Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #15 üzenetére

    Csak manapság nem tudod rendesen leírni OGL-el, hogy kb mire kell számítanod, ezért használ szerintem mindenki DX kifejezést, mert a DX számmal beazonosítható, hogy kb mit is használ OGL fronton.

  • Keitaro

    addikt

    válasz Raymond #22 üzenetére

    Köszönöm Raymond :) Így megúsztam egy választ ^^

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #31 üzenetére

    Szóval szerinted az opengl-nek és a directx-nek abszolút semmi köze nincs egymáshoz?
    Ezt nem is kommentálnám :DDD

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #35 üzenetére

    Bár én nem hallottam arról amit Parci mondott, de nem hinném, hogy irracionális.
    UT ment OGL, D3D, Glide és Metal alatt is pl :)

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #37 üzenetére

    Eléggé irracionális eredmények vannak benne, gondolom ezért tetszik.
    De ajánlom figyelmedbe ezt amit maga Carmack bácsi mondott :
    [L]http://www.beyond3d.com/interviews/jcnv30r300/[/L]

    The NV30 runs the ARB2 path MUCH slower than the NV30 path. Half the speed at the moment. This is unfortunate, because when you do an exact, apples-to-apples comparison using exactly the same API, the R300 looks twice as fast, but when you use the vendor-specific paths, the NV30 wins.

    Bár ez is tetszik :

    The current NV30 cards do have some other disadvantages: They take up two slots, and when the cooling fan fires up they are VERY LOUD. I'm not usually one to care about fan noise, but the NV30 does annoy me.
    :)

    Szerencsére ez már nem áll fenn.
    Mindegy nem ragozom tovább, a lényeg, hogy ne várj sokat FX téren mikor megjelenik a Doom III mert akkor nagyot fogsz csalódni. (Bár úgy veszem az nV fanoknak mindig van mibe csalódni, kevesen képesek elfogadni a tényeket)
    Plussz ennek a topicnak az eleje is Carmack bácsis. Persze ő biztos nem mond igazat, hisz honnan is tudná, csak az engine-t írja...

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #40 üzenetére

    Régóta? Mindig azt használt.
    Kicsit nevetséges ahogy próbálsz másokat lehúzni, bár azt hiszem te tényleg azt hiszed magadról, hogy mennyire tudod a dolgokat. No akkor csakhogy tudd, menjünk sorba
    Doom III : Carmack nyilatkozata és MS vágyai szerint valszinű lesz X-Boxos változat. Na most az X-box láss csodát DirectX-es. Innentől kezdve gondold át, hogy vajon van e esély DX-es DoomIII-ra ;]
    Megjegyzem látszik, hogy valamit konyítassz a témához, de sajnos az is látszik, hogy túlbecsülöd a tudásodat. Itt a baj. Egyszerűen mindenkibe belekötsz, és közben úgy beszélsz mintha minden úgy lenne ahogy te tudod, holott néha tudsz olyanokat mondani, hogy az embernek ketté áll a füle tőle. Ne vedd sértésnek, csak a stílusodon kéne változtatnod.
    No én léptem, joccak mindenkinek, viszlát holnap ^^

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #42 üzenetére

    No akkor megint sorba, bár kezdessz kicsit fárasztó lenni...
    Flessnek elég igaza van, ott elég valószínű, hogy soft probléma van. Hiába kötözködsz erre még a hülye is rájön. Egy HL2-ben pedig, hogy miért teljesít roszabbul az FX arra ott rejlik a magyarázat a CineFX-ben. Olvass utána, mielőtt pattogsz.

    A másik : igen ez az egyik kedvencem, de sosem mertél reagálni rá, ezért kénytelen voltam ilyen sokszor belinkelni. Carmack kapott igéretet, de nem lett belőle semmi, és nem is lesz. Igérgetni bárki bármit tud, és az nV szokott is, aztán mit kapunk? Pár driver cheatet. Kössz nem kérek belőle...

    Ha mindíg, akkor régóta is. (Általános iskolai matematikai logika. Jártál ilyen helyre?)

    Ilyen értelmezésben a ''régóta'' részhalmaza a ''mindig''nek, így a kettő messze nem ugyanaz. A régóta lehetne akkormekkora táv, a mindig sokkal pontosabb. Tudod általános iskolai matematikai logika. Te jártál ilyesmire vagy csak a haverjaid mesélték, hogy létezik? :)

    Igen, nagyon jól írod, te csak hiszel, én viszont tudok! :)

    Carmack nem kaphat igéretet az nVtől egy X-boxos nV driverre, ahhoz előbb mikrósüti kéne tudod? stb stb. Nézz kicsit körül X-Box témában, attól függetlenül, hogy egy kicsit csalóka, az nem egy PC.

