- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grass
aktív tag
Sziasztok.
2004 karácsonyára kaptam egy genius hs04a fejhallgatót ami 8 hónapra rá kontakthibás lett. 1éves gari volt rá így visszavittük. Azt mondták 2 hét a javítási idő. Letelt, nem csinálták meg így adtak egy újat. Eddig minden szép és jó. De most ismét kontakhiba miatt visszakellet vinnünk. És kitalálták hogy csak feltételesen veszik át, mert a zsinor megvan tördelve és ez ''nem a rendeltetésszerű használatból fakad''. A zsineg tényleg megvan tördelve, de nem tudom mitől. Ez valószínűleg abból ered. hogy egyszer vittem LAN-ra a fülest és ott felkellett rá tekernem hoyg visszatehessem a dobozba. Azóta küszködök fele mert állandóan bepödörödik és marha zavaró. Na mindegy. A két hét megincsak letelt, de nem tudták megmondani hogy mi lesz. És időben még csak be sem határolják hogy mikorra lesz válasz. Ilyenkor mit lehet tenni? Azt mondták ''majd hívnak ha van valami''. Aha persze ez eddig is jellemző volt ám. Szóval nincs valami szabály hogy a visszavitt terméket x napon belül kötelesek megjavítani vagy ilyesmi? Előre is köszönöm a segítséget."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Nos felhívtam a méllyen tisztelt üzletet, így a ''feltételes átvételtől'' számított immár 18. napon. Mivel a vezeték megtörése miatt lehetséges hogy a nagyker nem fogja kicserélni a terméket, így ők nem tudnak semmit se tenni dumával kezte. Őke biza nem tudnak semmit, minden a nagykeren múlik. Mondom köszönöm, de nekem a nagykerhez semmi közöm, letelt a 15 nap valami válasz csak kéne. Önelégülten mondta hogy minden ilyen 15, 30napos jogszabályt már eltörölték 1 éve és most már cska törekedni kell a 15napon belül javítása és ők biza ''terekednek is rá''. És hogy semmit se tehetek. Mondom marha jó. Akkro ha a vezetékes dumával akarnak lerázni akkor adják írásba egy független szakértői vizsgálat eredményét amit őket igazolja. Mondja hogy ezt nekem kell fizetni és nekem kell utánna járnia. Mondom nem szeretem ha hülyének néznek. Kell egy válasz. Azt mondta max holnap tud valami infot mondani mert akkor mondhatnak valamit a nagykerből mert ma már zárva.
Most tényleg semmit nem tehetek amíg bírósághoz nem fordulok vagy mi? Mer ők addig azt mondják hogy törekszenek rá és ennyi. Meg nem úgy van hogy a garancia időn belül mindennemű indoklást és ehhez kapcsolódo költséget nekik kell fizetni?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Kiskerhez vittük vissza ahol vettük is. A vásárlók könyve és a panaszkönyv miben különbözik?
A szerződéstől való elállás lényegében azt jelenti hogy kérem vissza a pénzt? Ha igena kkor ezt milyen esetben tehetem meg?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Na megoldódott. Adtak egy újat megint. Három a magyar igazság remélem ezzel már nem lesz gond
Köszi a segítséget egyébként. De azért az elég érdekes hogy ha valaki csak kisértékben vesz valamit amivel ugye bíróságra menni értelmetlen akkor elég kiszolgáltatott helyzetben van. Na mindegy."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Ha valamit harmadik alkalommal viszek vissza, akkor automatikusan kérhetem vissza a pénzem? (eddig kétszer cserélték)
"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Hi!
Van egy fejhallgatóm amit 2 éve kaptam karácsonyra. Azóta kétszer kellett cserélni kontakthiba miatt. Most harmadjára romlott el és vinném vissza, viszont nem akarom hogy megint 1 hónapig üljenek rajta a semmiért. Nincs valami szabály arra hogy ha 3x elromlik, akkor automatikusan visszakapom a pénzem? Vagy mi vonatkozik ide?
Előre is köszönöm a segítséget."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Sziasztok!
Ha veszek egy farmert de mondjuk nem jó a méret, akkor van lehetőség 3 napon belül pénzvisszafizetés, cserére vagy levásárlásra vagy mi a sztenderd eljárás ilyen esetben. Ha nem alapozunk a bolt jóindulatára akkor a jogszabályok mit mondanak ilyen esetben?
Előre is köszönöm."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
válasz HUN]Repa #3635 üzenetére
Kedves hazug HUN]Repa!
Kénytelen vagyok ezzel a jelzővel illetni, mivel látom, nem átallod ezt a rendkívül kifinomult módszert bevetni azért, hogy itt a fórumon védd az "igazad", mivel láthatóan a hozzáértő emberek egyértelművé tették, hogy ebben az "5k-s házas" esetben nem neked adnak igazat. Szeretnélek megkérni, hogy ne ferdíts, és ne hazudj. A ház egyáltalán nincs összetörve. Rendeltetésszerűen használtam. Belepakoltam az alkatrészeket, már ami elfért, ezután pedig kiszedtem belőle, nem mintha meg kellene indokolnom, miért szeretném visszakérni a pénzemet. Arról nem is beszélek hogy még a csomagolást is leszóltad amiben ti adtátok a házat. Megjegyezném, hogy amíg hazavittem, a doboz szép fekete koszcsíkokkal díszítette fel a nadrágomat, és akkor még te illetted "használt" jelzővel a csomagolást. Annyira nem vettétek a fáradtságot, hogy a vastag redvát letöröljétek róla mielőtt átadjátok.
Egyébként miért kell így kiemelni, hogy 5k? Talán az nem pénz? Ha nektek nem számít, akkor nyugodtan visszaadhattátok volna."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
MI van akkor, ha a gyártó 3 év garanciát vállal, de a kisker csak 1 évet ad? Ha elromlik a 2. évben (jelen esetben egy egér) akkor a gyártóval kell felvennem a kapcsolatot?
"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Sziasztok!
Fél éve vettem egy bőrcipőt, aminek a talpa/sarka az én véleményem szerint abnormális mértékben kopik, darabosan mállik. Visszavittem az üzletbe ahol az üzletvezető azt mondta, hogy ez egyszerűen elkopott a túlzott igénybe vétel miatt és ezzel nem tudnak mit kezdeni, vigyem el a cipészhez és sarkaltassam meg (lényegében elhajtott). Szerintem silány minőségű a cipő talpa és kértem, hogy akkor vizsgáltassuk be, amit az üzletvezető visszautasított illetve azt mondta, hogy max az én költségemre lehet mert neki ez nem kötelező. A cipőre fél év szavatossági idő van ami most jár le március 7-én. Én az ott létemkor felvetettem egy jegyzőkönyvet amibe leírtam a véleményem illetve azt hogy a cipő bevizsgáltatását visszautasították.
A kérdésem hogy itt kinek van igaza? Érdemes tovább mennem, és ha igen merre, mivel még a bevizsgálást is visszautasították."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Emlékeim szerint anno fél év garanciát mondták de nem fejtették ki hogy ez mit is takar.
A cipőre azonban a blokkhoz tűzött vásárlói tájékoztató alapján csak szavatosságot vállalnak. A probléma, hogy az üzletvezető szerint ez természetese elhasználódás eredménye, szerintem meg nem, a bevizsgálás költségét pedig rám akarta volna verni.[ Szerkesztve ]
"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Most jutottam oda hogy a problémámat az NFH-nak is jelentsem azonban nem tudom mi ennek a pontos módja.
Személyesen nem tudok bemenni az ügyfélfogadás ideje alatt. Ügyfélkapum nincsen.
Ha simán e-mail-ben (fogyved_kmf_budapest@nfh.hu ) elküldöm a panaszomat az járható út?
Vagy aki már eljutott odáig hogy hivatalos bejelentést tegyen az leírná hogy mi az eljárás menete, mire érdemes figyelni?
Előre is köszönöm a segítséget!"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Volt egy gagyi fejhallgatóm ami mindig tönkre ment. A harmadik csere után már nem volt kedvem újabb köröket futni, más fajtát vettem.
A farmerrel nem volt gond, csak a méret nem stimmelt és a lehetőségekről érdeklődtem.
Az iPon-os sztorira csak bullseye hozzászólását emelném ki amit ma írt.
Ha vennél egy huszonezres márkás cipőt és fél éven belül tönkremenne Te mit tennél?
Hat év alatt három problémás termékről írtam, szerintem ez nem sok. (persze ennél többel volt dolgom sajnos de azt nem mondhatod hogy mindennel problémázok itt a fórumban)
Köszi a hsz keresési funkciót ezt eddig nem ismertem. Ki lehet terjeszteni nagyobb területre is? Pl fáradtgőz vagy csak egy-egy topicban van rá mód?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...