Hirdetés
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Szivárvány
lo ...
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz milkabrams #43358 üzenetére
Főtengely jeladó szokott ilyesmit. Gép rá és meg lehetne nézni, ad-e jelet.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #43544 üzenetére
Nekünk szett lett beújítva (régi orosz eltörött 🤨), 2-24 Nm 1/4” és 28-210 Nm 1/2”. Hengerfej, kerék szerelésekhez eddig elég volt a nagyobb, a kicsit meg csak próbálgattam tömített dolgokat egyenletesen lehúzni, illetve ablakemelőnek az üveget szorító pofáját meghúzni megnyugtatóbb volt ezzel, de alapvetően izzítógyertya kiszedés miatt akartam hogy legyen az is. [link] nem egy profi felszerelés, alkalmi használatban azért valameddig remelem bírni fogják. Főtengely ékszíjtárcsa és hasonlókhoz aztán lehet jobb lenne nagyobb majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #43602 üzenetére
Kitúrtam pár doksit:
szerviz utasítás (vagy mi ez magyarul, mindenesetre ez nem visszahívás)
vizsgálat
másik kapcsolódó service bulletin júniusig
2019 elejéig érintettek az ottani típusok, feltételezem utána javított verzió készül. Hengerfej nem érintett, minimum az üres blokk öntvény (rá van öntve egyből az alumínium a vas hüvelyekre, bezzeg régen még ki lehetett préselni, ott max a két fém közti O-gyűrűk szivárogtak nedves perselyes blokk esetén, száraznál az sem nameg ha elkopik, nem kuka az egész motor, egyedileg viszonylag könnyen gyártható, stb.) hasonló amúgy a probléma ehhez: Novoth x Volvo, illetve magát a szivárgást látványosan bemutatja amerikai emberünk Lincoln 2.0 Ecoboost hasonló hibájánál. -
molnarpeter
nagyúr
Powershift = mind nyűg ha 20 évre tervez, vegyen kézit; ha cserélgeti néhány évente az autókat és 150-200k futással már valószínű piacra lesz dobva, plusz hajlandó 40 ezrenként olajat cserélni szűrővel, végülis be lehet vállalni jó ár esetén. (Vészhelyzeti forgatókönyv, ha mégis drága felújítás kellene: bontott kézi váltó és sallangok, rosszat meg eladni alkatrésznek stb... sőt, már kiindulásnál akár váltó hibásat venni is megérheti.) Vagy VAG és DSG, több rá a szakember, de drágábbak a kocsik már alapból. Ha nem lenne fiatal dízel feltétel, Prius+ lett volna a javaslatom, keveset eszik aránylag és váltó probléma nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #43711 üzenetére
1.5 EB esetén a blokk reped mint olyan, nem hengerfej nemrég írtam róla egy hsz-t pár infóval. A dióhéj valid, de itt autó élettartama alatt talán egyszeri dologra kell gondolni (ha nem extrém szintén városi használat). Én kb örülnék is, ha fogyna a víz nagyobb mértékben, ha garanciális az autó (új blokk elvileg javított verzió), bár magam fajtának jobb lenne egy motorhibás és egyedileg megerősíteni esetleg egy kipufogó gáz tesztet lehetne csinálni a tágulási tartály sapkánál átvizsgálás keretében. Olajcsere használat függvénye, nálunk korábban motorizálódó és esetenként többet utazó népeknél én is ilyen rém alacsony számokat hallottam, de reálisan 10-15e km megteszi (pontosabbat olaj analízis tud mondani. Olajban futó vezérműszíj miatt fontos, hogy rendelkezzen a gyári előírt minősítéssel a kenőanyag, különben megeszi a gumi anyagát és kb ledarálódik, elmállik. Márka szinten Sync 3 2016-tól létezik, típusra specifikusan passz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #27070592 #43713 üzenetére
Amerikai, ott szerel - ha ugyanannyit dolgozott volna EU-ban, hitelesebb lenne. Kint erősebben védi a jog a vásárlót, csoportos pereknek nagy hagyománya van, nálunk ugyanaz a konstrukció max hamarabb megy a bontóba aztán jóidő...
Meg kéne nézni az öntvényt, melyik hol készült; globális vállalatnak szvsz simán megérheti ugyanott készíteni ezt-azt és különböző helyeken szereltetni vámok, előírások, stb miatt.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #43733 üzenetére
Komposzt a dobbetét mögött -> Octavia mk3-nál például legalul a lemezből van kihagyva egy kis zseb, hogy tudjanak távozni a növényi anyagok ilyesmi megvalósításán morfondírozom én is más típuson, két nagyobb furat, aztán bevagdosni koronggal (=trapéz alak), ecset/spray, stb...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #27070592 #43743 üzenetére
Kecskemét, Munkácsi filter még olyanhoz is szerzett be műanyagot, amihez nem létezett gyárilag egy kérdést megér.
Más típus alatt a kortárs Golf 4-et gondoltam amúgy, aminek szintén van szivacs a sárvédő mögött, annál az ív tetején helyezkedik el. Sajna kicsit későn értem oda, de kidobva.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz instantwater #43958 üzenetére
2020.09. előtti, kézi váltós, nem összkerekes példányokkal jóformán le vagyunk szűkítve egy motorra 2015-től készült ez s generáció, ha 1-2 év nem lényeges, hátha találsz jobb vételt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz instantwater #44057 üzenetére
Facebook Predrag Todic
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TigerCat #44099 üzenetére
Ha ez is belül fémmel erősített (ami adja a rugó erőt szorításhoz), lefejtve összenyomogatva lehet megjavul. Nem rossz ötlet a ragasztó, egy autó üveges műhely maradék szélvédő ragasztóval valószínű pici pénzért megoldja (kisebb ragasztani valókat olyan áron megcsináltak, hogy egy tubus nem tudtam volna venni belőle, csak aztán nekik van felület aktiváló anyag is meg minden).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Oryctolagus #44121 üzenetére
Fb csoportban mintha láttam volna néha, vagy átmérő alapján eBay/ali
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #44389 üzenetére
Siemens gondolom piezo kristályos… itt kb azt nem árt az értelmezéshez figyelembe venni, hogy a porlasztó egyik fele a működtető (elektromos) rész, a másik feléből meg kijön a nafta. Itt azt hiszem annyi lesz a dolog, hogy ha máshogyan nem is, utángyártott új alkatrésszel a csúcs felújítható, ettől gyönyörű lesz a szórási kép, de lehet másnap a kristály felmondja a szolgálatot… 🤔 Dízel műhelyek is annyit tudnak mondani, hogy már hibás-e a vizsgálat pillanatában. Ebayes előnye a 180 nap PayPal védelem lehet.
Fűzni kell bele előző generációs belsőt és építtetni rá mechanikus adagolót, azzal nincs többet baj -
molnarpeter
nagyúr
válasz pn4hvq #44423 üzenetére
Csúnya dolgot mondok: megfigyelés némelyik motor gyakorlatilag újonnan is ilyen, ha egyébként minden más rendben van akkor ez nem jelentős dolog. Lehetne kompresszió méréstől kezdve kartergáz, turbó, porlasztó, hengerfej, stb vonalon egy valag pénzt költeni, és utána is úgy maradhat, nem éri meg. Őszről jut eszembe, izzítás ellenőrizése is szóvá jöhet, ha nyáron nem csinálta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #44474 üzenetére
Denso?
Gyári lehet eggyel magasabb polcról érkezik, mint a “sima” utángyártott verzió Renault topikban is Beruból 3 féle van, ezekből egy ami igazából az ajánlott.Régi féltengelyt azért lehet érdemes elrakni, ha mást nem itthon felújítják.
Ja, és jutottál eszembe mostanában a blokk nálad gyári és “csak” erősítést kapott, vagy lett újra hüvelyezve? Bejáratott gépműhelyt keresek aki utóbbit is csinálja. Érdeklődtek nálam nemrég ketten is, 1.6 EcoBoost szokásos repedés miatt…
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Generátor (hátuljára vezetékek mennek), klíma kompresszor (csövekről felismerheted, generátornál kicsit nagyobb is), szervo szivattyú (szinten csövek mennek rá, kisebb méretű). Vezérlés keresztbordás szíja hajtja a vízpumpát ennél a motornál
Szerk.: szervó.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
What’s updog?
0. Mennyire muszáj a csere? Jópár év van még abban a kocsiban - de ha családi kupaktanács döntött és nincs apelláta, akkor nem szóltam.
Ezek szerint eddig is elég volt egy kocsi - szerintem nyugodtan eladható. Kínáld meg rokoni/ismerősi körben, hátha… Viszont akkor meg lehetne próbálni most, vezérlés csere előtt elpasszolni. Lakóhely függvényében carsharing, taxi, bérlés lehetőségeket érdemes bedobni az excelbe, hogy megtartott autó összes költségéhez képest hol állna meg a matek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #44639 üzenetére
Múltkor kalkuláció közben néztem, hogy nem is kaptam volna rá kedvezményt ha jól rémlik, na mondom akkor ez is csak biztosítónak éri meg pláne, hogy napra pontosan meg volt adva, mikor kell a nyári és mikor a téli… Másik helyen legalább csak a télire vonatkozott a szigor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mini-ITX
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Elemlámpa, zseblámpa
- Raspberry Pi
- League of Legends
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 25
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen