- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Üdv Uraim!
Az extremdigitalnak küldtem vissza két elromlott (természetesen garanciális) mobiltelefont hivatalos szakvéleménnyel a javíthatatlanságról és azóta is vártam a reakciójukat. A kommunikációjuk minősíthetetlen (ugyanis nincs) a küldeményemmel kapcsolatban a pofámba hazudtak, szóval a fogyasztóvédelemhez fordultam hivatalos panasszal. Mit tesz isten erre tegnap érkezik egy email az edigitaltól, hogy küldjem a számlaszámomat mert utalnak.
Megkérdeztem az ügyben a fogyasztóvédelmis ügyintézőmet is de a tapasztaltabbak véleményére kiváncsi lennék. Milyen jogkörrel rendelkezik egyáltalán a fogyasztóvédelem? Érdemes e tovább vinnem az ügyet, vagy hagyjam a fenébe. Szívem szerint ha tudnám, hogy megfingatják a webáruházat akkor nem állnék le....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz LuckyL #19323 üzenetére
Igen mert te elfogadtad. de mi van ha én végig akarom vinni az ügyet? (feltéve ugye ha van egyáltalán ügy) Ha a fogyasztóvédelem innen úgy véli, hogy minden rendben akkor nyilván lezárja, bár ez nagy hiba lenne mert az a tény, hogy most (gondolom ők is kaptak levelet) hajlandóak fizetni az nem teszi semmissé a minősíthetetlen komunikációt és a hazugságot.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz LuckyL #19325 üzenetére
Nem volt még dolgom a fogyasztóvédelemmel de haverom mondta, hogy bírságot is szabhatnak ki (rá szabtak is) és ha nem húzódik sokáig a dolog akkor nekem megéri ha leszivatom kicsit azt a köcsög bandát! Persze ha nincs értelme vagy sok a macera akkor felejtős. Most várom az ügyintéző válaszát a dologról...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Szerintem tökösség kérdése az egész. Ha biztos vagy a dolgodban akkor ne hagyd, hogy a fejedre szarjanak! legalább is én így élek. Az extremdigitálos ügyemben a kp-t (eredeti vételár) már biztos visszakapom de a fogyasztóvédelem valszeg még megfingatja őket. A vizsgálat már elindult....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Micsoda szar, szemét féreg cég ez az edigital...! Írtak, hogy tartozásuk van felém és küldjem el a számlaszámom. Elküldtem, erre közlik, hogy köszönik szépen a számlaszámom, most éppen a pénzügyi osztályukon van a követelésem elbírálás alatt. Ha az oké akkor onnan 14. napon belül utalnak.
Ha még nem biztos a dolog akkor milyen jogon kérik ezek a tetvek a számlaszámom????
Ha nem folyna már most is fogyasztóvédelmi eljárás ellenük, most biztos elkezdeném.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz BornToBePuli #19343 üzenetére
Milyen jogon kéri el, amíg nem is biztos, hogy az elbírálás pozitív lesz, magyarul fizetnek?
Arról már nem is beszélve, hogy az email szerint (ami hatására elküldtem nekik) egyértelmű volt, hogy fizetnek![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz SUPREME7 #19357 üzenetére
Ha csak nem egy-két napja lenne így akkor ez biztos, hogy nem igaz. Ha rákeresel a lakhelyed szerinti megye fogyasztóvédelmére, biztos kiadja az email címüket ahová írhatsz nekik. Ott hivatalos panaszt is tehetsz...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Nálam ugye a garis telefonjaim miatt kellett az extremdigitalnak visszafizetnie a vételárat, és ők is max 14 nap banki átfutási időt írtak. Aztán kézhez kapták a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról a papírt és hopp másnap utaltak....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Nincs itt semmiféle hangulatkeltés, ezek a tények. Én sem vártam, hogy ilyen hamar fizetnek, elkönyveltem 2-3 hét lesz. Nálam ugye még volt egy "pénzügyi osztály elbírálása" menüpont is, ahol viszont semmiféle időhatárt nem írtak. Az viszont tény, hogy a fogyasztóvédelem hatására 2 napon belül utaltak, ami csak annyit jelent, hogy megtehetik, hogy két hetet szöszölnek de ha akarnak tudnak ők előbb is fizetni....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Ace Ventura #19424 üzenetére
Az, hogy a fityfenbébe lehet, hogy nem tudod hova szól az alaplapod garanciája,
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Háát nem tudom, szerintem nagyon felesleges levelezgetned velük, max. azt azért megírnám, hogy részletezzék a külső behatást mert vitatod a dolgot. Én szeretek dumálni, szóval biztos felhívnám az ügyfélszolgálatot és megmondanám, hogy fogyasztóvédelemhez fordulok (azért itt nem filléres tételről van szó)
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz ggbuffon1897 #19502 üzenetére
Szerintem nem érdemes írogatni nekik, majd hülyeségekkel húzzák az időt. Ha személyesen leráztak, írásban sem fogják meggondolni magukat!
Én egyből a fogyasztóvédelemhez fordulnék. Az sem lesz rövidebb de csak egy kanosszát kell végig járnod 2-3 helyett...Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Pár hete írtam, arról, hogy az extremdigital ellen fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményeztem a minősíthetetlen garanciális ügyintézés okán. Nos megjött a határozat, 100K bírságot kaptak. Nem vagyok rosszindulatú alak de olyan szinten szarba se vettek, hogy most nem kicsit jólesik a bünti!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Urak! A múlt héten egy hazai webáruházból vásárolt vezeték nélküli fülhallgatórol kiderült, hogy a jobb oldali füles nem működik. Felhívtam őket és közölték, hogy ajánlva küldjem vissza a terméket és a papírokat, bevizsgálják és aztán vissza térítik az árát. Ez esetben jogosan követelem at első szállítás illetve a mostani visszaküldés postai díját is igaz?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Exodion #22013 üzenetére
Hát érdekes de mikor nekem komoly csörtém volt a Edigitallal akkor a fogyasztóvédelemhez fordultam és egyből megcsinálták az ügyet, nem volt semmiféle békéltető testület. Korrekten gyorsan elintézték az ügyemet, sőt (ami nagyon tetszett) még egy 100K-s birságot is kiróttak a boltra! Az egész egy hónapon belül lezajlott.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Na ha a sztorimat meghallgatjátok lefordultok a székről a röhögéstől.....
Történt, hogy egy hazai webshop-ból rendeletem egy pár vezeték nélküli fülhallgatót. A cucc hamar megjött de a kipróbáláskor kiderült, hogy a jobb oldali füles nem kapcsolódik és nem szól. Vissza küldtem a csomagot, amire a webshop rekord gyorsasággal küldött egy általam választott drágább fülhallgatót cserébe grátisz. Ma megkaptam az új készüléket, amiben...... a jobb oldali füles nem szól, nem vesz fel töltést és nem kapcsolódik.... ma írtam nekik, hogy hétfőn küldöm a csomagot és nem kívánok újabb cserekészüléket hanem vételár visszatérítést. Nem tudom mit fognak válaszolni de szerintetek létezik ekkora pech?.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Azzal kapcsolatban mi a jogállás ha egymás után szar terméket kapok gatanciában? Mehet ez a végtelenség vagy követelhetek pénzbeli kártalanítást?
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz chopin42 #22041 üzenetére
Konkrétan vettem webáruházban egy vezeték nélküli fülhallgató amit posta fordultával vissza is küldtem mert rossz volt a jobb füles. Két napon belül kaptam egy újat ami szintén hibás. Holnap küldöm azt is vissza de nincs már kedvem velük tovább kísérletezni....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz umfrider #22054 üzenetére
Elvileg mikor vetted a TV-t fel kellett, hogy legyen tüntetve a garanciális szervíz/szervizek listája. ha nem oda vitted akkor kár is keresgélned az edigitalnál. Ha ők csinálták akkor tehetnél panaszt de nekem az edigital vörös posztó, garanciális ügyekben (sem) mennék hozzájuk soha.. Teljesen nonszensz, hogy hónapok óta ott hever a TV-d és holmi csomagoló anyag miatt nem kaphatod meg. Mondjuk annak is érdemes lenne utána nézni, hogy egy hivatalos szerviz, hivatkozhat e arra, hogy ő csak gyári csomagolásban küldi vissza a terméket. Biztonságosan kell becsomagolni és passz....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz umfrider #22056 üzenetére
Senkit sem akarok befolyásolni de én az edigitalnak még a közelébe sem megyek. Egyszer akasztottunk bajszot (többek között konkrétan a pofámba hazudtak) de meg is köszönte nekik a fogyasztó védelem egy 100K-s bírsággal.
A te esetedben azt kéne tudni, hogy létezik e olyan szabály, hogy neked meg kell őrizned az eredeti csomagolást. mert ha nincs ilyen akkor nem hivatkozhatnak semmire. Ha csupaszon kiemeled az autóbol és átadod (épségben) akkor is kutya kötelességük arról gondoskodni, hogy megfelelő csomagolásban vissza juttassák. ...szerintem....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz umfrider #22058 üzenetére
Nem nagy pénz de nekem jól esett, nekik pedig hidd el nem...
Újra csak azt tudom mondani, hogy nem ismerem a jogszabályokat de ha a TV-m hónapok óta dugdosnák, akkor én már rég tuti rájuk borítottam volna széket, asztalt. Minél türelmesebb vagy annál inkább ők nyernek.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz LuckyL #22093 üzenetére
Ne menjetek bele egy ilyen parttalan vitába! Minden nézőpont kérdése. pl. lehet, hogy ha egy tiszta, nett ember egy óráig tesztel egy fejhallgatót az sokkal tisztább marad mint ha egy igénytelen koszfészek kétszer rányúl a távkapcsolóra. Szóval minden relatív.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz koko52 #22128 üzenetére
Hihetetlen milyen türelmes emberek vagytok. Elismerték, hogy hibás a cucc és mégis másfél hónapja húzódik. ....?
kb. az határozza meg, hogy meddig húzódik az ügy, hogy mennyire vagy halvérű és meddig tűröd.... Fogyasztóvédelem két-három hét alatt lerendezi az ilyen egyértelmű eseteket.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz koko52 #22151 üzenetére
Én mindenkinek ezt tanácsolnám (fogyasztóvédelem) akit szivat egy kereskedő. Saját példámból tudom, hogy egyrészt -ahogy írod is- ha tudomást szereznek róla akkor általában nagyon megváltozik a viselkedésük, másrészt ha oda kerül a dolog, hogy tényleg be kell vonnod a fogyasztóvédelmet, ők meg nagyon normálisak és viszonylag gyorsan dolgoznak.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen