Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt19900

    őstag

    válasz 2ozzmexy #49205 üzenetére

    Qru: köszi a tippet, egyelőre maradnék a 2 külön szettes gumival szerintem

    rbalint88: köszi a tippet, ennyire nem szeretnék gazdaságosságoskodni :D számomra a minimum a 2 szett külön-külön fajta gumival

    A gazdaságossági dolgokat úgy értettem, hogy mennyire mérvadóak a gumiknál megjelölt betűvel értendő fogyasztási adatokra vonatkozó dolgok? Lényegesen jobb egy A-B jelöléses, mint egy D-E pl?

    elvileg a gyári adatai az acélfelninek
    5jx15
    KO:4x100
    ET:40mm
    KF:54.1mm
    176/65R15 a rá való gumi

    Mondjuk azon is elgondolkoztam, hogy "nem teljesen passzos" váltóméretet veszek rá.... azzal mi lenne a szitu? találtam pl. 185/65 R15 méretet is (igaz már nem találom a hirdetést amit néztem), na ott néztem kalkulátorral, hogy 100km/h-ként csalna 2km/h-t a mutató, vannak esetleg egyéb negatív hatásai is? Jobb, ha 1cm-rel több fekszik az úton? Nem mentem ebbe sohasem bele, hogy a "gyári méretezéstől" eltérőt vásároljak, ezért is szürke folt ez is nekem :)

    Illetve még egy eléggé mellékgondolat: találtam használt Laufennel gyári ALUfelniken 16os méretben egy télikerék szettet.... mennyivel lennek esetleg strapabíróbb/könnyebb gazdaságosabb hosszú távra vetítve egy aluszettet vásárolni télire is? (igen ilyen szempontból a nem sajnálós fajtába esne az alu).... Gondolok itt legfőképp arra, hogy ugye [link] ezzel a felniszett összehasonlítva.... egy acélfelni mindig is strapabíróbb lesz (itt pl. utángyártott megnevéssel van az acélfelni), mint pl. egy gyári ALU?

    [ Szerkesztve ]

    Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

Új hozzászólás Aktív témák