- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- iPad topik
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz
darvinya #43427 üzenetére
Bemelegedett motornál lehetőség szerint ne javasold hogy vegye le a kiegyenlítő tartály kupakját mert garantáltan fel fog emelkedni a vízszint a tartályban mivel kiegyenlítődik a motorban lévő üzemi nyomás a légkörivel mikor a kupakot elkezded letekerni, ha nincs szerencséje ilyenkor az embernek a majdnem forrásban lévő víz jól össze is égeti.
Általában a Japán autók hűtőjére jól látható ábra is fel van ragasztva hogy elkerüljük ezt a hülyeséget.
Abból hogy X hónap alatt elfogyott fél liter hűtőfolyadék még bátor dolog így kijelenteni hogy hengerfejes egy motor amire amúgy egyáltalán nem jellemző hogy hengerfej problémái lennének
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!