- GoPro Topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Videós, mozgóképes topik
- OLED TV topic
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házi hangfal építés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
10.000 kilométerenként szoktam olajat cserélni az 1.6-os (101 LE) szívó benzinesben.
Első alkalommal Eneos Premium Hyper S 5W-30, második alkalommal Motul Specific 913D 5W-30 ment bele, azóta pedig kétszer Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30. Az Eneos és a Motul még 7-8.000 kilométer megtétele után is világosabb volt, mint a Castrol 1.000 kilométernél.
Aztán ez jelentheti azt is, hogy a Castrol legalább megfogja a mocskot, ami amúgy a motorolaj dolga a kenés mellett, a másikak meg nem.. Szívem szerint a Motult raknám bele, de a szerviz árajánlata Castrolra 15K, Motulra meg 26K... szóval jó nekem a Castrol is.
Szerk.: hangra nem tűnt fel változás egyik esetben sem. Persze olajcsere után egy kicsit finomabban jár talán, de ez olajfüggetlen.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
troll81
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen