Hirdetés
- Érezhetően gyorsít az új Ryzeneken az érkező Windows frissítés
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Elengedheti a köztes generációkat az Intel
ph Sok mérnöki erőforrást lekötnek a frissítések, miközben sokat nem raknak hozzá a meglévő platformokhoz.
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1712 üzenetére
2.0, 1.8 felejtő. Ami a 2.0 ellen szól az a DPF azzal lehetnek problémák főleg, ha rövid távon van használva. Kettős tömegű cseréje kb 200-250e km körül esedékes az olyan 200e ft körül van alsó hangon.
Vezérlés 200e km vagy 10év. 2008-as esetén már a kettős tömegűt is vagy cserélték a vezérléssel együtt vagy nem szóval ezzel érdemes számolni a vezérlés nem vészes árba van.
Általános dolgokra kell figyelni ilyen hogy rozsda nem igen jön még elő max ha víz káros...
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1722 üzenetére
2 literrel átlagban biztos többet mint a dízel.
Amit linkeltél az pont 200e km felett van aminél a vezérlést már cserélni kellett amit vagy cseréltek vagy nem a kettőstömegű szintén közel jár. Persze ha valós a km...
A benzines 150e-el valamivel jobb, de ugye ott se tudni, hogy valós-e a km vagy nem.
-
SzlobiG
félisten
válasz Atlantis #1734 üzenetére
Akkor karban van tartva rendesen ezek szerint.
5-6 éve már piacon vannak ezek a kis turbos motorok nem igen van baj velük. Én simán bevallalnam, ha nem dízel lenne. Turbo nélküli autót nem komalom, szeretem ha nem kell szét pörgetni, hogy mennyen.
Radi: Kinyúlnak a rugók benne és elfárad esetleg el is törik, ha nem cserélik időben. Indításnál ha csattanó hangot hallani, akkor ez már az előjele az elhasználódásnak.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Atlantis #1738 üzenetére
Úgy értem, ha most nem dízelem lenne és vásárolni akarnék bevallalnam a kis ecoboostot, de sőt a 2.0-át is. 160 le még jól is megy alulról is húz nem kell szét pörgetni. Az biztos, hogy a turbo ott van a levegőbe hogy beszarik, de manapság már sok műhely van ahol felújítják az egészet sokkal olcsóbban mint hogy újat venne az ember. Én nem tartok tőle egyszer úgy is szét megy, nekem megér annyit, hogy emeli a vezetés élményt.
-
SzlobiG
félisten
válasz bendeguz76 #1760 üzenetére
Nekem a gyári sony nagyon jól szól usb-n keresztül.
-
SzlobiG
félisten
válasz bendeguz76 #1765 üzenetére
Hát ez jó kérdés, hogy mennyi, de jól szól. Én pendriverol zenélek, de megy telefonról is bt-n keresztül, de aux kábelen is ahogy akarom és a zenék címe mind a convers felületen mind a rádión is meg jelennek. Elég jó cucc.
-
SzlobiG
félisten
válasz berek21 #1787 üzenetére
Hát a kettő között a szolgáltatások, kinézet, meg hogy melyikből találni olyat ami jó állapotban van. Ezek lehetnek döntőek.
Szerintem próbáld ki mind kettőt mielőtt vennéd akármelyiket is.
Én simán az S-maxot mondanám sokkal szebb jobb főleg a beltér, zafira puritánabb. Viszont ismerős a zafirával már 400e km felett jár és még semmi motor baja nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #1791 üzenetére
A kategória az stimmel mind kettő egyterű családi autó, csak ugye ahogy írod mondeo padló lemezére épül ami sokkal jobb mint az astrae, de ezért írtam, hogy ki kell próbálni lehet neki a zafira fog tetszeni.
Számomra nem lenne kérdés hogy az smax vagy esetleg galaxy.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #1800 üzenetére
De nem ám tddi csak a korai verziókban volt amit a transitbol raktak át. Olyat már én se vennék régi adagolós dízel. Mondjuk tdci-t is csak a legutolsó 2005-2006 verziót merném esetleg bevállalni a régebbiek injektor, magas nyomású problémáik voltak,/vannak és horror javítani.
Benzinessel az a baj, hogy sokat eszik és mellé nem megy.
-
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Nekem ilyen van és igen ezek már megbízható motorok nem úgy mint az elődök. Amivel érdemes számolni az a dpf problémák esetleg sűrű városi használat mellett, de erre van orvosság is...
A másik a kettős tömegű kuplung 200-250e km után cserélni kell ami eléggé húzós 200-300e ft kb. Ezt nem lehet megúszni az lehet a kérdés hogy amiket árulnak már cserélték vagy nem.
-
SzlobiG
félisten
Nem, porlasztó, magas nyomású az MK3-as mondeokba volt probléma. Itt már nem háklisak, nyilván bele lehet nyúlni itt is, de ugyanúgy mint bármelyik másiknál.
DPF-nek pont a pálya a jó szóval azzal is max akkor lehet gond ha épp kifogsz egy olyan darabot amivel városoztak sokat.
-
SzlobiG
félisten
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Zoli1222 #1887 üzenetére
Jól láttad.
EGR: Le van dugózva előnye: friss levegőt kap a motor nem a kormos kipufogó gázt. Nem rakódik le a korom.
Dpf: Nincs regeneráció kevesebb fogyasztás, nincs olaj higulas ezzel károsítva a motort. Nincsenek hiba kódok se vészüzem dpf hibája miatt. Mint egy sima dízel autó.
Ha valaki kiakarja szedni tudok segíteni olcsón chip tuninngal együtt.
Tayrol: Képekről jól néz ki, hátsó spoiler viszont nem gyári. 2 millióért jó vétel pláne hogy utána új a kuplung meg a vezérlés.
-
SzlobiG
félisten
Még szerencse, hogy nem te hozod a szabályokat. Én erre annyit mondok, hogy találjanak ki mást a dpf helyett amivel nincs ennyi probléma.
Ha tudnád hány ilyen autó van az utakon... Pesten kb nincs olyan taxi amiből ne lenne kiszedve egyszerűen nem bírják a kis távok miatt. Tehát ha ez a dolog jól működne és nem lenne vele probléma, akkor hozzá nem nyúlnék én se elhiheted, de ilyen hogy hígítja az olajat és károsodik a motor miatta én nem hagyom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen