- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cintula187 #10774 üzenetére
Pedig ez valami tolóerő probléma lesz inkább. Ha nem aktív az A/T approach közben app vref közelében, akkor pitch rate emelésre nem húz felfelé, csak simán átesik.
Elevator trim-t keress, ha nincs yoke vagy joy.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Shell script topik
- Logitech Z906
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...