Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz forceberg #54836 üzenetére
Persze, nagy eső, és akkor kezd csak el esni, szóval még rá a porra is.
[link]
A teszt során azt a teljesen szokványos helyzetet szimulálták, amikor 130 km/h-val haladva, autópályán elkap minket egy nagy eső és hirtelen fékezésre kényszerülünk. Jók a fékek, működik az ABS és az ESP, a fékút azonban merőben mást mutat a különböző kopottsági állapotoknál. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz forceberg #54899 üzenetére
Nyilván ne ezektől a márkáktól várd a highend minőséget, azért bizonyos méretekben jobban a zsebedbe kell nyúlni...
Keress rá mondjuk a 215/55R17 méretben, ott egy szemmel eléggé jól látható difi van egy ilyen taurus/sebring/kormorán és egy continental/Michelin között... (kb x2)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kenguru99
aktív tag
válasz forceberg #54902 üzenetére
Nem hinném, hogy szándékosan el lenne rontva. Ha megfigyeled, a low budget gumik rendre elvéreznek a vizes úton. Nem azért mert szándékosan el vannak rontva. Hanem azért mert a premium gyártók által kifejleszett know-how-t nem kapják meg. Ami szerintem döntően a nem a mintázatban, hanem a gumikeverékben van.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz forceberg #54902 üzenetére
Igen, mivel úgy érzem egy tévhit terel el, miszerint ezek az abroncsok egy korábbi top abroncs "butított" változata, de ez csak urban legend.
Ezek külön fejlesztések, nyilvánvalóan "szándékosan" van elrontva, hogy tutira legyen mivel magyarázni a dupla árcimkét...
Amúgy ezek létező márkák voltak 40 éve is (elég fosok voltak akkor is), a misi felvásárolta, fejleszt nekik egy abroncsot és különböző területeken különböző márka alatt hozza forgalomba, a logika szerint itthon jobban eladható egy taurus vagy egy kormorán mint a rikken vagy sebring. A stratégia nem rossz, mivel Szerbiában készülnek, cserébe olyanok is. Nekem Sebring Snow téligumim van, annyira nem rossz mint elsőre hangzik. Persze jobban örültem volna egy TS860 szettnek, csak ez szerelve volt 180k, a contiból a 4 db abroncs 220k volt akkor felni és TPMS nélkül...Lehet hogy el van rontva szándékosan, de többnyire a wet braking és a wet handling szokott nagyon gyenge lenni, ez az összes harmadik vonalbelire igaz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Firstaye
tag
válasz forceberg #54918 üzenetére
Valszeg gyártástechnológiai oka lehet ennek a szemre elsőnek logikátlan mintának, mert biztosan van költséghatékonyabb módja elrontani egy gumi nedves tapadását és vízelvezető képességét. Jellemzően ez a budget kategória nagyobb kezdeti mintamélységgel jön, elég lenne abból faragni, és máris romlik a vízenfutás képessége + kevesebb gumi is kell, de mégsem ez van.
A V mintában lévő pajszer szerű kisminta is elég logikátlannak tűnik első ránézésre vízelvezetés szempontból, mert mintha csak egymásba futtatná a nyeléből és a kampós részből érkező vizet, de ez az egész kb fotel filozofálgatás. -
veterán
válasz forceberg #54937 üzenetére
Van az 5 éves, eddig 4 szezont futott téli Pirellim, azon nincs egy fia repedés. Vészesen kopik, max 30 ezernél 4 mm alá fog menni.
A másik, 2017-es autómra minden jel szerint 2015-ös Toyo került, az is tök OK. (Nem tudom, mikor került rá a gumi, így vettem, gyárilag Bridgestone-nal jött ki.)
Hozzáteszem, a fenti márkákat nem kedvelem. A Pirelli Sottozero 3-mal a kopást leszámítva elégedett vagyok, a Toyo pedig olyan "falun elmegy" kategória.
Fater 2017-es gyártású japán Ignisén a szintén japán gyártású Bridgestone Ecopia még OK, de kopik. A téli 2017. végi Kleber se repedezik. Garázsos de nem túlápolt autó, ahogy az enyém is.
(Ezeket a márkákat se kedvelem. 🤗)[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz forceberg #55143 üzenetére
40e km + gondolom állandóan napon volt, minden érte ami "kint" van, szóval annyira nem vészes a dolog, akkor nagy a gáz, ha 10e km és 2 év után ilyen, szerintem.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
MaddeNNNN
őstag
válasz forceberg #55280 üzenetére
Friss jogosítvánnyal 2 olyan gyönyörűségből jöttem ki kilincsel előre egy Suzuki Ignissel...
Hál'istennek elég need for speedet játszottam hogy tudjam ellenkormányozni és elengedni a gázt a féket meg nem átnyomni a padlólemezen úgyhogy egyenesbe jöttTo protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
skitzoo
senior tag
válasz forceberg #55317 üzenetére
Salgótarján fele. Continental 4 evszakosat néztem. (Mercedes R 320 szóval a 4x4 megvan) elég keveset használjuk a kocsit (második kocsiként évi 2-3000 km.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #60289 üzenetére
Ezek:
195-14
195/75-14
195/80-14
205/70-14
205/80-13
215/65-14
225/60-14
235/60-13
245/40-14
175/80-15
180-15
185-15
195/70-15
205/65-15
215/60-15
225/50-15
225/55-15
235/45-15
175-16
175/75-16
175/80-16
185/70-16
185/75-15
185/75-16
195/65-16
205/55-16
205/60-16
215/50-16
215/55-16
225/45-16
225/50-16
205/50-17
215/45-17
225/45-17
235/40-17
205/40-18
220/55-390
225/55-390
205/55-17
205/70-17
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz forceberg #60309 üzenetére
A hétvégére előveszem a B járgányt, télire Goodride Elite z-401-eken pihen. Be fogok számolni.
Nyárra nem zárom ki, hogy tavasztól őszig Toyo Proxes R30-at kap. Előző autón olyan volt, nem egy kimagasló valami, viszont kb. 3 évszakos mintázatú.
Ugyanakkor nem olcsó, kb. Hankook S1 Evo3 árban van.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #60338 üzenetére
Genya
Szeretem a szerpentineket, ha tehetem Tarján vagy Dobogókőn át megyek, és nem szeretem feleslegesen hővé és fékporrá alakítani a mozgási energiát.
Mellékesen ha megnézitek az Adac hány pontot adott a kikerülési manőverre az 1.2Pt C4 Pikacsura, kiderül hogy jobban teljesít ebben mint a tiétek(bár a kisdízellel lehet hogy forcebergé is jól végez). Nem kanyarvadász, nem szereti annyira a játékot mint a Megane tette (aminek nem aznirra indult el, hanem a feneke kezdett el kifelé pattogni), de abszolútban is korrekten lehet vele menni.
Amúgy mindegy mivel megyek, sportautótól anyám Agilájáig, mindig 90%on megyek. Ez autótól és úttól függ épp mennyi, ahol Agilával csúszok, ott annak a sebességnek a kétszeresével hidrós C5-el még csak kezdek kapaszkodni a kormányba.Navi tippelt idejénél mindig hamarabb érek oda, de a fogyi is fontos, gyorsan nem megyek, csak a lassításokat nem viszem túlzásba.
Ha gyorsítok, az gyorsítás, ha fékezek, az fékezés, agyvérzést kapok a pedálogat mindig csak cirógató emberektől (400 méter alatt semmérik el a 90et, minden 5°nál nagyobb kanyarnál előtt 100 méterrel már 70re mell lassítani, a kanyarban meg még egy kicsit).
Főleg Alpokban és Tátrában (forgalom hijján itthoni hegyeknél is, mert hobbi/szabadidő hegyekbe vezet minket) magyar ismik azt mondják egy állat vagyok, a csajok hamarabb sikítanak mint a gumik, hogy lassítsak.
A valóságban meg csak úgy megyek mint a helyiek, megfelelő mennyiségű biztonsági tartalékkal.Szerintem a magyarok vannak beoltva többek között a kanyargás, normális kanyarodás, előrelátás, előregondolkodás ellen, nem megyek én gyorsan (hisz az osztrák 110es tábla alatt 100al már kezdi tolni az orrát/farát ).
Egy nyamvadt zöld lámpán fele annyian jutunknát itthon mint a hanyatló nyugaton.
Meg jobban belegondolva a valóban ideális kanyarodási ívek/technika, intenzív és vészfékezés, normális műszaki állapotban tartás sem az erősségünk, még a tréningeken is elég vegyes szokott lenni a társaság.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Atomgeszi
veterán
válasz forceberg #60437 üzenetére
Ja, mondjuk, ha a 4s összehasonlítjuk a gyengébb téliekkel, akkor lehet, hogy ugyanazt az eredményt kapjuk. Ismerősi körben pedig inkább megy a "linglong is ugynaolyan jó lesz"... és akkor használják 8 évig.
Én meg évente 2 évente padkázom a 4 évszakost javíthatatlanul nálam mindig új szett van fent.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Építő/felújító topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Nintendo Switch
- Szólánc.
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen