- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Én meg a biztonságot tartom szem előtt. Ezért is lett új szett VP3, stb.
Mondjuk ezzel a kormányszervo-val rendesen beszoptam mármint, hogy 3x kellett cserélni. Most mondjuk rá, h jó. 3000 fölött van egy kis tipikus szervos hangja, de legalább nem visít köszönhetően az új hidraulika csöveknek (is). A hang a szivattyú baja mert ugye nem gyári, hanem felújított és gyanítom az összes ilyen.Eddig a nagyobb dolgok tételesen:
vezérlés vízpumpával (Gates), gyertyák (NGK), hátsó lengéscsillapítók (Sachs) és spirálrugók (ROC), szűrők, Szatuna légterelő első ajtókra, kartámasz, új hátsó embléma, komplett hátsó futómű javító készlet (Mapco), 3x szervo szivattyú , akku (Bären), jobb első doblemez, első lökös koptató és alsó hűtővédő műanyag lemez (törött volt és lógott én rásegítettem), hosszbordásszíj 2db (Conti), két bontós napellenző és egy jobb hátsó hangszóró, motortér szigetelés, alufelni, egy szett Hankook VP3, szervo hidraulika cső pár + hollander, Volvo-s motorburkolat + csavarok valamint mindenféle folyadék, no és ami most kerül beépítésre alsó váltótartó gumibak (Lemförder), két első kerékagy (Meyle), valamint 3 nap múlva megjön a hátsó kipuff dob, a csővég és a szerelékek (Bosal).Talán nem hagytam ki semmi fontosat. Én szeretem és szeretném még jobban szeretni ha lenne egy olyan hónap vagy kettő, amikor nem kívánna extra törődést.
Utóbbi két alkalommal pedig már felkészítettem a vastagabb cipőre is mert 100-as benyát tankoltam bele.
Havonta elég egy teletank úgy vettem észre nagy átlagban, ugye 55 lityis a puttony. Ha 70-80km-t mutat a fedélzeti megtehető távnak akkor szoktam telenyomni, nem várom meg amíg felszívja az utolsó retkes cseppet is a tankból.Jövőre féktárcsa és fékbetét csere ami fixre van betervezve, a többi csak idő kérdése.
De hogy legyen egy kérdésem is, porvédő lemezt érdemes a kerékagy cserénél megejteni igaz? Úgy tudom h a lemez cseréjéhez le kell venni a tárcsát meg az agyat is, mert mögötte van.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Olvastam róla korábban, hogy típushiba de jobban nem ástam bele magam. Most meg kéne.
Tehát magyarul, hogy megtaláljam a hibát ahhoz le kéne bontani a tetőkárpitot, leszedni a tetősínt és akkor megtalálnám a repedést?
Lámpatesteknél nem megy be a víz, azt 100%-ra lecsekkoltam. Meg sokkal fentebb is nedves volt a kasztni belül./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Legtöbb infó ferdehátúról van. Kombinál is kábé egy tucat hely van, ami problémás lehet.
Van ilyen fekete szilikonos hőálló massza tubusban, amit lehet lekenek vele aztán tesztelem. Ha tetősín alatt van a baj az baj. Azt masszívan bontani kell akkor./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
flymi
addikt
Azért ràmérek majd előtte én is.
Megálmodtam az éjjel, h ebben a hónapban elviszem egy komplett külső takarításra a kotlát (kézi mosás meg minden amit csak rá lehet kenni, h jobban hasítsa a tejfölt minden hajnalban). Sajna a legapróbb porszem, odaszáradt vízcsepp és szuicid bogár is meglátszik rajta. Igazi koszmágnes.
Gondolkodtam azon is, h lefóliáztatom az egészet, de felejtős. Persze jó eljátszani a gonoldolattal.
Megcsináltatom még a kavicsfelverődést, az nem egy nagy tétel. De eleve azzal készülök h be fog repedni és cserélni kell a szélvédőt, így nem érhet nagy meglepi.
Első ablakokra is akarok majd fóliát tetetni, természetesen műbizonylattal (asszem minimum 70% fényáteresztő képességűnek kell lennie a fóliázott ablaknak). UV szűrős gondolom nem olyan occsó már de megéri hoszabb nyári utakon.
Aztán a jó idő végén/ősszel veszek rá egy szett új téli pacskert, az mehet a 15' acélra. Letudva pár évre.
Szintén ősszel kötelező olajcsere. Lehet váltó olajat se ártana frissíteni benne. Sőt...
Beázást is meg kell szüntetni a csomagtérben, ezen még agyalok picit mi lenne a legjobb megoldás és a howto. Nagyon nem akarok tetőkárpitot meg belső elemeket bontani és patentokat cserélni.Aztán ennyi a terv idénre. De tényleg.
Aztán a valóság ugye ezzel szemben eddig az, h úgyis az lesz amit megkíván azt megkapja. Mese nincs. Csak lesz most már egy olyan hónap, h nem kell a szerelőnél dekkoljon!
Jövőre ami fix az a féktárcsa + betét és fékcső csere + kötelezők. Más nincs tervben egyelőre.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
Ezeket olvasva nem is értem, miért akarom eladni az enyémet?!? Nem ázott be az elmúlt hetekben sem, amikor hetente csak kétszer esett, egyszer három egyszer meg négy napig, nem néma a jobb hátsó hangszóró, indul pöccre, minden jó vele. Az összes eddig leírt gyermekbetegség elkerül a rozsdát is beleértve.
-
kelly416
veterán
Persze, tudom, a fórumra azért írnak be az emberek, mert valami nem ok, de tényleg rengeteg mindent olvasok itt, ami nálam nem jelentkezik. És vicces, hogy hiába szinte tökéletes az autó (most ugrotta meg hét végén a 200.000KM-t, tehát kettős tömegű csere már bármikor bekopogtathat, de aki telefonon érdeklődött, azzal úgy is beszéltem, hogy ez várható, ezért hajlandó vagyok akár 150-et elengedni az árából akár, bár ezt lehet, a hirdetésbe is be kellene írni), ketten nézték meg három hónap alatt, és mindkettő azóta is hív, hogy érdekli-e még az autó, vagy nem.
-
Jenne
senior tag
Köszi.
Én csak azért hezitálok, és kérdeztem rá erre a dátumos dologra, mert eddig mindig olyan olajat vettem, amin csak néhány hónappal régebbi dátum volt.
De akkor ezek szerint nem lehet gond majd.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kelly416
veterán
Na meg persze az sem lényegtelen, hogy '96-os Clio, ami egyébként is kopogós kemény műanyag, és talán sosem volt garázsban, tehát a nap megdolgozta rendesen a műszerfalat is. De hát egyszer kellett lekenni, egy életre megtanultam, hogy neppertől se vegyek autót, mert ők is mindent ilyennel kennek le, meg én se akarjak ilyen butaságot csinálni.
Szerk.: off
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Na igen, ebben is lehet valami. Bár ezt alátámasztani nem tudom, mert ennek nem sok ideje volt párologni, ugyanis indulás után kentem, súroltam, dörgöltem, mostam, vakartam, csak ne azt lássam az ablakban az ablakon túli világ helyett.
Szerk.: De fura a szürke szmájli... eddig az off nem tette szürkévé azokat, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
-
flymi
addikt
Attól h leveszed a váltót h töltöd fel friss olajjal? Tényleg nem tudom de bennem is felmerült már korábban, h cserélni kéne, szerintem már kérdeztem is korábban. Annyira nem jár finoman szerintem mint kellene, de ehhez ki kéne próbálnom egy másik focust is, h legyen viszonyítási alapom. Ja és már átléptük a 245 ezret.
Leeresztő csavaros megoldás miért nem jó?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Én gyanítom h az enyémben soha nem volt cserélve a váltóolaj és hát az is csak elfárad egyszer nem?
245 ezer alatt ha jól karban IS volt tartva megért már pár tucat motorolaj cserét, akkor épp a váltó ne kapjon friss anyagot és fáradt volna el? Oké, h ilyen "élettartam" szöveggel jönnek ezzel kapcsolatban, de hiszi a piszi.
Tutira fekete az már...Ha befelé fúrsz kifelé jön a forgács. Egyébként valóban kerülhet bele némi nemkívánatos fémszilánk, nem praktikus de ettől még sokaknál alternatíva azt hiszem. Vannak váltók amiken gyárilag van ilyen leeresztő? Akkor mégsem mindenhol tart olyan sokáig a lé mint mondják?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
-
flymi
addikt
Ma délelőtt megint majdnem a szívbaj kerülgetett. Indítok, felbúg a benzinpumpa, teker a motor aztán ennyi, nem indult. Újra próbáltam, másodjára indult. Ez mitől lehet?
Ilyet már csinált korábban is párszor, télen arra gondoltam a hidegtől, de hát ugye mindjárt gusztus van...+
Érdemes lenne folytószelepre is ránézni, kipucoltatni? Úgy tudom ennek az elkoszolódása is okozhat fogyasztás növekedést./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Ha indítás előtt ráadod gyújtást akkor elindul a szivattyú majd megáll ekkor megvan a megfelelő nyomás az indításhoz.
Próbáld ki, ha leveszed a gyújtást és újra ráadod nem fog a szivattyú elindulni.
Párszor ezt el lehet játszani mire annyira lecsökken a nyomás hogy a gyújtást ráadva újra elinduljon a szivattyú. -
Csaby25
senior tag
-
flymi
addikt
Talán nem..
17750 Ft / db ár nem olyan rossz egy egy éves vadiúj gumiért. Ráadásul ebben már a szállítási költség is benne van ha úgy tetszik. Hankook RS2 jobb árban, de olvastam, h hamar felkeményszik, UG9 annyival nem olcsóbb a TS860-hoz képest, h felé billenjen a mérleg nyelve. Krisalp "B" brand, Nokian havon csúcs, de más felületen nem jeleskedik.
Szerintem jól választottam. Évek óta stabil dobogós szinte minden méretben a Conti + tesztek alapján minden körülmények között átlag feletti a teljesítménye.jupp008: Igazából ha lett volna annyi sütnivalóm mikor vettem a kocsit mint most, akkor használtam volna a télen és tavasszal eladtam volna úgy ahogy volt. Vagy eleve várhattam volna tavaszig, de ez sajnos nem volt opció.
Igazából miután már megvolt a kötelezők cseréje és tettem bele 1-2000 km-t megszerettem, plusz akkor még nem tudtam a nagyon rejtett hibáiról. Amiket eddig cseréltettem benne azt legalább tudom, h jó eséllyel soha többet nem kell már hozzányúlni. Igazából még az óracsoport hiba aggaszt, nagyon sok panasz van rá, h egyik pillanatról a másikra lehal a kocsi pár forrasztás miatt, így azt szerintem még az idén megnézetem. Időben és pénzben sem egy nagy durranás (~15k) és legalább azt is kipipálhatom.
1.6 szívó benzin ami örökélet + egy év. 100-as benzint locsolok bele, mivel nem megyek vele annyit megkapja évente a friss olajat és a szűrőket. Meglátjuk mennyire lesznek jók a gyertyák így egy év után, de az se egy nagy összeg kicserélni. Trafón és kábelkorbácson gondolkodom még, elvégre ki tudja mikor voltak cserélve.
Szerintem lassan autó formája lesz a kis gyapjas igavonó puttonyosomnak. Már csak nevet kell neki adni és hivatalosan is családtaggá lesz avanzsálva.Használat tekintetében eddig kábé 80-20% város-országút, munkahelyre és boltba mászkálásra használva. Pici babát is ebben visszük ha kell, én úgy terveztem ebben fogom oviba is vinni. Persze ember tervez...
Idővel kiderül jól számoltam-e.
Tervek vannak bőven a kocsival, csak hát nem nyertem még telitalálatot sajnos a skandin, pedig rajta vagyok az ügyön. Elképzelhető, h 1-2 éven belül elköltözünk a feleségem szüleitől és saját kertes házba locsoljuk majd a zsetont. De jó lenne egy kicsi második saját autó is, ha a Ford netán gyengélkedés miatt a sürgősségin landolna. Szar a helyzet ha menni kéne és nincs verda csak az após szakadt rönyója amin lassan már több a rozsda mint a festék./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
jupp008
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen