- LG LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- PLC programozás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
mi pakolósak vagyunk, de egy hétre pakolva simán beférünk a sedan mk1 fókába (kisgyerekkel, kisbiciklivel stb.) úgy hogy az utastérben nincs semmi az utasokon kívül. (és úgy hogy eleve egy közlepes sporttáskányi, és egy tejeskartonnyi hely foglalt az alap menetfelszerelésnek, erre jönnek a csomagok.)
jó, ha van hely, de kisebb szkepszissel szoktam fogadni azt a koncepciót, hogy az évi 1 max 2 csomagigény miatt platós barkaszt kell venni futóval.
[ Szerkesztve ]
-
t256
őstag
Igazából két hónapja van nálam az autó. Előtte apósom vezette.
Más a vezetési stílusa.
Megnézem még 1-2 hónap múlva, hogy mit mutat.
Remélem nem valami műszaki hibára utal a fogyasztás.
Még mindig idegesít a jobb első fényszóró mosó fedél hiánya, amit péntek este elloptak. Remélem esőben nem fog ott beázni semmi.
Igyekszem pótolni csak nem egy gyakori alkatrész.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
Real_Necro
veterán
-
t256
őstag
Műszer által mért fogyasztás.
majd megmérem manuálisan is.
Egyenlőre azt találtam ki, hogy edzőtermet váltok. Ezzel a taktikai lépéssel 15:30-kor indulok haza nem pedig 17:30-kor. Hátha jobb a forgalom. Holnap megnézem.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
ZolkoW
őstag
Ezt tudom én valahogy ellenőrizni? Az autószerelési szintem a kerékcseréig és az ablakmosó csövének toldásáig tart, szóval ezen a szinten Ja, kétszer cseréltem első lökhárítót.
Otthon nemigen van szerelőakna, viszont az alsó műanyag motorburkolat sincs fent már régóta.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
tibbike01
őstag
Ahh köszi a cikket. Ti mernétek ezres ecoboostot venni? Épp ezzel a Focussal szemezek.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ezek vannak. most ismerősi körben néztünk renault/dacia vonalat, ott sincs csak literes turbó literes szívó (ez utóbbi kb. nincs is, annyi ereje van mint egy segédmotorkerékpárnak)
nekem a laikus véleményem az, hogy annyit nem fognak ezek elketyegni mint egy "öblös" szívó de az élettartamát kiszolgálja, egyszerűen nagyobb értékvesztéssel kell számolni.
-
ZolkoW
őstag
Akkor nem tudom, én értem-e, de én is örülnék egy 6. fokozatnak, mert ha az 5 fokozat lenne máshogy kiosztva, lehet, hogy hiányozna valami. Így meg az autópályás fokozat hiányzik. (bár csak ritkán, mivel alig megyek pályán)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Goose-T
veterán
Monospace (MS a formázásoknál) használata a megoldás:
Típus 1. 2. 3. 4. 5. R. vég
Mk1 Mondeo 1.6 16V Zetec Hatchback1992 >3.42 2.13 1.45 1.03 0.77 3.46 3.82
Mk1 Mondeo 1.6 16V Zetec Estate1992 > 3.42 2.13 1.45 1.03 0.77 3.46 4.06Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
flymi
addikt
+mtade: megtaláltam a cikket, de nem ilyen egyszerű. Egyszer már cserélve lett a szivattyú, ezért is van kivágva a kasztni a hátsó ülés alatt. 1000% h nem gyári minőségű lett berakva és már haldoklik, így felújítás sztem felejtős.
A kérdés az, h házzal együtt kéne cserélni az egész pumpát vagy elég lenne csak magát a motort és milyen markát válasszak, ami megfelel a az érzékeny rendszernek és 8-10 évig is kibírja mert gyári minőség???
Házzal együtt kb 80k listaáron, ez kedvezménnyel lemehet a felére nagyjából. Míg a pumpa motorja "csak" egy húszas. Ha bontható és cserélhető így külön.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Felhívtam őket. Nagyon értenek a témához, szépen végigkérdezett és elmondott mindent a szaki.
