Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Goose-T

    veterán

    válasz westcoastog #5281 üzenetére

    Elmentünk, csak a szokásos várakoztatás, el akarta kérni egy csávó a forgalmit, aztán mire sikerült előszednem (a kölök szabotált), addigra eltűnt. Kódorogtam, megtaláltam a Mondeot, amit kinéztem, készítettem is róla egy-két kémfotót. Mielőtt megérkeztünk volna, hívtak is telefonon, már akkor fordultam be a sarkon. Később visszahívtam azt a számot, hogy valakit küldjenek már, legalább a Mondeot hadd nézzem meg belülről. Nagy nehezen sikerült valakit keríteni, beindították, megnézegettem belülről. Nagyon patika belül, abszolút nincs kiülve az ülés, nincsenek megkopva a kapcsolók, kárpitok, műanyagok, váltógomb. Szóval a belseje meggyőző, persze azért látni kéne egy átlagos 200-250 ezret futottat is, hogy legyen mihez viszonyítanom. A beindításhoz be kellett bikázni, egy ideje ott állhat már. Indítás után pár másodpercig nyikorgó hang hallatszott a motortérből, azután elhallgatott. Tippek, hogy mi lehet ez? Generátor ékszíja, vagy DMF? A motorháztetőn a belső burkolatból jó nagy darab le volt szakadva, azt sem tudom, hogy hozták össze. Egy barátom amikor vette a Toyota Avensisét pár éve, annak is ugyanúgy szét volt szakadva a belső burkolata, neki azt mondták, hogy a sterimob szedte szét, amikor mosták a motorteret. A Focusom felmérésébe bele sem kezdtek, mert a kissrác már nagyon szét volt esve, mondtam, hogy inkább megyünk haza. El tudom adni szerintem nélkülük is. Rákérdeztem személyesen is a budapesti átvizsgálás lehetőségére, azt mondták, nem gond, megoldható.

    A recepción belepillantottam a vásárlók könyvébe, jól tele volt írva, csak néhány kulcsszón akadt meg a szemem, pl. "hazudnak", "átvernek", ilyesmik. :DDD

    Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

Új hozzászólás Aktív témák