Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz joshua7 #12538 üzenetére

    Nem.

    Ugyanis nem erőpályákon az autó a rajtrács elején lehetett.

    Nem tudom mi célod bizonygatni, hogy az összes motor tök egyforma teljesítményű és karakterisztikájú. Vannak mérési módszerek (amit a csapatok végeztek a riválisok feltérképezésére), ez alapján a Toyota motor bizonyult a leggyengébbnek.

    Hol volt a TF109 Monzában? Majd Szingapúrban és Szuzukában?

    És a bazi nagy légellenállás a közúti autókhoz képest a legjobb aerojú autóra is vonatkozik. Open-wheel, szárnyak és temérdek leszorítóerő; ezek növelik a légellenállást, nehezítik a gyorsíthatóságot, csökkentik a csúcssebességet; a leszorítóerő is.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák