- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
válasz
Firestormhun #576 üzenetére
na erről nem hallottam, szal tegyem fel újra a lost planetet (és mellé a patcheket) mert már sokkal jobb?
-
athomi
veterán
válasz
Firestormhun #576 üzenetére
bazi nagy NV logóval indul
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #576 üzenetére
A GS több helyre is használják a vízesésen kívül, például ez szimulálja a szél erősségét és a falevelek hullását. Float3-as GS kódok vannak benne, a particle alapúakat általában ezekkel szokták megvalósítani. SBAA azért kell, mert edge detect van a faleveleken és a füvön, ha hagyományos MSAA lenne akkor rondább lenne a képminőség AA használatakor. A Crysis is ezzel közd, mert az MSAA nem kompatibilis az egyes eljárásokkal, így amint bekapcsol az AA, a shader quality visszakapcsol custom beállításra ami medium-high közti részletességet eredményez.
Általában az AA eljárást a fejlesztők döntik el, jelenleg három lehetőség van, az egyik, hogy írjunk SBAA-t a kompatibilítás megörzése végett (Call Of Juarez), a másik, hogy használjunk MSAA-t és a nem kompatibilis eljárásokat letiltjuk (Crysis), vagy a harmadik, hogy hivatalosan ne legyen AA resolve (Gears Of War).A Lost Planettel nem is lenne semmi baj, ha a textúraformátum FP16-os lenne és nem Int16-os. A képminőség javulna, a GF-eknek nem jelentene problémát, míg a Radeon szárnyra kapna, mert a textúraszűrő képes lenne órajelenként is szűrni a mintákat.
Amúgy a GS csak akkor problémás a GeForce-nak ha nem férnek el a stream output adatok a TCP regisztereiben és gyorstáraiban. Ellenkező esetben hasonlóan működik a rendszer, mint a PS.
Az összes valós DX10 stuff AMD szponzorált lesz, mert csak ők tudnak DX10-es technikát biztosítani a fejlesztéshez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Firestormhun #634 üzenetére
Ha jól emléxem ez a Tweaktown az az oldal, amelyik kamu adatokat irogat a grafikonokba? Sztem ezt az oldalt ignorálni kéne mindenkinek.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rocket
nagyúr
válasz
Firestormhun #634 üzenetére
Nehany grafikon (pl. itt) nem 0-rol indul, ranez az ember olyan mintha majdnem 2x gyorsabb lenne mint a 3870
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
leviske
veterán
válasz
Firestormhun #634 üzenetére
Semmi bajom nem lenne a tesztel, ha:
-nem 8.1-et használtak volna, mikor már megjelent a 8.2
-0 helyett nem mással kezdődne sok grafikon, ezzel ugy beállítva a 70-est, mintha fele akkora lenne a teljesítménye a másik kettőnél... stb.Számomra ezek miatt nem mérvadó.
Azt pedig halkan megjegyzem, hogy általában a komolyabb tesztoldalak nem szoktak ennyivel az NDA lejárta előtt kiadni egy egész tesztet.
Én inkább megvárom a bit-tech-et és a ph!-t, hogy ők kiadják a teszteiket.
(#636) rocket: ezt mondom (bár ahogy látom te előbb, de akkor is.
)
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Firestormhun #640 üzenetére
Biztos, hogy nem a legitreview volt, mert emléxem a grafikonok kinézetére, és olyan volt, mint a tweaktownos cikkben.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Firestormhun #642 üzenetére
Mi sem írtunk alá semmit, csak éppen ha elbaltázunk vmit, akkor nem hívnak meg egyetlen rendezvényre/bejelentésre sem, és nem fognak többé tesztpéldányt küldeni.
Aki NDA előtt kirak egy cikket, az valszeg nem áll közvetlen kapcsolatban az NV-vel (de ez igaz a többi gyártóra is)."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Firestormhun #646 üzenetére
Na ja, ez a két oldal cserélgette-kevergette össze az eredményeket nemtom mi alapján, talán találomra, szóval a lényeg, hogy ezek megbízhatatlanok.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rocket
nagyúr
válasz
Firestormhun #642 üzenetére
Mivel hivatalosan be nem jelentett termekrol van szo igy siman belehetne oket perelni, attol mert valaki nem irja ala az NDA-t meg nem kozolhet buntetlenul cikkeket egy meg nem jelent termekrol, persze az NV nem fog ilyet tenni ebben az esetben mert a kartya jokat sejtet nekik, de ha mas lenne az eredmeny akkor kitudja milenne
Ezek a tesztek inkabb a tavolkeleti oldalakra szoktak jellemzoek lenni ahol ha akarnak se tudnak a gyartok a jogaikat ervenyesiteni.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #876 üzenetére
Ha nem a Stream output a DX10 legnagyobb újítása akkor mi? Légyszives olvasd már el a Microsoft prezentációs anyagokat.
Azért lett a Stream output megtervezve, hogy ne kelljen számolni állandóan a geometriát, hanem egyszerűen vissza lesz töltve és kész, innen jöhetnek a gyorsabb eljárások. Érdeked a Streat output használat, mert gyorsabban fognak futni a programok DX10-es hardveren.
A COJ amúgy nem egészen AMD-s játék. A Techland az nV-vel volt szerződésben (a COJ eredetileg erősen TWIMTBP cím volt), de a zöldeknek nem tetszet, hogy Particle GS-t akarnak a motorba írni, hogy így használják a DX10 legnagyobb újítását. Egyszerűen összeveszet a két fél, mert nem egyezett az álláspont, nyilván az nV kerüli a valós DX10-es eljárásokat, mert arra nem túl jó az Architektúrája. Mivel a COJ csapata támogató nélkül maradt, így kénytelen volt az AMD-hez fordulni, mivel nehéz hardver nélkül fejleszteni, és a szegényebb fejlesztők többsége rá van kényszerülve, hogy a gyártók ellássák őket a top hardverekkel. Az nV-t természetesen nem zárták ki a fejlesztésből, de erősen becsapva érezték magukat. Miután megjelent a DX10 patch az nV folyamatosan lejárató kampányt szervezett, a játék hitelességének megkérdőjelezése érdekében, ezt persze a Techland folyamatosan cáfolta. Jelenleg béke van mindkét félnél, a Techland mostanra elérte, hogy az 1.3-as patchel az nV nem bírálja felül a meghajtóban a COJ beállításait, az nV pedig szintén elégedet, mert elérte, hogy egy valóban DX10-es játék eredménye ne számítson, mivel sok volt a a felek közötti ellentét, így a legtöbb tesztlap kivette a COJ-t a tesztekből.
A Crysis-sal az a baj, hogy temérdek gyorsabb eljárás létezik a használt effektekre DX10 alatt, ergó sokkal nagyobb lehetne a sebessége.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Formula-1
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- További aktív témák...