Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12554 üzenetére
Ezt a fajta vákuumszelepet tudtommal csak a a Pierburg gyártja. Ami gyári Ford, az is Pierburg.
Itt egy leírás róla egyébként, ezt a barna cuccot keresd:
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #12575 üzenetére
Lényegében kis távokra a benzines se jó az se melegszik be pár száz méteren ilyen hidegekbe, szóval régen is használták a dízeleket városban ugyanígy, csak ugye ott nem volt dpf és bonyolult technika ami letérdelt.
Az biztos hogy városba jelenleg egy kis szívó benzin ami jó választás, de én személy szerint nem szeretem őket, nekem kell a turbo a karakterisztika miatt. Ami a kis turbos benzineseket illeti ott meg a koxosodás a probléma ami városi használatot szintén nem szereti.
Dehogynem van olyan motorkód ami dpf nélkül tudta az euro 4-et smaxba, de talán mondiba is.
[ Szerkesztve ]
-
pet007
aktív tag
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
Mk4 mondiban a 2.5t motor milyen? Maradnek mk4-nel, de diesel nem vonz, a 2.5t viszont papiron jol hangzik. Kiprobalnam szivesen milen a sima 2literes benyahoz kepest. De ha szethullos az a motor akkor felesleges menni utana.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
En nem allitottam tulzoan.
A benzines igen is joval, joval tobbet fogyaszt, ugy ahogyan irtam is.
Akar korabbi sajat autoimat (szamtalan honda civic a 90-es evek kozepetol, vagy fiat uno 1.3tie, golf 1.6, stb.) akar a jelenlegi modern technologiakat nezzuk. Kb. 6-8 eve hajtom a tsi-ket es mercedes b220 turbo benzines is van vagy 3 eve (munkaban), mindegyik minimum 10liter kornyekerol indul varosban.
Varoson kivul pedig ugyanez a tobbletfogyasztas megvan. 130-nal egy diesel 5-6 liter korul eszik, a merci pl. 10-11 litert.
Nem mondom, lehet extrem sporolassal azt az alatalad emlitett fogyasztast hozni benzinesnel, de ugyanazon modon a diesel ugyanannyival fog kevesebbet fogyasztani. Pl. crtdi passatom 90-nel kepes volt 3,2-3,5 liter kornyeken maradni...
A melegedesi, koxospdasi problemakat napi szinten tapasztalom, 4-5 km -nel semmi valtozas nincs a vizhomersekletben a benzineseknel.
Kb. 15 eve van dieselem, mellette pedig munkahelyen csak benzines, igy boven van tapasztalatom mindket teren.Mar vehettem volna tsi-t, de eszembe nem jutna ilyen fogyasztasi parameterek mellett, raadasul sok hibasodott meg, es 200e km folott, meg szinte mindegyik motor kuka. Alkatreszei ugyanazok, mint ahogyan irtam, de ezek nem is lenyegesek, mert egy tobb millios autonal ne legyen mar gond 2-300e km-nel egy 120e forintos alkatreszt kicserelni. (Pl. kettostomegu lendkerek.)
Ha a diesel egyenetlenul jar, akkor ugyanugy jar egyenetlenul egy 100e folotti benzines is, ingadozik az is boven alapjaraton.
A turbo nelkuli benzines sem nekem valo, nem megy, es az is literekkel tobbet fogyaszt.Szoval en tapasztalatbol mondom, hogy szamomra semmilyen elonye nem lenne a benzines autonak, csak hatranya.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12586 üzenetére
hivom az érdi fordot, mondják úgy jó, ahogy van, nincs rajta mit kalibrálni, ez csak egy szelep
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
pet007
aktív tag
válasz bajnokpityu #12587 üzenetére
Az nem lehetseges, hogy szerelod ecu-ra gobdolt hogy nem artana resetelni, hogy ujratanulja vezerlest? Az kb meg nem lenne annyira hulyeseg.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #12587 üzenetére
Ezt nem is értem honnét szedte a szervizes. Max egy tanult értékeket resetelnék azt annyi.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
2.0 Ecoboost eléggé korrekt Pénteken azt mondta nekem a Ford Solymárnál a szervizes, hogy a legjobb motor.
HUTCHDB: csak ahhoz menjél akit ReFleXx linkelt, a SZI monogrammos illető kókler és kerülni kell. Ha Powershiftes vagy akkor ki tudja iratni hányadikban van ill. ha nincsen az autóban TPMS akkor megoldható, hogy a kompatibilis érzékelőt lássa és mutassa is.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12623 üzenetére
viszont a folyamatos 150-180közötti tempónál már megint kormol a szűrő. 110-130között kormol úgy látom legkevéssé, város az katasztrófa, de a komolyabb tempónál is összejön 300kmen belül a regen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #12664 üzenetére
Akkora tempónál már a fogyasztás is szépen megnő szóval érthető, hogy előbb tömődik el. Viszont gyorsan ki is égeti akkora fordulaton.
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12667 üzenetére
A kipufogó hőmérséklete csak akkor számít, amikor regenerál. A többi esetben tökmindegy, milyen hőmérsékleten kapja el a koromrészecskéket, ami ugye az elsődleges feladata.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SpaceKombajn
tag
-
SG3rg0
őstag
válasz bajnokpityu #12685 üzenetére
Nekem másjusban lesz. Olaj, szűrő, pollen szűrő és 30.000ft mondtak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #12714 üzenetére
mit veszel 1,1-1,6 millió között ami 10 év alatti (és nem 9,5 )
-
Peterhappy
őstag
válasz bajnokpityu #12714 üzenetére
Én úgy tudom, igen. És az egyik gyerekülésünk keskeny, de persze a puding próbája... Hétvégén találkozunk egy ismerősünkkel, neki van egy 2005-ös C-Max-sza, de épp Ő javasolta, hogy három gyerek mellé jó választás lehet, így abban bízom, hogy ez nem jelenthet gondot. A kutyus már inkább kérdéses, hol és hogy férne el Hátul, vagy a lábunknál vagy - azt sem tudom, hogy szabad szállítani.
Sajnos jogos, amit írsz, de friss jogsi és szűkös keret mellett más lehetőségünk nem sok akad. Nézegettem Daciát és Lacettit, ami újabb és jóárasítva elérhető, de mindkettőtől tartok/tartanék. Egyikben sem érezném igazán biztonságban a Családomat.
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12720 üzenetére
A Mondeonkban hátul a két gyerekülés közé már nem férne be egy harmadik, az tuti. Amíg kisebb volt a lányunk, addig sokszor hátra kellett ülnie a feleségemnek nyugtatgatni, de neki is nagyon kényemetlen volt ott az ötvenegynéhány kilójával, nem fértek el a vállai a két gyerekülés között.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12722 üzenetére
Nem is általánosságban írtam, hanem a mi gyereküléseinkre. Abban pedig biztos igazam van.
Szerk.: na ide rakj be még egy gyerekülést:
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Peterhappy
őstag
válasz bajnokpityu #12720 üzenetére
Koszi, ranezek a dogboxra!
A harom ules befer, most beszeltem az Asszonnyal, biztosra mondta, probaltak mar.Megeri egy 2007-es C-Max a ~600k-s felarat? Vagy inkabb egy 2005/2006-os modell es a kulonbozet megy biztonsagi tartaleknak?
Milyen benzines motort es felszereltsegi szintet javasoltok, mi az ami feltetlen legyen?Koszi elore is, eddig is a segitseget!
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12725 üzenetére
Én meg továbbra is a saját gyereküléseimről beszélek.
