- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Edzőcipőt vettem kb. két hónapja, amit rendeltetésszerűen használtam, mégis kiszakadt a nyelve. Visszaviszem az üzletbe cserélni. Milyen lehetőségeim vannak, ha szívózni akarnak?
-
Apollo17hu
őstag
válasz Turbolada II #11567 üzenetére
Értem. És Kelet-Magyarországon a nők is olyanok? Vagy csak általában a bírónők?
-
Apollo17hu
őstag
válasz wolfman #11598 üzenetére
Én úgy képzelem el, hogy minden nap továbbítanak többtucat terméket a szervizbe. Valószínűleg egy listán összeírják a termékek típusát, meg a vevő adatait (elektronikusan), a konkrét hiba leírását pedig külön-külön a termék csomagjára ragasztják. A listán online tudják követni, hogy a termék éppen hol tartózkodik, de az állapotát jelölő mező nincs kialakítva.
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Szombaton vettem egy webshopban egy kártyafüggetlen WP-okostelefont, amit magyar nyelvvel, tartozékokal, 2 év garival hirdetnek.
Személyesen vettem át, minden tartozék megvolt, 2 év gari a számlán, udvarias kiszolgálás stb. Otthon vettem észre, hogy a nyomtatott "guide" kizárólag olasz nyelvű, sőt, a dobozra is "GARANZIA ITALIA" van ragasztva. A telefon bekapcsolás után egy bazinagy Vodafone-logóval indul, majd a kezdeti beállításokat követően a Vodára jellemző piros csempék jelennek meg. Magyar nyelvet ugyan ki tudtam választani, de pl. a böngésző valami olasz oldallal indít.
Csináltam egy gyári beállítások visszaállítását, maradt a Voda-logó és az olaszos cuccok. DE: a telefon működik vodás és t-mobile-os SIM-kártyával is, tehát függetlennek tűnik.
Kérdés: mennyire valószínű, hogy Olaszo.-ból feketén jött a teló, amit néhány hónapon belül tiltanak? (IMEI-számot a Nokia-oldalán ellenőriztem, azt dobta az automata, hogy a készülék még garis.) Egy független telefonnak nem szolgáltatói logó nélkül kellene üzemelnie? Mivel tudná az üzlet bizonyítani, hogy a telefon legális forrásból van? Mire kell/lehet hivatkoznom, ha nem nyugtatnak meg, és elállok a vásárlástól (= visszakérem a pénzem)? Pl. önmagában a vodás logó lehet indok? Vagy az, hogy nem adtak mellé magyar nyelvű útmutatót?
[ Szerkesztve ]
-
Apollo17hu
őstag
Okés, akkor be is rendelek egy ugyanilyen telót valami nagyobb, megbízhatóbb helyről, mert most utólag elolvastam az üzlet negatív értékeléseit, és szinte mindenki arra panaszkodik, ami velem is történt: szándékosan nem tüntették fel az oldalukon, hogy a kiválasztott telefon nem független, majd a függetlent sózták rám - drágábban. Ezt még le is nyeltem volna, mert így is jó vétel lenne, de hogy eredetileg vodás volt a telefon, az már nagyon gyanús.
Akkor elállási nyilatkozat lesz...
szerk.: Ja, és köszönöm a segítségetek.
[ Szerkesztve ]
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #11948 üzenetére
Visszavittem a telefont, elálltam a vásárlástól, az árát azonnal megkaptam.
Állítólag Olaszo.-ból importálják ezeket a készülékeket, és van valami megállapodás, hogyha külföldön (pl. Mo.-n) értékesítik, akkor az történhet kártyafüggetlenül.
Az értékesítést végző úr szerint ha olyan független telefont szeretnék, ami pl. még vodás logót sem mutat indításkor, akkor csak 4-5 ezer forinttal drágábban tudok hozzájutni.Ehhez képest az Extreme Digitalnál pont akció volt, több mint 5 ezerrel olcsóbban megvettem ugyanazt a telefont (kártyafüggetlenül), amihez már kaptam magyar nyelvű útmutatót is.
-
Apollo17hu
őstag
válasz hobbiletolto #11964 üzenetére
A rendeltetésszerű használattal kapcsolatban kis infó: az sem mindegy, hogy milyen borításon használod. Ha pl. kicsit is gyanús, hogy kivitted a csukát aszfaltra, már küldhetik is bevizsgálni.
Egyébként én úgy tudom, hogy első lépésben nem kötelesek cserélni, ha javíttatni is lehet (nekem legalábbis egy teremcsukám nyelve szakadt ki, elküldték cipészhez, aki visszavarrta -> Deichmann).
Az olcsó cipőket tapasztalatom szerint a Decathlonban általában szó nélkül cserélik. Azt hiszem, ott is találsz 10k alatt stoplisat.
-
Apollo17hu
őstag
válasz hobbiletolto #11966 üzenetére
Azt valaki okosabb megválaszolja majd helyettem, de szerintem sincs 1 hónapos szabály.
-
Apollo17hu
őstag
Leértékelt farmert rendeltem neten keresztül. Az üzletben vettem át. Itthon felpróbálva nem az igazi a méret. 14 naptári napon belül visszavihetem, és kérhetem az árát? (Nagyon valószínű, hogy nincs a méretemben belőle.)
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
A 14 napos indokolás nélküli elállás interneten keresztül rendelt könyvekre is áll?
Ha kiolvasom 10 nap alatt vissza is vihetem? -
Apollo17hu
őstag
Pusztán elméleti volt a kérdés.
Meg aztán ilyen elavult technológiára, mint nyomtatott sajtó, már nem is fanyalodnék. -
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Kinéztem egy alaplapot, ami 500-1500 forinttal olcsóbb, mint más webshopokban.
Apró betűvel viszont azt írják, hogy ez az ár csak akkor érvényes, ha neten keresztül rendelem meg, és készpénzzel fizetek érte. Kártyás fizetés esetén drágább. Ez mi? Valamiről lemaradtam? ...vagy nyugodtan vegyem meg? (nekem mindegy, hogy kp. vagy kártya)
-
Apollo17hu
őstag
Megrendeltem minden alkatrészt a PC-hez, előre utalva ki is fizettem. Pénteken megyek átvenni őket.
Most viszont rájöttem, hogy másik alaplapot szeretnék. Ugye élhetek a 14 naptári napon belüli elállás lehetőségével? Bemehetek az üzletbe úgy, hogy kérem a rendelt tételeket, kivéve a lapot, aminek viszont az árát kérem vissza? Vagy dobjak nekik már most mailt, hogy készüljenek, hogy a lap mégsem lesz?
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Kiszallitassal vettem egy 3D tévét a Tescoban. Tegnapelőtt hoztak, átnéztem, nem volt sérült. A futár egyesével kivette a doboz tartalmat (kábel, távirányító stb.). Ma összeszerelés közben a használati útmutató olvasása közben tunt fol, hogy a 2 db szemüveg hianyzik.
Mit tudok tenni? Jo eséllyel buktam ezeket?
Megj.: 2 subpixelhibat talaltam, de ez igazabol nem zavar. Ja, es vszeg az utolso, nem kiállítási példányt vettem meg (egesz Bp.-t. beleértve).
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #14393 üzenetére
Voltam a Tesco-ban. Nem küldtek el egyből, hanem utánaérdeklődtek a műszaki osztályon, ahol azt a tájékoztatást adták, hogy 45 col alatt csak LG tévékhez jár 3D szemüveg (Samsungot vettem). Ez kicsit fura, mivel bármelyik unboxing videót néztem, volt benne szemüveg.
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Strops.hu-ról van valakinek tapasztalata? Külföldi webshop, elég nyomott árakkal. Esetleg tudtok másik topikot ajánlani, ahol érdemes érdeklődnöm? Köszi!
-
Apollo17hu
őstag
válasz Webhun #15730 üzenetére
Kicsit off, de én két éve majdnem vettem náluk egy kártyafüggetlen 520-as Lumiát. Illetve megvettem, de 14 naptári napon belül vissza is vittem. A telefon valóban független volt, csakhogy egy bazinagy Vodafone logóval indult bekapcsoláskor. Amikor megkérdeztem, hogy ezt most így hogy, az volt az eladó válasza, hogy Olaszból szerzik be, és olyan szerződésük van, hogy függetlenítve értékesíthetik. Mondtam, hogy inkább pénz vissza (másnap pedig Edigitalban hozzájutottam akciósan olcsóbban ugyanehhez a készülékhez).
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Kb. egy hónapja neten keresztül fejhallgatót vettem, amit Weboxban vettem át. A fejhallgató kábele kiesett (kiszakadt?) a fülesből, ezért visszavinném cserére/javításra. Az a problémám, hogy amikor Weboxban átvettem a csomagot, abban csak egy aláírás és pecsét nélküli nyomtatott végszámla volt. E-mailben korábban kaptam értesítést előleg számláról, amit linken keresztül le lehet tölteni. A link jelenleg nem működik, igaz, korábban nem is próbáltam letölteni az előleg számlát. Az értesítő szerint a két számla csak együtt érvényes.
Ilyenkor mi van? Ja, és jótállási jegyet sem kaptam, nem tudom, önmagában a számla/számlák elegendőek-e.
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #15933 üzenetére
Múlt héten értesítettek sms-ben, hogy fáradjak be az üzletbe, mert a termék rendezésre kerül. Ez azt jelenti, hogy kb. 2 hét alatt járta meg a szervizt. Az üzletben azt mondták, hogy a termék nem javítható, ezért vagy levásárolhatom az árát, vagy kifizetik az árát. Utóbbit választottam.
EDigitalról van szó, nagy pirospont nekik. Lehet, hogy nézek náluk egy masszívabb fülest, amit nem érhet hasonló kár.
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Van egy kisösszegű (1400 HUF), de annál idegesítőbb problémám. Átlagosan félévente tönkremegy a fürdőben a tusoló fém gégecsöve (megreped a belsejében lévő műanyag, ezért szivárog belőle a víz). Múltkor már résen voltam, ezért eltettem a számlát.
A legutóbbi vásárlás 2017.06.03-án történt (kicsit több, mint fél éve). Az összefoglalóban olvastam, hogy a jótállás általában 1 évig él, tehát ha visszaviszem a tönkrement gégecsövet a számlával, akkor van esély rá, hogy azonnal cserélik / visszaadják a pénzem vagy mire számítsak?
Igazából vennék egy zsír újat, meg a régi ügyét próbálnám intézni, és ha jól jövök ki a dologból, akkor lenne egy tartalékba. Vannak esetleg hasonló tapasztalatok vagy tanácsok a témában?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Apollo17hu
őstag
Jul. 22-en rendeltem ket termeket az emagrol. Kifizettem. Varhato szallitasnak jul. 24. van megjelolve. Aug. elejen telefonaltam, hogy mi a szitu. Allitolag az egyik termekert elmehetnek, a masikat meg nem sikerult osszelogisztikazniuk. Irtam nekik mailt is, amire aug. 7-en ugyanezt a valaszt kaptam, es hozzatettek, hogy sms-ben fognak ertesiteni. Azota is ertesitenek. Ilyenkor lehet vmit tenni?
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Online rendeltem anyámnak egy fali konzolt, ami sajnos nem illik a tévéhez. Visszavinném 14 napon belül, de nem akarok potyára menni. Két kérdésem van:
- Az elektronikus számlát kinyomtatva is bemutathatom az ügyfélszolgálaton?
- Nem lesz probléma abból, hogy a számla anyám nevére van kiállítva?
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen