Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wesder

    félisten

    válasz keneseig #27051 üzenetére

    Azzal csak az àràt csökkented. A nyugati parton lévő hàzzal lehet bàrmerre gyorsutazni. 2.000.000CR az àra.

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz keneseig #28259 üzenetére

    Semelyikből. Sajnos nem igazán számolja jól a dolgokat a Forza, úgyhogy nem ér semmit az egész. Ha magadnak tuningolsz, akkor vedd figyelembe, hogy nem az a jó, aminél jó nagy számok vannak, hanem amit jó érzés vezetni. Ha másoktól töltesz le, akkor szintúgy. Például ha feltesz az ember egy hátsó szárnyat arra mindig + tapadás pontot oszt a játék. Ha felteszed maximumra a leszorítóerőt, akkor még oldalirányú gyorsulásra is kapsz pár tizedet.
    Aztán lehet, hogy a végén akkora a leszorítóerőd hátul, hogy elemelgeti az első kereket, aztán valójában hiába jók az értékek, úgy fog fordulni, mint egy csatahajó. De fordítva is simán lehet, hogy elöl sok a leszorítóerő, a hátulja meg csak lifeg a kocsinak aztán minden kanyarban meg akar pördülni, pedig az értékek alapján nem azt várná az ember.
    Az egyetlen dolog ami letöltött tuningnál elárulja, hogy az most jól fog e tapadni, vagy sem, az az, hogy kitől töltöd le. Ha olyan embertől töltöd, aki általában, jó tuningokat oszt meg, akkor jó lesz, ha nem akkor bármilyen értéket ír a játék, attól még lehet, hogy egy kalap trágya.

    Sajnos a váltóknál is előfordul ugyanez a hiba, hogy irreálisan javulnak az értékek egy több sebességes váltó beépítésétől. Teljesen általános, hogy végsebességre ad +1-2 pontot gyorsulásra meg akár 3-at is, csak azért, mert lecserélem az 6-os váltót egy 9-10-esre. A tuningok közt persze nagyon jól mutatnak ezek, csak aztán letölti az ember a tuningot amivel állítólag úgy fog gyorsulni és menni a kocsija mint egy egy osztállyal feljebbi, de nem ez lesz a valóság.
    A valóság az, hogy nem gyorsul sehova, mert az első 4 fokozatban kipörög a kerék, a végsebesség nem a sebességfokozatok számától függ, az pont ugyanannyi lehet 5 fokozatúval is, mint 10 fokozatúval, ha rendesen be van állítva az áttételhossz. Az meg általában nincs, úgyhogy simán van, hogy még lenne ereje a kocsinak, de még a 10 fokozat is elfogy, megy az idiótája nem állítja be. Super7-ben minden leosztásban van legalább 2-3 ilyen. Ha rászánja magát az ember, hogy rendesen beállítsa a 10 fokozatú váltót, akkor meg az lesz a vége, hogy kicsit megnyújtja a végáttételt, hogy rajtnál ne pörögjön ki a kerék. Ezzel a felesleges 3-4-5 fokozat szépen ki is kerül a képből, és a végén marad egy jó, az igazinál pár tucat kilóval nehezebb 6 fokozatú váltója, amitől a játék szerint meg kéne, hogy táltosodjon az autó, de nyilván nem fog. :(((

    csuvicsuva: Nem. Ezekkel az erős RWD-kkel nagyon finoman kell bánni, mert nem csak kanyarodni, de kigyorsítani se egyszerű velük, a velük egy kategóriában lévő egyéb autókhoz képest. Semmi kanyarba állat módjára keresztbe bevágódás, inkább mint a 30-as évek versenyautói, ahol már megvolt az 500 lóerős V12, de még mindig merev hidas futóműveken és keskeny diagonálgumikon kellett valahogy a pályán tartani az autót.

    Qkackca: Én is most kaptam csak meg az üzeneteket szép sorjában a még régebben elküldött ajándékok után. Vagy a peccs segített őket hirtelen célbajuttatni, vagy mindenki most vette át az előző két napban, heti események befejezése után.

    parandroid: Most trollkodhatnék. Nem fogok, de a szándék az megvan, csak van önuralmam. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Win-T

    senior tag

    válasz keneseig #28681 üzenetére

    Sajnos egyébként sincs semmi jelentősége annak, hogy hanyadik helyen végzel, valami motiváló erőt belevihetnének a dologba majd ha egyszer véletlen gatyába rázzák a játékot mert ez is jó nagy nulla eddig.

Új hozzászólás Aktív témák