    Képzeld volt elég Voodoo kártyám a legröhejesebb az lenne ha pont 3dfx témában kezdenél el ugrálni nekem.

    Nem kerülöm az ''ütős'' kérdésekre a válaszokat. Már csak azért sem, mert ilyet neked még nem sikerült feltenned!

    Aha... ehhez képest a könnyen leüthető labdákat mindig megpályázod, de mikor tőlem kapsz valami komolyabbat, akkor érdekes módon mindig válaszolsz 26 másik embernek engem meg valahogy kihagysz ;]

    A többi személyeskedésedre nem reagálok, ez nem az a fórum.

    Már nagyrészt megtetted. Na, offline pár órára.

  • Keitaro

    addikt

    Köszönöm mindkettőtök hozzászólását, és igazatok is van.
    Hagyom az egészet, én kiszálltam ebből a topicból ^_^
    Megyek megnézem tudok e szerezni 9800-at itt páran nagyon örülnének neki. Még egyszer thx mindkettőtöknek.

  • Keitaro

    addikt

    válasz FreeM #106 üzenetére

    Üdv nV harcos.
    Áruld el nekem, hogy miért véded kézzel lábbal az nV-t? Vannak dolgok amikben egyértelműen roszabbak a megoldásai, de te kötöd az ebet a karóhoz.
    Igazság szerint egy dologban egyetértek az előbbi megjegyzésedben : szerintem sem lehet megitélni senkit hozzászólás szám alapján. Sajnos néha előfordul.

    2. Nem szóltam le csak megállapítottam, hogy nagyon-nagyon messze van a ''komoly szakmai'' szinttől. OK, lehet hogy neked ez jelenti ezt a szintet, de nekem nem.

    Őszintén szólva nekem ezek jöttek le ebből a mondatból : ego, döjf(ly?), lekicsinylés. Nem szoktam ilyet mondani, de az első gondolatom ez volt : Akkor mit keresel itt?
    Ha a mondatoddal nem akartál ilyesmit sugallni akkor pedig javaslom, hogy ''a nagy szakmai tudásod'' mellett tanulj meg fogalmazni is, mert így egy nagyon unszimpatikus egyed körvonalazódik előttem.
    De ugorjunk egy kicsit. Egy hw speciális szolgáltatásai ha eltérnek a szabványtól, akkor ebben az iparban nem érnek, nem érhetnek semmit, mert az már undorító volna. Képzeld csak el : itt ez a játék. Alap DX9-es kártyán ezt meg ezt tudja. De ha FX-et használsz! akkor ám ezt is meg ezt is. Viszont ha a legujabb Ati-t használod akkor nem tudja amit az FX, de tud helyette mást. Így mindkét oldal felhasználóinak veszteség érzete lenne, hogy kimarad valamiből, ezért vannak a szabványok.

    Másik : 52-es detonátor. Mivel ebben van a furás közbeni optimalizálás (és most nem rossz értelemben gondolom), ezért plussz prociterhelésért cserébe nő az FX-ek teljesítménye. Hogy mennyit az alkalmazás (vagy mondjuk, hogy játék) függő. De ha ők nem találják elegendőnek ezt a teljesítményt, mert mondjuk igaz, hogy x esetben 30% többlettel jár, de y-ban csak 5-el, akkor félő, hogy megint képminőségromlással találkozhatunk, ami az utóbbi időben elég sűrűn előfordult. Ezért áll mindenki bizalmatlanul a témához. DE! Természetesen nem tudhatjuk, de nemsokára megtudjuk.

    A TRAOD egy dolog minek a keretében készült, az egy reklám. Ráadásul rosszul sikerült, ha erről az oldaláról szemléljük. Itt is emlegeted az 52-es drivert. Én javulást várok tőle, de csodákat nem.

    Az Ati AF implementációi nagyon nagy fejlődésen mentek keresztül, meg lehet figyelni. Mint mondtad pár szögben bizony vannak problémák, legjobban ezek még a régi 8500-as sorozatnál látszottak (most így hirtelen nem jut eszembe hol van példakép, de jól látszott). Ellenben egy 16-os Quality AF-el nagyon szép minőséget produkál és főleg az NV30nál bődületes bajok voltak az AF-el. A 8X-es quality-s nézett ki úgy mint az Ati-s performance, és mondanom sem kell utóbbi jóval gyorsabb. Anandtechék még fejezetet is nyitottak neki anno ''AF : Shame on nVidia'' címmel. Szerencsére ezt valamennyire feljavították az nV35-ben.

    Jah, és... ki az a Tuvok? :F
    Lehet itt van, csak most hozzászólás szerkesztésnél nem látszik, új ablakot meg lusta vagyok nyitni ^^

Aktív témák