- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
A VW-nek a mai F1 szabályokkal semmi értelme ott lenni.....
Szerintem diesellel kéne indulnia, de szabályzat nem engedi a dupla köbcentit,
pedig a diesel megkaphatná.
Az egyszeri kötelező takolás sem volna jó nekik, mert lehet, hogy egy tankal végig
tudnának menni a versenyen és mint tudjuk, ez a művelet súlyos mp.-ket jelent."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
ronaldo
őstag
Ha kiszállnak (=feladják) akkor is legalább akkorát tépáznak a hírnevükön. Nincs jó megoldás Mert így ha égnek is, legalább képernyőn vannak, Trulli révén meg időmérőn elég sok szó esik róluk (persze pozitív értelemben, mert Ralfot is hallani és látni eleget, csak más megfontolásból). Arra meg aligha lehetett számítani, hogy a Honda ilyen szinten elsüllyed idénre. Ha a tavalyi formájukat hoznák, ami a BMW-Renault környéke, akkor semmi probléma nem lenne. S ahogy Wurz elkapott egy dobogót, úgy a tűzközelben Button is tudna alkotni.
Itt jegyzem meg, szerintem a Hondánál is legalább 40%-ban a Bridgestone gumi okozza a gondot, a nem titkoltan eltolt karosszéria mellett. Ahogy a Renault is ebbe süllyedt bele év elején. Sőt, ha a tavalyi eredményeiket vesszük, akkor meg még most is csúnyán égnek, csak úgy jöhetnek ki pozitívan a számvetésből, ha az éveleji önmagukhoz hasonlítjuk. Most szólnom kellene a kémügyről is, mert az is erősen kapcsolódik ide (biztos sokan tudják, hogy miért) de ezt a magas labdát ezúttal kihagyom -
hunnylander
őstag
Az az irónikus a dologban, mármint a Toyotával kapcsoltban, hogy F1 égés ide vagy oda, annak ellenére vagy talán valamelyest abból is adódóan, a Toyota nemrég szerezte meg az előkelő első helyet mint a világ legnagyobb autógyártója (mindenben: bevétel, gyártás, eladás, profit), letaszítva a trónról a General Motors-t.
Viszont a GM/Chevrolet az jöhetne az F1-be. A NASCAR Top10 is egy Ford kivételével mind Chevrolet. Szóval lehet, hogy tudnának maradandót alkotni, a pénzük meg van rá. Egyébként a Toyota is szerepel a NASCAR-ban, és nem is olyan rosszul.www.HunnyF1.com