Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- RAM topik
- Hobby elektronika
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz tasiadam #56651 üzenetére
Átlagosan közlekedve kényelmesebb (rugózatlan tömeg) és kevesebbet eszik az autó; hegyesebben közlekedve nem vársz összeszorított farizmokkal, hogy érjen már újra rendesen aszfaltot a kerék bordásabb/hullámosabb útszakasznál (szinte lengéscsillapító tuning).
Nálam a 15-17" között volt nagyibb difi. De Leon 20V-n is zongorázni lehetett a 6,5*16 gyári Audi meg az olcsó 7,5*17 közötti különbséget.
Meghatározó élmény volt mikor RX400h-ban voltam utas Dobkő felé, és ott nagyon hosszú volt a sok század/pár tized másodperc, amíg a 21"-os malomkövek újra betapadtak (nem pont andalgósan, az igaz). Életben nem féltem így autóban, pedig rengeteget fuvaroztak oroszoknál (persze volt baleset is belőle, mármint a ruszkiknál).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz tasiadam #56690 üzenetére
Szabad tudni, hogy mennyiért?
Ha 30k/db-ért valaki elvállalja, akkor elgondolkodnék rajta én is, de ha ennél több, érdemesebb inkább a zsír újat választani.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
szőröscica
addikt
válasz tasiadam #56705 üzenetére
Attol meg lehet rossz, akar helytelen tarolas miatt is. Nekem anno a BMW-n egy vadi uj Dunlop teligumi picit utott, nem tudtak ugy kicentrirozni, hogy 130 korul ne razzon, hatra se volt jo, vissza kellett kuldenem es kicsereltetni. A BMW-k extra haklisak, zsenialis futomuvuk van, de minden tokeletes kell legyen hozza, a fektarcsa, a felni es a gumi is. Barmivel van kis gebasz, egybol razni fog.
-
vzsryl
nagyúr
válasz tasiadam #56751 üzenetére
F Astra-n és Almera-n voltak olyanok. Első két évben nagyon elégedett voltam velük, de utána 100km/h felett éreztem, hogy nyúlik, csúszik az autó. Körforgalomban, nedves úton, kis tempónál is néha elment az alulkormányzott autó fara, és csak gázadással tudtam visszahozni a padka irányából. A kormány jó partner volt, mert nem voltak túlszervózva és volt visszajelzés. Nyáriban a Kinergy Eco2 és a VP3 is jó volt, sőt a VP3 sokkal jobban tapadt, mint a Primacy 3. Valahogy a téli nem sikerült olyan jól. A VP4-re viszont panaszkodott a gumis, mert abból már többet visszahoztak félévesen szálszakadással, viszont VP3-mal semmi baja nem volt. Emiatt inkább Nexen-t választottam, mert arról mostanában csak jókat hallok ebben a büdzsé kategóriában.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Rick4
félisten
válasz tasiadam #56822 üzenetére
Ez egy 425 lovas autó, megvan benne az a kis játékos rész, hogy engedi csúszkálni a fenekét, de egy szigorúbbra hangolt autó egy normális ESP-vel esélyesen kivédheti az ilyen problémákat. Én elég sokat járok a pályákon, ilyen tekintetben nem sok kifogás érheti az utat, nincsenek különösebben jelentős mélységű vízátfolyások, tócsák, nyomvályúk, ahol a vízre felúszás gond lenne, felületi egyenetlenség van, de az már egy másik kérdés, meg ugye a kresz is kimondja, hogy az útviszonyoknak megfelelő sebességet válassz...
Ha ez ott akkor a gond lenne, naponta 3-an törnék össze magukat, de nem így van, szóval emberünk nézte be. Sajnos a helyes sebesség megválasztása mindig is egy kulcskérdés marad a közlekedésben. Én ár leszoktam a száguldozásról, évi 40-50 ezer km alatt se kapok sebességtúllépésről papírt, nem töröm össze magam, nem megyek árokba, én odaérni szeretek.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz tasiadam #56824 üzenetére
Oké, akkor úgy mondom, hogy a Picassok elég jó ESP-vel rendelkeznek, a kis Transit Connectem meg tényleg mindent fog kérdés nélkül is, pedig azon "csak" egy conti premiumcontact 6-os 215/55R17-es 3 éves szett van, szóval nekem ilyen körülmények, meg 120- 110 közötti (a két autóval másképp esik jól haladni) pályás tempónál nincs problémám az aktuális útviszonyokkal, minden észlelhető, kerülhető, de amikor Balatonkeresztúrnál megveszem a reggeli hotdog- kávé kombómat, és visszamegyek a pályára néha emelgetnem kell a kávéspoharat, hogy a toldásoknál a bukkanók miatt ne az ölemben landoljon a cucc. :D De ettől függeltenül nekem teljesen élhető a pálya.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tasiadam #56822 üzenetére
Jah múltkor egy ilyen nyári zuhé után nem értettem miért tötyög mindenki a külsőben az M1-en mikor a belső full üres. Kivágtam nagy lendülettel és hamar rájöttem miért üres a külső. Úgy állt a víz, hogy csoda hogy nem kenődtem a korlátra én is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz tasiadam #60997 üzenetére
De, gyakorlatilag jobb alternatíva a téliesebb 4S mint a téli, pl GY. Ezzel már voltam sokszor rendes hóban is, teljesen jó volt.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen