- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Raspberry Pi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Samsung LCD és LED TV-k
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
Hirdetés
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
Pedig ha összejönne csettintésre, akkor arról videót is rakhatnál fel.
A merge alapján felületekkel csinálod? èn szimplán solid testekkel dolgoznék, és abból kivágnám mint a valóságban teszi a marófej. Persze kell egy kis konverzió, hiszen a marófej forgását senki nem szimulálja egy CAD model-hez. Mindenkinek egyértelmü sztem, hogy a marofej (pontos) keresztmetszetevel való söprésre / blendre gondolok, a kanyarokban pedig revolve cut-ra (már ha vmi oknál fogva nem megy végig a pályán a söprés). Még Pro/E 2001-ben voltak nagyon szuper opciók különféle sweep-ekre meg blend-ekre, amiket mára már össze-vissza olvasztottak egymásba, és jelenleg sem érek el Pro/E-t csak CATIA-t, szóval nem nagyon tudom megmondani, hogy pontosan melyik opció kell neked, de talán a variable section sweep volt az már creo alatt, ahol elég szépen lehetett állitgatni, hogy a söprés során a profil melyik görbékre legyen mindig meröleges, vagy tangens, stb...
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen