Hirdetés
Hirdetés
-
Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
ma A belépő szintű Spark 30C-t a Tecno Spark 30-as alapmodell követi.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Vigor - Végre PC-re is elérhető lett a teljes kiadás
gp Alig négy hónappal az early access változat startja után máris befutott az 1.0 verzió.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32284 üzenetére
Igen, mert csúnyán váltó felújításba torkollik.
Tengelycsok csapágyat párban kell cserélni, így abba szerintem nem mennek bele, csak helyére igazítják a féltengelyt.
Nyáron nálam is elbasszuskulcsozták féltengely gumiharang szerelés után a féltengely rögzítését.
Nálam csak egyik irányba kanyarodáskor adott ki hangot, s gyorsan orvosoltam, de csapágy megsínylette kicsit.
Már van új.csapágy, csak jó szerelőt kell találnom hozzá.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz Joker88 #32270 üzenetére
na,válaszolva, szervíz ellenőrzés után..
féltengely, meg a futómú jó,ellenőrizve. futóműbeállítás jó..
a hang továbbra is jelentkezik, szerintük váltó-kopás.. van benne valami tengely ( nem értek hozzá) és az lehet kikopva,az mozog az "alagútban" . persze,szét lehet szedni a váltót, meg is csinálnák, ha kérném,de nagyon nem éri meg, röviden GTK lenne számomra a kocsi értékéhez képest
de korrekt volt a szervíz ,egyből foglalkoztak,nézték ,ötleteltek.. egy szavam nem lehet rájuk !In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32317 üzenetére
Ha váltómű kopás lenne, akkor az már féltengely harang szerelés előtt is jelentkezett volt.
Mitől lenne korrekt a szerviz?
Attól, mert soronkívül ránéztek, s valamit mormoltak neked, s ezzel leráztak, vagy még költs náluk jó sokat, mert főnök mercije kopott.
Akkor lenne korrekt, ha kijavították volna ingyen, amit elbaltáztak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32732 üzenetére
Generátor csapágy lesz ez, mellé még egy kis feszítő görgővel.
OHV(Endura E) motornál szelepjátékot ellenőrízni kell. [kép] [kép] [kép]
#32735
AC pumpa/üzemanyag szintjelzőn kopott az érintkező, emiatt mutat hülyeséget.
Következő az lesz, hogy fél tanknál leesik a mutató, kis fogyasztás után megtáltosodik és ismét fél tank üzemanyag lesz.
Vagy kicsit agresszív vezetéskor fel-le jár a mutató.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #32735 üzenetére
Lehet hogy érdemes lenne letesztelni mennyi is az annyi..
Egy ötliteres kannába tartalékbenzin és addig járni az autóval amíg köhögni kezd a motor a kevés benzintől. Majd beleöntöd az öt liter tartalékot és elballagsz egy kútig, tele tankolod és így tudni fogod mire számíthatsz és arra is van esély hogy a szintjelző (elérve a minimum szintet) "nullázza" magát.
De fennáll a veszélye hogy a régóta a tank alján ázó koszt is fölszívja a benzinpumpa és telenyomja vele a vezetékszűrőt. Persze a szűrőt is ki lehet (és érdemes időnként) cserélni. Így azt mondhatom: saját felelősségre. -
darvinya
titán
válasz Joker88 #32738 üzenetére
Én szintjelzőm is.mozog, ez természetes.
Amúgy 40L-es tankod, mint az Escort-ban, mert ugyanaz van benne.
Valójában 43.5L a gőz miatt.
Hosszbordásszíj feszítő görgőt nem látom újnak, csak csavar fényes.
Mély fekete az új feszítő görgő, s felfogató csavarnál látható bronz hüvelye a csapágyazásának.
De új is meg makkanhat.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz Joker88 #32787 üzenetére
Annak idején a Vectrában nálam is hasonló gebasz volt... Leszedtem az alapjáratit, kimostam benzinben, szép tiszta lett a membrán meg minden és visszaszerelés után ugyanezt csinálta. Jobban vizsgálva a folytószelep környékét kiderült, hogy az egyik vákuum csövem volt megrepedve és néha falsot szívhatott, mert azt kicseréltem és utána stabil maradt az alapjárat.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32787 üzenetére
Mivel új az alapjárati, így vákuum tömlőkkel van gond.
Nálam is ugyanez van néha, mikor a napi hideg első indításkor nem a gázpedál eljárással indítom.
Ez nem gyógyír, de most nincs időm az összes vákuum csövet végig ellenőrizni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #32792 üzenetére
Fojtószelep házat is érdemes lehet leszedni és kitakarítani a belsejét ("carb cleaner" néven lehet is kapni direkt erre a célra gyártott sprayket).
Nálam is bizonytalan volt az alapjárat, volt hogy kanyarodás közben egyesben egyszerűen lefulladt az autó (mk1.5 Focus), szintén alapjárati "motor" csere, de maradt a bizonytalanság. Akkor gondoltam hogy nem ártana már megfürdetni a fojtószelepet.. Leszedtem a szelep peremére körben lerakódott ragacsos fekete szlottyot és a ház belsejét is kipucoltam, azóta se indítási se alapjárati gond nincsen.
A vicces az, hogy a fojtószelep csak tisztán működik úgy ahogy kell, de van egy felirat a házon: ne tisztítsa a szelepház belsejét, a speciális bevonat miatt.. inkább szívjon a bizonytalan motor miatti idegeskedéssel, majd szépen adja el a fenébe és vegyen egy új autót. Esetleg márkaszervízben cseréltessen fojtószelepházat. -
őstag
válasz Joker88 #32798 üzenetére
Jah, hogy fater fogja csinálni. Akkor ő amolyan "Mucsi féle" szerelő? Hááát, ha 7 évig nem kért pénzt, akkor most be lesz pótolva, de megéri szerintem még így is. Áhh, nem is olyan idióta, amolyan kis retros pofája van ahogy így nézem az összefoglalóban
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32943 üzenetére
Légtömeg mérő a szürke, szűrőházba mi megy azt nem tudom.
Próbáld ki, holnap első hideg indításkor ezt:
1. Gázpedál teljesen kinyomni
2. Gyújtásra kapcsold
3. Gázpedált enged fel lassan
4. Mikor teljesen felengedted, akkor egyből indítózEzután menj legalább 10-15km teszt kört, hogy bemelegedjen, s teszteld ismét beesik a fordulatszám.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #32943 üzenetére
Ha nem az alapjárati szelepnél van a gond és vákuumcsöveknél sincs luk, én leszedném és kitakarítanám a légszűrő házat és a csövet is, átnézném az egészet repedéseket keresve és kiszedném a légtömegmérőt is hogy (erre alkalmas sprayvel, tiszta alkoholos sprayt használtam legutóbb) megtisztítsam. Lehet hogy egy új levegőszűrő sem árt (ha már láthatóan koszos a jelenlegi)
Focusnál nem nagy meló, nem tudom Fiesta esetén mekkora macera.
A légtömegmérő (vagy MAF szenzor) elég érzékeny jószág, kézzel nem tanácsos hozzá érni sem, azért kell olyan tisztító spray ami nyomtalanul elpárolog. -
őstag
válasz Joker88 #33053 üzenetére
Az igen ! Ez a Liter szám neked 2 hónap alatt ment bele? Ennyit tankolok két hetente
Épp tegnap nyomtam teli, mert nagyon kiszomjaztattam szegényt akaratom ellenére
Amikor 46L-nél még mindig ketyegett, már néztem alá, hogy nem folyik mellé valahol"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Joker88 #33061 üzenetére
Enyém állítólag 55, de ennyire még nem merítettem le sosem Nálam napi 60 körül, de van olyan is, hogy jövök - megyek az országban, ha helyszínre kell mennem éppen és akkor sajáttal megyek inkább mint a fapados céges Caddy-vel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
flymi
addikt
válasz Joker88 #33052 üzenetére
Nekem is megvan az összes blokk csak nem vezetem mellé a km óra állást.
5-10%-os fogyasztás csökkenést ígérnek motor optimalizálás után. 10% az jó lenne, de amilyen szerencsém van úgyse lenne meg...
Eddig két ajánlat van (55 és 60k), mindkettő a "nagyfalu" közelében./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
válasz Joker88 #33106 üzenetére
10 pont ! Hozzá viszed még mindig az autót? Jó, hogy valaki nem dobott le egy égő csikket valahol lakott területen ahol araszoltál, vagy hasonló, mert akkor lett volna ott Drágán add az életed effekt, csak autóval, nem repülővel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joker88 #33139 üzenetére
Szívó benzinhez képest ami drága, az a befecskendező rendszer, turbó, részecskeszűrő, és persze a lendkerék. Arra mondjuk elég kicsi az esély, hogy mind egyszerre letérdeljen, főleg tisztes karbantartás és megfelelő használat mellett, szóval aki annyit megy, hogy pl egy év alatt megspórolja valamelyiknek az árát, annál jó eséllyel pluszban jön ki a végén a matek
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz Joker88 #33329 üzenetére
Milyen típus?
Focus Mk2 - Mk 2.5 tuti H1 a távolsági, a tompított H7. Emelt fényű tompított Tungsramot vettem a Lumenetről, és nekem bejött. A távolsági kb semmivel nem "lő" távolább pedig az is egy emelt GE sportlight, csak kicsit szélesebb a fénysugár. Szóval abból lehet kár is emeltet venni."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #33329 üzenetére
Nálam is Tungsramok dolgoznak tompítottként, eddig elég jól.
Nemrég volt *szkó áruházban akciós, 4k/pár, már bánom hogy nem vettem.
Viszont engem is utolért Murphy, a Varta D59 akkumnak úgy néz ki kakukkoltak. Egész éjszakás csepptöltés, töltőről levéve egy órás pihi után 12.4Volt.
Nem tudom kinek mi vált be, ajánlhatnátok valami jót. mk1 Focus 1.8 benzin. Elvileg a gyári akku ezüst-kalciumos és ez a technika van a Varta D21 akkuban is. -
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #33555 üzenetére
Nézz körül itt is.
Nem tudom pontosan ez-e a motorkód, de Fiesta mk4 1.3 benzin, 50le. Itt a csövek nagy része "nem elérhető" státuszú, de cikkszámok legalább vannak a további kereséshez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen