Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz avl #52510 üzenetére

    - Nem, általában ezeknek van egy kifutási idejük, mert marketing költséget lehet spórolni (új nevet nem kell bepromózni) és a gyorsan lecserélt típusjelölés azt jelenti a userek többségének, hogy az adott rövid életű típus nem sikerült jól. Ez generálisan nem jó fényt vet magára a márkára. Ilyen volt pl a Michelin CC. Amint kiderült róla, hogy télen nagyon gyenge kijött a CC+, ami már télen ügyesebb volt (cserébe nyáron kevésbé), mert a tesztekben ezt tulajdonságot fajsúlyosabban nézték/pontozták tudván, hogy az átlag autós télen előbb éri el a gumi korlátait mint nyáron.
    Megvédve a CC-t: eleve egy fordított koncepció volt, tehát egy télen is használható nyári gumi nem pedig egy nyáron is használható téli gumi (ahogy addig általánosan kezeték a márkák a 4S gumikat). De a tesztekben inkább a téli tulajdonságot vizsgálják a vevők meg a teszteket nézik.. Így kénytelenek voltak az alapkoncepción változtatni.

    - Max az adalékolás, mert ahhoz kvázi nem kell változtatni a gyártósoron de a mintázat pl ritkán szokott változni rövid időn belül (az általános az hogy egy mintázat legalább egy típsuélettartamig tart).

    - Ha megnézed a teszteket sokat javult a 4S mezőny (is), ez leginkább a műkaucsuk használatnak köszönhető, mert sokkal előnyösebb tapadási tulajdonságok érhetőek el vele (pl szélesebb hőmérséklet tartományban ad jó tapadást). Cserébe gyorsabban öregszik abban az esetben ha kevés öregedésgátló adalékot használnak. Illetve a 4S hátránya még, hogy egész évben az autón van, így jóval több UV sugárzás éri mint egy szezongumit.

    - Az öregedés terén igen, de itt vissza kell csatolni az előző ponthoz. Nem csak a természetes kaucsuk drágulása az ok, hanem a versenyhelyzet, hogy egyre jobb és jobb gumit kell csinálni különben a versenytársak lenyomnak a g-be.

    - Általánosságban minimálisan de csökkent. Egyrészt a gyorsabb öregedés miatt a várható futás is kevesebb másrészt az alacsonyabb profilmélység halkabb gumit eredményez (bár nem egyedüli befolyásoló tényező, magán a mintázaton is sok múlik), ami a mostanában nagyon előtérbe került. A modern autók hangszigetelése már nagyon jó, és akkor a nagyon halk villanyautókról még nem is beszéltünk...

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

  • Reggie0

    félisten

    válasz avl #52510 üzenetére

    Inkabb a jobb tapadasu sportos gumit kell venni, ami hamarabb elkopik, igy legalabb elhasznalod a gumit addigra, mire megoregedne, cserebe elvezheted a jobb tapadas elonyeit.

Új hozzászólás Aktív témák