Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen házat vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Megkérdőjelezhető a pontossága, de nekem van ellenpéldám. Más táblázatok ezzel ellentétben nem mindig engedik 6,5-ös felnire a 185-ös gumit, pedig a való életben tökéletesen működik, nincs szétfeszítve.
Mondjuk eszerint sem működhetne a Rönód mérete.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
A Hondával nekünk is hasonló a tervünk, a nyarat még biztosan a CC+-okkal futja, aztán ősszel lehet, hogy kap újat, de legkésőbb ‘24 tavaszán mindenképp.
Aztán meg a WagonR lesz a soros (pun not intended).Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Nálunk mindhárom autó napi használatban van egész évben, inkább csak attól függ, hogy ősz vagy jövő tavasz, hogy keletkezik-e addig valami egyéb előre nem tervezhető költség, ami prioritást élvez a gumival szemben. 15-20 éves autókkal a flottában bármi megeshet.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #56037 üzenetére
Nálam is a kalapban van a CC2 a talján taligára (aka Alfa Romeo MiTo), bár kicsit másabb hangolású lett, mint a CC+, de azt nagyon szerettem a Jazzen.
A másik versenyző a Hankook H750, olcsóbb (160k vs 220k), de várhatóan hamarabb romlik, mint a Michelin.Az említett Suzuki topikban már 2-3 napja megy a diskurzus, vannak az előítéletesek, akik sosem próbáltak modern 4S gumit, és vannak a tapasztaltak, akik próbálnak rácáfolni a prekoncepciókra inkább kevesebb, mint több sikerrel. Én is próbáltam, de már elfáradtam.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz BrandonXXV #56066 üzenetére
Hessegesd el gyorsan a második gondolatot! Kerüljenek fel most a 4 évszakosok.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Az Alfára én is 215-öst tervezek venni a 205 helyett, engedélyezett méret, és a kalkulátor szerint is oké.
Szerencsére magán az autón sehol nincsenek jelölve a gumiméretek, eggyel kevesebb gond műszakin.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Morris #56079 üzenetére
Kezelési útmutató, matrica a B-oszlopon, tankajtón, (ha megvan) típusbizonyítvány, stb.
Nekem mondjuk pont ebből volt problémám műszakin, a Honda csak egyetlen méretet tűntetett fel azon a bizonyos matricán, a kisebbet, én viszont a szintén engedélyezett, de alapból a magasabb felszereltséghez tartozót használom. 2x is meghúztak emiatt 2 különböző helyen, hiába mutogattam a kezelésit. Aztán megrendeltem a másik matricát.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #56307 üzenetére
Csatolt lengőkarnak hívják ezt az egészet itthon, a torziós rugó - ami tulajdonképpen csak egy rúd, és amire MC Pite is gondol - a Peugeot 206-ban található pl., ott tekercsrugó nincs is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Sokan kérdeztétek, mit csinálok épp.
Az imént rendeltem meg 4 db CC2-t az Automaxtól.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #56386 üzenetére
🤔
És neked XL ebben a méretben? Csak mert a legtöbb webshopban XL CC2-t árulnak, de a BHP-nál nincs odaírva.
A Jazz 185/55R15-jében nem is létezik non-XL.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Írtam az Automaxnak egy visszamondós emailt, mert közben megtaláltam ezt: [link]
Azt írják, FSL, ami michelinül peremvédőst jelent. 🤞Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Én mondjuk tökre el tudtam volna képzelni egy kisköbös dízelt is ebben a kasztniban az európai piacra. Az 1.3 Multijet (VGT-s, 90 pacis verzió) elég kellemesen mozgatta az Ypsilont, a hasonló fizikai paraméterekkel bíró Jazz-ben is tök jól működhetett volna.
És hogy ON is legyek: szép tiszta lett az Alfa összes felnije, minden ragasztómaradvány levakarva, nem is kellett sósav vagy vaníliakorong, csak Prevent matricaeltávolító, sebbenzin és Brigéciol. Jöhetnek a CC2-k.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Ja, tudom. Habár a kisebb kategóriás Suzukikban is előfordulnak dízelmotorok, de egyik sem saját, jellemzően 1.3 vagy 1.6 Multijetek, valamint a régi SX4-esből volt francia 1.6 HDi is.
szerk.: Oké, legközelebb az új gummancsokkal jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #56469 üzenetére
Kíváncsi leszek a CC2-kre, direkt olyan webshopból rendeltem, ahol oda van írva, hogy FSL. Jövő héten kiderül.
De esélyesen átveszem akkor is, ha nem peremvédős.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #56563 üzenetére
Kérünk képeket!
Nekem ma adták fel a CC2-ket, holnap-holnapután megérkeznek, és legkésőbb péntekig megpróbálok bekuncsorogni egy gumishoz, szombaton már az új papucsokkal szeretnék a Concours-ra menni.
Nyomás: a Jazz esetén +0,1 vált be a gyárihoz képest, vagyis elöl 2,3 helyett 2,4, hátul meg 2,2 helyett 2,3; az Alfán eddig nem érdekeltek a tizedek, így is, úgy is kuka mindkét pár téli (de nyilván nem lapos gumikkal járok/jártam).
Cserélgetés: én jóformán V-mintás gumikat használok, de apum WagonR-én csak a tengelyek között szoktuk cserélni a nyárikat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Már csak egy gumist kell találnom, aki tud fogadni péntekig, szombaton Füredre kő' menni. 🤔
szerk.: Negyedikre sikerült, az első 3 csak 2 hét múlvára tudott időpontot adni.
És sajnos azok, akikkel a Jazz kerekeit szereltettem anno, már lehúzták a rolót, pedig velük tökre elégedett voltam.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Fent vannak a CC2-k, 16500 Ft-ot fizettem a szerelésért. Az eleve legpadkázottabb felni peremén talán lett egy újabb vékony horzsolás, de nem tudom bizonyítani, és lehet, hogy én emlékszem rosszul, úgyhogy nem megyek vissza reklamálni. Minden más okésnak tűnik viszont, az autó most magasabb lett (kopott 205/45 helyett zsír új 215/45).
Lőttem két képet, a másodikon a peremvédő mérete lenne a lényeg, hogy csatlakozzak a témához:
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
tboldi
nagyúr
CC2 első tapasztalatok
Pénteken szereltettem fel, tegnap meg már be is lettek koptatva egy Móvár-Bfüred-Móvár trippel.
- 205/45R17 helyett a szintén gyári 215/45-öt választtottam, érezhetően kényelmesebb a valamivel magasabb oldalfallal, kevésbé fájdalmasak az úthibák;
- A nagyobb méret és a 35 mm-es ültetés ellenére nem ér bele semmibe;
- Nincs benne semmi meglepő, de sokkal jobban tapadnak a mostani időben (hol esik, hol nem, 10-15 fok), mint a 6-8 éves, felemás téli gumik, nem avatkozik bele annyiszor az ASR és az ESP;
- Hogy mennyire zajosak, nem tudom, továbbra is a szinte üres kipufogó a domináns ;
- A km-óra pontatlanságán sikerült javítani, korábban az 50 valójában 47 volt és a 130 inkább 123-124, most az 50 49, a 130 pedig ~127.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Frenky89 #56658 üzenetére
A CC+, ami elérhető 185/55R15-ben, kiváló választás szerintem annak ellenére, hogy viszonylag régi fejlesztés már. Mindenesetre én imádtam a saját 2006-os Jazzemen, 5 évig használtam ezeket a gummancsokat, amíg át nem passzoltam anyumnak az autóval együtt. Persze érezni rajtuk, hogy már nem egészen úgy tapadnak, mint újkorukban, de még simán alkalmasak a biztonságos közlekedésre, messze vannak az életveszélytől.
A Hankook is tök jó a legutolsó tesztek alapján, csak a felhasználói visszajelzések azt mutatják, hogy 2-3 év után eléggé leromlik a teljesítménye. Majdnem ilyet vettem a Jazz utódjára (Alfa Romeo MiTo), de ez a gyors degradálódás elriasztott, és végül CC2 lett.
MC Pite említette, hogy előnye nem nagyon lesz, ha felteszed az aluszettet, de a saját tapasztalataim alapján hátránya sincs igazán. A 83 nyamvadt póniból a könnyebb lemezfelnivel sem lesz 83 Kincsem.
És a komfortra sincs túlságosan hatással, a 185/55 is ballonosnak mondható még.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Mármint még Dajcslandban lett beírva, itthon csak átvezették.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Az már más téma, hogy honosításkor az adatbázisba bekerült ez a mondat, de a papíralapú forgalmira elfelejtették ráírni, és 3+ évvel később rajtam, a második magyar tulajon csattant az ostor.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #56672 üzenetére
Nemtom a teljes menetét, nekem az volt a szerencsém a Jazz-zel, hogy a hatóság mulasztott, ami az akkor induló JSZP-ből derült ki, így csak az okmányirodába kellett beballagnom.
A MiTo meg már rendezett papírokkal került hozzám.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Házimozi haladó szinten
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen