Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nikon DSLR topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple notebookok
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
- Nem, általában ezeknek van egy kifutási idejük, mert marketing költséget lehet spórolni (új nevet nem kell bepromózni) és a gyorsan lecserélt típusjelölés azt jelenti a userek többségének, hogy az adott rövid életű típus nem sikerült jól. Ez generálisan nem jó fényt vet magára a márkára. Ilyen volt pl a Michelin CC. Amint kiderült róla, hogy télen nagyon gyenge kijött a CC+, ami már télen ügyesebb volt (cserébe nyáron kevésbé), mert a tesztekben ezt tulajdonságot fajsúlyosabban nézték/pontozták tudván, hogy az átlag autós télen előbb éri el a gumi korlátait mint nyáron.
Megvédve a CC-t: eleve egy fordított koncepció volt, tehát egy télen is használható nyári gumi nem pedig egy nyáron is használható téli gumi (ahogy addig általánosan kezeték a márkák a 4S gumikat). De a tesztekben inkább a téli tulajdonságot vizsgálják a vevők meg a teszteket nézik.. Így kénytelenek voltak az alapkoncepción változtatni.- Max az adalékolás, mert ahhoz kvázi nem kell változtatni a gyártósoron de a mintázat pl ritkán szokott változni rövid időn belül (az általános az hogy egy mintázat legalább egy típsuélettartamig tart).
- Ha megnézed a teszteket sokat javult a 4S mezőny (is), ez leginkább a műkaucsuk használatnak köszönhető, mert sokkal előnyösebb tapadási tulajdonságok érhetőek el vele (pl szélesebb hőmérséklet tartományban ad jó tapadást). Cserébe gyorsabban öregszik abban az esetben ha kevés öregedésgátló adalékot használnak. Illetve a 4S hátránya még, hogy egész évben az autón van, így jóval több UV sugárzás éri mint egy szezongumit.
- Az öregedés terén igen, de itt vissza kell csatolni az előző ponthoz. Nem csak a természetes kaucsuk drágulása az ok, hanem a versenyhelyzet, hogy egyre jobb és jobb gumit kell csinálni különben a versenytársak lenyomnak a g-be.
- Általánosságban minimálisan de csökkent. Egyrészt a gyorsabb öregedés miatt a várható futás is kevesebb másrészt az alacsonyabb profilmélység halkabb gumit eredményez (bár nem egyedüli befolyásoló tényező, magán a mintázaton is sok múlik), ami a mostanában nagyon előtérbe került. A modern autók hangszigetelése már nagyon jó, és akkor a nagyon halk villanyautókról még nem is beszéltünk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Revolut
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kupon kunyeráló
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen