- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Steam Deck
- CPU léghűtés kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
PROHARDVER!
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Miklós315 #164771 üzenetére
Posztmodern gyakorlatilag a felvilágosodás és az individualizmus felől közelít. Gyakorlatban a nihilizmus ugyanúgy nem volt megoldás. Egyébként érdekes reflektálni, hogy a dadaizmus felől egy ponton átjutottunk a pop-artba, ami pontosan ezt a közös nevezőhöz való visszatérés keresését jelentette a művészet szemszögéből. Miközben a pl Malevich és Pollack ment tovább a metodikus és absztrakt dekonstrukcio felé.
Madách gyakorlatilag a tézis-antitézis-szintézis párjaival a scientific methodot követi struktúrában. Ahogy pl Proust is.
Jaja, ismétlés a tudás anyja. Végeredményben a mindenség megismerhetetlensége limitáló, viszont pont az is teszi érdekessé az életünket, hogy nem vagyunk omnipotensek. Egyébként unatkoznánk. Ld az Everything, Everywhere egyik dilemmája a bagel/fekete lyuk jelenetben, avagy ha mindent és mindenhol tudunk,
mi más lépés lehetne, mint egyé válni a mindennel, az univerzummal, hiszen a létezés üres. A megismerés és türelmetlenség problémáját én nem látom újkeletűnek: Továbbra is archaikus problémákról, és magáról az emberi létről beszélünk. A monológ-zajjal sem értek egyet: Ha nem figyel senki, nincs közönség ami rezonálna, nincs mű sem. A semmit a világba kiáltó művész a semmibe vész. Ugyanakkor határkeresésnél a dadaista mozgalom (mint antitézis) szerintem fontos volt.
Filmet én jellemzően a filmművészet felől közelítem meg. Többek között emiatt tartom fontosnak a narratívát, annak prezentációját, az audiovizuális eszköztárat, a reprezentációs réteget. Ezért tartom pl a Mandyt vagy a Neon Demont nehezen ajánlható, de bizonyos keretek között zseniális filmnek, ahogy gyakorlatilag szétszedi a tradicionális dialógusalapú történetmesélést. Ahogy a Samsara is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yettel topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...