Holnap megnézem milyen állapotban van a csatlakozó, ha nem égett/feketedett meg valamelyik tüske akkor nem szarozok bontással meg felújítással, komplett csere és kész.Szaki vélemény, ha nem is pont szó szerint: Nem elég, h az üzemanyag pumpa a Focus-okban nem túl strapabíró konstrukció (magyarul szar), sajnos elég sok olyan utángyártott van amiből kispóroltak ezt-azt. Mondjuk szűrőt vagy szűrőket. Ami azért baj, mert tönkre fogja tenni a motort.
Ezért ő vagy a felújítást ajánlja vagy a Bosch-t, esetleg a gyárit ha égetném a pénzt.
Bosch náluk 55k-ért megvehető, Unix/Cromax-nál ez 65k. Gyári Ford esélytelen, annak az ára 200-210k közt van mindenhol. HÜCO (amit tulajdonképpen már Hitachi) lenne 60k-ért. Unixosok most küldték az ajánlatot, mert közben beszéltem velük is. Ezek a kedvezményes árak komplett üzemanyag szivattyúra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ez igaz, csak gondoltam hátha van itt már tapasztalata valakinek hasonló témában.
Jövőre majd jövök zaklatni benneteket kuplungos, fékes meg egyéb kérdésekkel...
Mivel minden kiadást vezetek, múltkor összeszámoltam mennyit locsoltam rá az elmúlt 14 hónapban.
Ti meg bírjátok számolni?Inkább nem is mondom el a pontos összeget mert nekem is elég volt egyszer kimatekozni... Még jó, h ültem közben...
Kábé így nézhettem én is:De már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Milyen márkát érdemes venni ha csere? Van kifejezetten ajánlott?
Gyertyából NGK lett tavaly belerakva (Bosch volt benne), de kábelt és trafót nem cseréltettem. Gondoltam majd jövőre.
Érdemes azonos márkát venni mindháromból?Ma megrendeltem a Bosch üzemanyagpumpát házastul, mindenestül 55k + pk. Holnapra itt lesz és ha minden jól megy ígéretet kaptam rá, h pénteken cserélik.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
És érdemes megvárni amíg hiba lesz?
Megelőzés céljából én meglépném. Itt is az a baj, h nem tudom mikor volt cserélve, ha egyáltalán volt már.
Szerencsére rágcsávók nem eszik a kábeleket, ezért (is) jó a kutya a háznál.
Marelli felújított szervo szivattyú egy rakás kaki, korábban már írtam mit szívtam vele. Veszek keveset futott bontottat, az legalább (talán) nem fog visítani 3000rpm felett. Kugler számomra ismeretlen márka.Óracsoportnál sem vártam meg míg mozgásképtelen lesz a kocsi vagy hülyeségeket ír ki az elfáradt forraszok miatt a műszerfal. Már volt az egyiken kezdődő repedés, szerintem megérte a javítást és a hiba megelőzést a bele feccölt zseton. Főleg mivel jutányos áron csináltattam meg, mert több cuccot is vettem még a bontóstól aki csinálta, így meg abszolút jó biznisz volt. Gond letudva.
Jövőre tervben van még klíma töltés és tisztítás (1.5 éve volt), egy jóféle komplett alváz és üregvédelembe invesztálás ami az idén elmaradt, fékbetét és esetleg tárcsa csere, igaz utóbbi még egyáltalán nem vállas így nem is számolok ezzel.
Váltó kulissza ház csere muszáj lesz, plusz erősen fontolgatom két éven belül a váltó és olaja + kuplung + kinyomócsapágy cserét is minőségi alkatrészekkel mert nem vagyok megelégedve a jelenlegi helyzettel. Korábban linkeltem a papírról képet milyen occsósított megoldásokat raktak bele.
Mondhatjátok h feleslegesen égetem a pénzt, de szerintem ha ezzel jónéhány évre le lesz a gond és a váltó is feszesen fog járni a mostani lötyögés helyett, akkor rááldozom azt a valag pénzt.
Szeretném ha 6-8, esetleg 10 év múlva is autó legyen és ne essen szét alattam. Hosszú távú tervek közt nem szerepel a kocsicsere, a jelenlegi kisbenzines turbós bigyókban nincs bizodalmam, nem látok bennük hosszú élettartamot, hibrid szép és jó de a dízellel együtt nálam nem alternatíva. Véletlen, h a prémium luxus sportkocsik közt egy dízel sincs? (Ferrari, Lambo, Rolls, Bentley, Pagani...) Bár lehet rosszul tudom.
Nem a tökéletesség a cél, azt már rég elengedtem.
Most ~248e km van benne. Évi 10e km-rel számolva is 8 év múlva "csak" 328e km lesz benne. Egy sszívó benzines motornak bírnia kell ennyit bontás nélkül, de aztán ki tudja.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Én is remélem, h ennyi volt és most már minden rendben. Mondjuk lehet ezzel kellett volna kezdeni, de hát ugye utólag mindig okosabbak vagyunk... Azt hiszem jövőre még fogok rá költeni a kötelezőkön kívül is, de nem szeretnék hasonló meglepődéseket és váratlan helyzeteket. Végeredményben még eddig egyszer sem hagyott ott sehol, annál az első pumpa hibánál is csak meg kellett volna noszogatni kicsit.
Mondjuk számíthattam volna rá már az első pillanatban hogy makacskodni fog mert a forgalmi billogja alapján is egy:
Ugye?
Csak most már le kell törni a szarvát és jó háziállat lesz.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dißnäëß
veterán
Powershift-ről annyit olvastam, töklaikusként, hogy nehéz a szerelése, de hogy mi igaz, passz. Mindenesetre nem tudom most, mitől féljek jobban, a Powershift-től, vagy a turbo-tól.
Vagy-vagy. Akkora okos nem lehetek, hogy kézi szívót nézek, kell egy kis szín az életembe. Vagy tespedek és a mellettem ülő combját tapizom úgy, hogy nem kell soha elvenni a kezem, vagy matatok a váltóbottal, cserébe néha ha elgurul a gyógyszer, vagy felhergel egy kamion, benyomom a gázpedált a jobbelső lámpáig és történik is valami.
(Mindkét opció iszákos lesz úgyis, egyik ezért, másik azért)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Előzőm is turbo-s volt (KKK-K16) és mikor a harmadik, feltételezetten komolyabb szerelő közölte velem, hogy Magyarországon sehol nem tudnak korrektül turbo-t felújítani, elgondolkodtam. De inkább behúzok eBay-ről garral egy tökúj turbo-t (vagy a sajátomat küldöm ki a friccekhez egy számlás, garos felújításra), mint ugyanezt a powershift-el. A csigát még talán én is lekapom, a váltót soha.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Ezzel én is. Klubban anno láttam már mindenfélét. Jól felújított turbo ahogy írod, újra meghalt, motor miatt ... meg olyat is, hogy motorgenerál volt, rengeteg sokmindennel cserélve, a régi turbo-val, mondván jó, és ugyanúgy szar lett a vége. Csak úgy esnék neki a csigának, ha a motor maku, kompressziók jók, gyertyák, emissziós értékek, minden rendben, víz és olajpumpa különösen fontos (szerintem a Ford, azaz Volvo is vízzel hűtött turbo-val mókol talán). Ha pedig valami már haldoklóban van, akár fülre, akár szervíz vélemény alapján, az egészhez egyben kell nyúlni. Meg a zsebbe is mélyen, de még mindig jobb szagú az ilyen, mint a Powershift, nem ? Egy Otto motorhoz többen nyúlnak hozzá korrektül, mint egy Powershift váltóhoz. (Legalábbis jobbak az esélyek).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Bestbuy játékok
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen légkondit a lakásba?
- LG LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen