyeken, ami meg annal is kellemetlenebb, mint ha egyforman rosszabb minosegu gumi van fent.
Amugy nem megy a fold ala automatikusan, csak egy varatlan szituacioban a tulelesi eselyei csokkennek.
Egyezo mintazatnal a jobbat kell hatra tenni, telen mindenkeppen, ha nagyon nagy az elteres, akkor meg 4 uj kell.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBear #30647 üzenetére
Igen de itt az eltérő (eco vs sport) gumiról volt szó. Azonos gumiból fel lehet tenni újabbat tengelyenként de ennyire eltérőt én nem tennék fel. Mindig is voltak igénytelen, sóher emberek ami nem is érdekelne ha nem lenne benne a pakliban, hogy egyszer egy ilyen trafál el engem forgalomban.
Akkor pusztán szerencséd volt, mert bármikor adódhat olyan forgalmi szituáció amikor pl hirtelen kikerülő műveletet kell végrehajtanod mondjuk vizes úton 90-100-as tempónál mert vmi van az úton előtted. Én még ugyan csak kb 500k km-t vezettem le de már többször kerültem ilyen határhelyzetbe. Nem is tudtam mindet jól kezelni sajnos.
De legalább egyforma gumi volt a kocsin.
Hachiko95: Az a baj, hogy ha lecseréled tök más gumira elöl/hátul megváltozik az autó futáskarakterisztikája/tapadáshatára ami normál haladáskor nem jön elő de ha egy veszélyhelyzetet kell elhárítani, akkor meg jön a csodálkozás, hogy jééé megpördültem és árokba estem pedig eddig simán vett egy ilyen akadályt a kocsi/gumi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...