Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Vigilante #419 üzenetére
Igazad van eljön az idő.... de tesztek alapján ugyan olyan erős mind2
► Ryzen 9 5900X (ARCTIC Liquid Freezer II 420 (V.7) + Artic MX-5) ► EVGA RTX 3080Ti Ultra 12GB GDDR6X ► Samsung 990 1TB Pro Raid 0 ► 2x16GB G.Skill Tri Z Neo DDR-4 32GB/4000 CL16-16-16-34 + ►ASRock X570 Steel Legend / ► 60TB HDD / ► Be quiet Pure Power 12 M 1200W 80+ Gold ► Creative Sound AE-9
-
Keksz03
senior tag
válasz Vigilante #459 üzenetére
MSI AB-vel mértem eddig a max 1.9GB memory usage volt Skyrim/BF3 alatt, egyelőre nem kell félni, bár a GTX480-el itt már tényleg gondban vagy.
szerk.: elírtam, javítva! az mindegy egyébként 1.28 vagy 1.5GB se sokkal több!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23+ 512GB / LG CX 48" OLED / PS5 / Ryzen 5 5600X, 16GB, RTX 3060 Ti
-
ÁdiBá
addikt
válasz Vigilante #501 üzenetére
Ez azért fura, mert egy GTX680 videokártyáról beszélünk ami jelenleg a piacon a leggyorsabb hardver, ennek fényében 1920tól indul a kártyának a tényleges kihasználása.
Ez a felbontás alatt, a szörnyeteg nem fogja magát jól érezni mert nincs az a több magos rendszer ami a valódi erejét a monitorra tudja majd kényszeríteni játékok alatt.
Az esetek 90%-ban a processzor lesz a lassú tényező.
Így vesz egy nagyon drága videokártyát aminek töredékét használja ki.
Ezért nem ésszerű.
De természetesen nem vagyunk egyformák. De durván 30 ezer forint egy FullHD monitor. Kártya meg 150...(#524) Alpachino Jogos.
Mindenki pénzből él viszont, azonos árkategóriában inkább az ember a számára szimpatikusabb gyártó termékét fogja választani.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Vigilante #1066 üzenetére
A big Keplernek sokkal komolyabb feladata van annál, hogy a játékokat futtassa. Meg kell verni a Knights Cornert a HPC-piacon. Az NV már el is kezdte az Intel MIC-et lejáratókampányát: [link] - az általánosítás dolgokban igazat beszél az NVIDIA, csak a megoldásokat úgy állítják be, hogy az az NV-nek kedvezzen. A problémákra más opciók is vannak, nem csak az amit ők ajánlanak. Mondjuk ez a saját bloguk, nem lehet mást várni, ellenben az látható, hogy most már vérre megy a játék. Az előző évek a Tesla szempontjából egyszerűek voltak. A Tesla ellen nem volt semmilyen accelerator. Ez idén megszűnik. Most már nem elég valamilyen terméket berakni ide, hanem konkrétan ide kell tervezni valamit, mert az Intel a MIC-et minden szempontból a HPC-piacra tervezi, és az AMD a GCN-nel olyan elvi irányt vett, mint amit az Intel a Larrabee-vel gondolt el, csak kigyomlálták a koncepció buktatóit.
Az NV másképp fogott hozzá az új fejlesztésekhez. Csináltak egy Kepler dizájnt a VGA-piacra, és csinálnak egyet a HPC-piacra. A Ferminél gondolom megtanulták, hogy a kettő együtt nem megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Vigilante #1073 üzenetére
GPU-piacban óriási pénz van, csak nem a VGA részében. A legtöbb pénz az NVIDIA az Intelnek eladott licencekből és a 3D Visionből szedi. Ezek nem a felhasználói oldalról jönnek, mert az Intel fixen fizet, míg a 3D Vision támogatásért fizetnek az adott monitorgyártók, míg az SDK-ért az adott fejlesztők.
Az AMD architektúrája már sokkal általánosabb felépítésű, mint a Kepler. Egyelőre az NV rak most többet ebbe a gémer dologba, ha az architektúrát nézzük. Persze az AMD már jövőre integrál egy komoly rendszert, míg az NV leghamarabb 2014-ben, szóval érthető, hogy miért ilyen a Kepler, és miért csinált ennyire általános rendszert az AMD. A nagy Kepler amúgy sokat el fog árulni arról, hogy az NV hogyan képzeli el az integrációt. A kis Keplerek annyira nem ideálisak ilyen terepre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Vigilante #1567 üzenetére
Sehogy. Ez így el van baszva. Megjegyzem a patch hiányát nem értem, mert a hiba baromi egyszerűen reprodukálható, gyakorlatilag kiveri a fejlesztők szemét. A sebességben is maximum 2-3% mínusz. Szóval érthetetlen, hogy miért nincs patch erre.
DX9-es módban egyébként nincs ez a gond. Csak DX11-ben fordul elő ez a baj.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cybertrone
veterán
válasz Vigilante #1668 üzenetére
Hát ha az adatlapodon lévő 250-es vinyó volt az ssd előtt akkor ezen ne csodálkozzál Egy normális 32-64 mb cache-el elátott vinyó már hidd el csodákra képes Mellesleg az meg se fordult a fejedben hogy a vga a vramban raktározza a textúrákat, és lehet nem tudta olyan gyorsan betölteni mint ahogy te az autóddal mentél
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...