Szerk.: miről is vitatkozunk egyébként? Már a legelején írtam, hogy be lehet passzírozni három gyerekülést, csak nem egyszerű. Így meg sem cáfoltalak, fölöslegesen tiltakozol. Csak leírtam a saját tapasztalataimat.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Peterhappy
őstag
válasz bajnokpityu #12727 üzenetére
Koszi a gyors valaszt! Tehat csak a facelift nem eri meg a felarat.
Jo allapotu autokat neztem (csak masodlagos a futott km). Felhivom, tenyleg jo otlet, koszonom!
Du. ha tudok, jovok par linkkel. Addig is meg egyszer koszi Mindenkinek! -
Peterhappy
őstag
válasz bajnokpityu #12738 üzenetére
Nem tudtam! Nem semmi
Mint kiderült, Sógornőm is ismeri valahonnan, jókat mondott róla, szóval a kutyus szállítós kérdés meg is oldódott Még egyszer köszönöm a tippet!Igazad van ám Csak eddig azt nem tudtam, hogy boxot akarok
A három ülésünk befért egy Honda Jazz-be. Ezért nem pörögtem rá csak ennyire rá az üléskérdésre
Úgyhogy a kérdés most az, hogy C-Max + tetőcsomagtartó+doboz legyen, vagy Focus kombi.
Tegnapról mára elvitték (legalábbis lekerült a hirdetése) annak a Focusnak és C-Maxnak, amivel a leginkább szemeztünk. Ezeket néztem még ki pl.
- Focus
- C-Max
- C-Max 2007+ (ez mondjuk a világ végén van és túllógna a kereten, de megoldható, ha kell)Az a baj a Mondeo kombival, hogy írtó hosszú (pedig csodaszép) Az udvarra sem nagyon tudnék beállni vele, Pesten közlekedni és bárhol parkolni még Apósomnak is feladat lenne, aki 30+ éve vezet, nemhogy a Feleségemnek, akinek a jogsija még csak úton van.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bajnokpityu #12745 üzenetére
3900-4000-ig vehemensen húz, nagyjából itt érdemes leginkább elváltani, ha a legtöbbet akarod kihozni, szóval 3500 fölött még bőven van benne élet. De amúgy vígan elszalad 4500-ig is. Most viszont 4000 körül kifullad 3.-ban 105 - 110 km/h között.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceKombajn
tag
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #12839 üzenetére
nem a kupak miatt, hanem ha a felnin van a logo
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Gombinyó
őstag
válasz bajnokpityu #12868 üzenetére
Ugyanezt mondom én is
-
sandró60
addikt
válasz bajnokpityu #12943 üzenetére
Én megköszönöm-nem "fikázom"
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12943 üzenetére
De ez nem is 16-os, mint a linkelt hirdetésben.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
patomi
őstag
válasz bajnokpityu #12948 üzenetére
Köszönöm szépen, továbbítottam is.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #13050 üzenetére
Hát de abban lehet volt anyag is. Nézz meg egy dugattyú magasságot, meg az akkorit. Régen volt vagy 20 centi az már ma 5. Egy példa, valami ilyesmi. Azt mind a tartósságból lopják el a mérnökök. Mert ezeket a mai motrokat nem hinném hogy 20 éve tesztelik... Nem nem.
Meg 3 henger...Meg pont a hondát hozod fel, amit hülyére lehet pörgetni és ott van neki a változó vezérlés is?
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
senior tag
válasz bajnokpityu #13050 üzenetére
"...azért nem eszik ilyen forrón. sokkal többet tudnak ma a tervezők, mint régen..."
Ez így igaz, de az autósok egy része nem úgy használja ezeket a kis turbós motorokat ahogy kellene.
Mit értek ezen? Például hideg indítás után, legyen az nyáron vagy télen, 25-30 másodpercet várni kell az indulással, amíg az olaj elér a legtávolabbi helyekre is. Rögtön a motor beindítása után már indul az autóval, emelt fordulatszámon, a turbó erre nagyon érzékeny. Nagyon oda kell figyelni az olaj minőségére, az olajcsere intervallum betartására. Nagyon ajánlott a 15 ezres csere ciklus, de rövid távokra vagy sportosan vezetve inkább a 10 ezres ciklus.
Indítás után várni kell fél percet amíg eljut az olaj a turbófeltöltőhöz, vagy egy hegyi út vagy egy autópályás utat követően leállításkor 2-3 percet alapjáraton járatni a motort a turbó visszahűtéséhez. Egy normál városi közlekedésnél elég egy perc is. Na sokan ezeket nem tartják be. Ilyenkor van az, hogy még 100 ezer Km sincs az autóban és a turbó megszorul. Igen húzós költsége van egy ilyen turbó cserének vagy a javításának.
Ezzel csak akartam mondani, hogy jobban oda kell figyelni az ilyen autókra, már nem elég a régi beidegződés, hogy nem kell melegíteni az autót lehet azonnal indulni vele.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13050 üzenetére
Persze, de ilyen motoroknál mi fog történni? Indít, egyes, megy, 150/180 ló, kinyomják a szemét hidegen is, 100k km után turbó elfárad (jó esetben csak az). Nem lesznek hosszú életű motorok...
Nekem ez a 3 hengerezés nem fér a fejembe, miért nem jó a 4 henger? -
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13055 üzenetére
Használtan cserélt motorral kell venni
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13070 üzenetére
Unix/Bárdihoz én 30-40% kedvezmény alatt nem mennék. Durván túláraznak.
Sajnos minden gyártónál ki lehet fogni hibásat,de én konkrétan azokat a márkákat soroltam fel amiket még Ford szervizben is ajánlanak ha drágállod a gyárit.
Egykori autóalkatrész kereskedőként, volt szerencsém járni pár gyártónál látogatáson és biztosíthatlak, hogy 99%-ban ugyanazt a minőséget kapod márkalogóval, mint logó nélkül az aftermarket piacon.(#13071) radi8tor: Elhiszem, én őket látom és jól elvannak saját autó nélkül. Nekem pedig ezek szerint mindig sikerült olyan helyre vetődnöm ahol max. 1 átszállással megoldottam a problémám.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #13070 üzenetére
nekem mar hullamosodott be gyari fomoco tarcsa focus mk1en 5e km utan.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Salex1
senior tag
válasz bajnokpityu #13040 üzenetére
Elvileg adtak ki Mondeo-t gyárilag 205/55R16 gumival/ 16*6,5 felnivel, ami megegyezik a focuséval. Egyedül az ET szám ami eltérő Mondeo ET50 a Focus ET52,5.
Nem vásárlás, mert ha vennék, akkor megvenném a 215-öst, de mivel jó minőségű, saját gumiról van szó, nem szeretném elkótyavetyélni, ha el is tudom használni. -
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #13095 üzenetére
tudtommal bő 7 deci van a min-max között.
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #13097 üzenetére
többnyire Ford Formula F 5w30, volt 1-2x probabol 5W40 Ford full synt, parszor Agip I-sint 5W30, 10w40-et soha.
jo hat lehet 10w40bol nem evett volna, de ez nem zsiguli azert, mar az 5w40-nel is erezheto volt hogy nem olyan fickos es a fogyi is nott kicsit.motor nem volt bontva soha, meg a szelepszar szimmeringek sem voltak cserelve, pcv szelep sem volt atnezve. lehet ezen ketto orvosolta volna az olajfogyi egy reszet, de meg az olajfogyival egyutt tudtam elni, a rozsdaval mar nem.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #13156 üzenetére
Kintről behozott a mondeóm, jelenleg ~262ekm-el, gyári kettőstömegűvel...még.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
jupp008
senior tag
válasz bajnokpityu #13232 üzenetére
Szép, de nekem elsőre fura így tetősin nélkül.
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #13232 üzenetére
Múltkor én is szépen lecsutakoltam, tetszett az eredmény: [kép]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13250 üzenetére
Remek...
Azt meg lehet oldani, vagy tudja esetleg az autó, hogy zárásra felhúzza az ablakokat? -
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13254 üzenetére
Utólag meg lehet oldani a tolatóradart, ha van gyári lökös szenzorokkal, csatlakozóval?
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13259 üzenetére
Akkor a válasz igen, vagy nem?
-
Poultier
tag
válasz bajnokpityu #13259 üzenetére
Eléggé kiművelted magad csipogó témában, azt nem tudod esetleg, hogy a hátsó csipogót lehet e erősebbre cserélni? Sajnos nem hallom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13301 üzenetére
Nincs rendelet, hogy zöld fény kéne jelezze?
-
senior tag
válasz bajnokpityu #13377 üzenetére
Köszönöm! Ez a kokszosodást sehogy nem lehet megelőzni? Esetleg egy TDCI 2 ezres, 150 lovas motor jobb választás lenne az ecoboost helyett?
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz bajnokpityu #13383 üzenetére
Korábban azt írták itt, hogy az ecoboostot nem kell járatni városi használatnál, hacsak nem tapossa neki az ember. Ez a kokszosodás meg nem tudom. Így csinálnának meg egy ú motort, hogy kokszosodjon, retkesedjen? Gondolom ez is használat függő. Bár én évente 8-10 ezer km-t megyek. Az meg belefér, ha esetleg jó pár évente tisztítani kell a kokszosodás miatt.
Kocsimra visszatérve:
Ha Pesten sem tudnak vele mit kezdeni, beszámíttatom és lehet jön a Mondeo. Nekem ehhez se időm, se pénzem se kedvem. Havonta 20 ezerért szoktam tankolni, most ez 60 ezerre nőtt, mert hát kocsikázni kellett addig, míg kijön a hiba, meg videóra venni. Egerben is voltam csomószor, de szarnak rá. Nem tudják mi a baja, még csak szét sem szedtek semmit. Tudom jól, hogy buknék rajta, de ez van. A Fordtól mindenképp kártérítést fogok kérni. Ellett nekik küldve a videók, valamint emailezés folyik velük, melyet barátnőm intéz és ő is viszi majd hozzájuk a kocsit. Az Egriekkel már kiabáltunk, kiakadtunk, hogy azt mondtják "használd így a kocsit, míg a hiba állandó nem lesz".... Ekkora kreténséget Hátha garancia után lesz állandó és külthetem a gatyám is a kocsira.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Jenne
senior tag
válasz bajnokpityu #13383 üzenetére
Egy picit a dízel védelmében...
Fiamnak vettünk egy 1.4-es TDCi Fiestát tavaly tavasszal. Az autó most lesz május 5.-én 12 éves. Első tulajtól vettük, alig 50 ezer km-el. Az autó most volt műszakin, tökéletes állapotban van motorikusan (is), kiváló értékeket mértek.
Most a lányom hajtja az autót, mert fiam kint dolgozik külföldön, tavaly augusztus óta. Ott kapott céges autót is, így a Fiesta itthon maradt.
A lányom csak beül, megy vele és ritkán, de tankol. Napi szinten használja, igaz csak rövid utakra, dolgozni oda-vissza, bevásárolni ...stb. Semmi gond az autóval a rövid városi utakon (sem). Öt liter alatti picivel a fogyasztása a Fiestának városban, de országúton 90-100-as tempónál meg inkább csak 4,5-4,6 körül van.
Elnézést de kikívánkozott belőlem.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13439 üzenetére
Sima vagy cDPF?
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13439 üzenetére
És mutat is valamit nálad a műszerfalon? Mert nálam pl az adalékot is csak akkor jelzi ha kifogyott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Sorozatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gray Zone Warfare
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Milyen videókártyát?
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest