- Apple asztali gépek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Ezen én is gondolkodtam és őszintén szólva, meg lehet érteni azokat, akik lehúzták. Külön értékesítik, önálló termékként (meg persze belerakják a játék legdrágább dobozába), mozikba küldték. Azért is inkább értelmezhető önállóan, mert míg pl az Advent Children gyakorlatilag egy direkt folytatása a VII-nek és így gyakorlatilag tényleg full értelmetlen önmagában (talán ezért nem is tetszett nekem annyira, előbb láttam a filmet, mint hogy végigvittem volna a játékot, ezért olyan furcsa és érthetetlen volt.
A Kingsglaive-nek ennyiből könnyebb dolga volt, előzmény, ráadásul részben független a játéktól, így tiszta lappal nyithatott, de szerintem kihagyott ziccer. A film második fele kapkodás, rengeteg zavaró és érthetetlen elemmel, az egész sztori felét legalább ki lehetett volna szórni, hogy több idő juthasson a tényleg fontos eseményeknek. Plusz karakterekből is zavaróan sok volt szerintem rendes bemutatás nélkül, példáuljó lett volna kibontani, hogy a vörös csávó, a két haverja meg Luche miért árulták el őket. Vagy annyival meg lett magyarázva, hogy kicsit összeszólalkoztak korábban és akkor máris követik a kapitányt? Ugyanígy kicsit zavar Lunafreya, meg az ő helyzete, a játék prológjából teljesen más jött le arról, hogy ő hol van és mit csinál, de ez legyen a legkisebb baj. Ja meg egy dolog mellett nem tudok elmenni szó nélkül: a sztori felütése kicsit ismerős valahonnan... az IGN FFXII tesztjéből másolva: And it all begins with an invasion. The powerful and militaristic Archadian Empire has continued its martial campaign into the previously neutral kingdom of Dalmasca. Only wanting peace for his people, the King of Dalmasca has agreed to sign a treaty granting Archadia occupational rights in exchange for the war's end. On the eve of the signing, however, Dalmasca's king is assassinated under terrible circumstances... ez így kicsit vicces a Square részéről.
Ami viszont iszonyat nagy pluszpont az a zene, csomó elemet átemeltek a játékból és tényleg baromi jó, mondhatni szokásos FF minőség lett.Én amúgy örülnék, ha kicsit megdobnák őket több pénzzel és tényleg kipofoznák a CGI-t, mert hatalmas potenciál van ebben a motorban, simán lehetne a XII-höz, X-hez ugyanilyen filmeket gyártani, vagy akár önálló produkciókat, amik szélesítik a FF univerzumot.
Off itt, de az itteni Ardyn Izunia modell sokkal jobban tetszett, mint a leendő játéké, remélem lecserélik (úgyse fogják).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#54715584 #93291 üzenetére
A sok magyar név a Digic Pictures "érdeme", magyar 3D animációval foglalkozó cég. Keress rá a FFXV Omen trailerre yt-on, azt is ők művelték, meg az elmúlt 5-6 évben az Assassin's Creed trailerek nagyrészét.
A zene a FF élmény zászlóvivője már vagy 20 éve, ha az nem jó, akkor az egész produktum kuka. Szerencsére mindig jó.
Hasonlót nem nagyon tudok, nyugaton szerintem ilyen szinten, egészestés alkotásokban gondolkodva csak Zemeckis műveli ilyen szinten a mocap-et.
Ha FF érdekel, akkor ilyen anime jellegű dolgokat szoktak gyártani hozzá, de a minőségük eléggé megkérdőjelezhető szerintem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
cyberkind #93501 üzenetére
Szerintem vicces. Gyakorlatilag szó szerint leírta, hogy csak ő a helikopter.
Mindegy, én ma nézem a filmet, meg szerintem akkor már behúzom a könyvet is, az is megjelent végre a filmhez kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Szerintem annyira nem emelkedik ki, ott is különböző méretűek a vásznak és a hangrendszer sem egységes.
Ami számomra etalon az a Sugár Spielberg terme és esetleg még a Corvin mozi nagy terme (Korda asszem?), annak van egy hangulata, most lett felújítva pár éve.
Arena-ban is általában jó az élmény, de azért voltak kritikán aluli élmények mindenhol, főleg a rossz minőségű kópiák miatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
gyuromoj #93654 üzenetére
Úristen, de idegesít, hogy ebben a pár másodpercben Flash-nek elcseszték a fejét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dilikutya #93681 üzenetére
Nem volt akkora, simán befért a felhőkarcolók közé. Az új Godzilla amúgy rá se férne erre a képre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Arrival
Mit várhat az ember egy olyan filmtől, ami a valóban megtévesztő trailerek ellenére egy érzelmes több perces, életképekből álló montázzsal nyit, ráadásul mindezt teszi Max Richter On the Nature of Daylight c. szerzeményére (Shutter Island-ből lehet ismerős)? Értelmet, érzelmet, filozófiát, gondolatiságot, amit Denis Villeneuve végül meg is ad, néhány egyéb, amúgy teljesen felesleges összetevővel együtt.
Nem akartam addig írni róla, amíg nem olvastam el a novellát, elvégre raklapnyi díj és elismerés birtokosa Ted Chiang pár óra alatt elolvasható műve, ezek után azt kell mondanom, hogy a film, mint önállóan értékelhető alkotás az év egyik legjobbja, adaptációként viszont Villeneuve hihetetlen nagy ziccereket hagyott ki sajnos, de erről később.
Azzal egyetértek, hogy a reklámkampány valamiért, valahogyan félrecsúszott és nem azt kaptuk, amit ígérgettek az anyagok, viszont a végeredmény egy kellemes csalódás lett számomra, egy tényleg első hallásra egyszerű alapötletet mesél el iszonyat okosan megkomponált, több szálon futó cselekményben. A rendező a könyv amúgy valóban zseniális felépítését okosan ültette át a nagyvászonra, amit Chiang egyszerűen az igeidőkkel való játék segítségével írt le, azt Villeneuve szerencsére nem egyszerű narrációval, hanem képi eszközökkel, igyekezett átadni a nézőnek és ez már önmagában csillagos ötöst érdemel részemről. Nagyon fontos, hogy ahogy a könyvben, úgy a filmben sem a "csavar" a lényeg, nem az idő megfejtése, az idegenek tudásának magyarázata a cél, a kérdésfelvetés önmagában lényeges, a válasz nélkül is: megtennéd-e, amit teszel a következmények ismeretében?
Az Arrival tökéletes ellentéte mindennek, amit Emmerich ufós filmjei képviselnek, itt az idegenek csupán statiszta szerepet játszanak, csupán eszközök arra, hogy az olvasó/néző eltöprengjen a fenti kérdésen, megpróbálja átérezni azt, amit Louise érezhetett a történet vége felé nyilvánvaló összefüggések ismeretében. A film képi világa gyakorlatilag tökéletes, a zene és hangok elsőosztályúak, a töltelékszálak (világ véleménye, reakciók) némelyike jól működik, mások kevésbé. Villeneuve okosan mutatja meg, amit meg kell és hagyja figyelmen kívül azt, ami nem lényeges, szerencsére a science blablát is kordában tudja tartani Nolannel ellentétben és ami még nagyobb pozitívum, hogy nem kell perces monológokat adnia a főszereplők szájába szeretetről ahhoz, hogy az ember értse, amit be szeretne mutatni. Ugyanakkor a történet adaptálása során két nagy hibát vétett véleményem szerint: egyrészt az idegenek bemutatása a könyvvel ellentétben sokkal inkább követi a hollywood-i misztikus sablont. Míg a könyv egy abszolút az emberekkel egyenrangú, csak más lényekként mutatja be őket, addig a filmbe muszáj volt beleadni rengeteg olyan elemet, ami az ő misztikumukat emeli: az állandó köd az üveg túloldalán, a furcsa fizika az űrhajó belsejében, a ciklikus beengedés, majd a film végén a lencsék eltűnése a ... miben is? ja igen, ködben, hát miben. A könyv sokkal kézzelfoghatóbb lényeket fest le minden szempontból. Másrészt:míg a könyvben a lány szerves része a történetnek, amolyan második főszereplő, addig a filmben teljesen elsikkad a karaktere és ez szerintem a film legnagyobb hibája. A könyv egy plázacsitrit ír le gyakorlatilag, két hatalmas intellektussal rendelkező tudósember célt tévesztett gyermekét, egy olyan karaktert, aki az átlag hentelős horrorok standard áldazata, a kirekesztett tinifilmek nagydumás, népszerű és szép gonoszcsaja. Egy olyan lány, akivel vagy nem foglalkozol a történet során, vagy utálod, de Chiang egészen elképesztő módon szimpátiát ébreszt iránta egy egyszerű húzással: az anya szemszögéből mutatja be és itt válik érthetővé, hogy miért kapott ez a történet annyi díjat. Villeneuve-nek lett volna ideje ezt vászonra álmodni, például a szükségtelen lázadásos-robbantásos rész helyett, de helyette inkább a sokkal menőbbnek látszó kínai tábornok szálat erőltette bele a katarzisba. Érthető is, miért kellett a címet Story of Your Life-ról Arrival-ra változtatni.
Amit még hibának éltem meg, az az első bekezdésben említett, amúgy valóban erős nyitás, hisz ha végigvezetjük a film cselekményét, akkor érezhetően kilóg a történések és Louise fejlődésének időbeli és logikai láncolatából.Ugyanígy nem tudtam értelmezni azt a pontot, mikor egy idegen megjelent egy látomásban: nem volt a filmben más látomás jelenet, a lények amúgy meg se jelentek a ködburkon kívül, teljesen öncélú és felesleges volt akkor és ott.
Összegezve az Arrival egy sokkal kevésbé grandiózus film, mint anno Spielberg klasszikus ufó filmjei, nem is akar válaszokat adni a miértekre, mint azt az Interstellar próbálta oly nagyon a nézőnek elmagyarázni, mégis így tud érdekes és ami még fontosabb az idei eddig hihetetlenül gyenge felhozatalát látva: értékes maradni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #93719 üzenetére
Persze, jobban átérezni így a veszteséget, cserébe így a lánya nem lesz "különleges", csak egy standard kislány, akiért minden filmben ugyanígy együttérzel. Mindenhol ezt a kártyát játsszák el, a könyv abszolút másképp fogta fel a karakterét (talán nem spoiler, de nem is akkor és úgy hal meg).
A látomás teljesen idegen volt a filmtől, csak lógott a levegőben egymagában.Az Interstellar nekem kevésbé tetszett, mint ez. Kicsit sok, meg szájbarágós néhol.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez gecc...
A Mézengúz (Bee Movie) c. film közben mindig gyorsítanak egy kicsit, ha valaki kimondja a 'bee' szót. Így a 91 perces meséből 7 perc 3 másodperces speedrun lett. Fontos kihangsúlyozni az utolsó 3 másodpercet, mert a lényegi történések nagy része ebben az időintervallumban játszódik. Amúgy a szokásos klisével élve, lassan indul be, de annál pörgősebb lesz a végére.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Scorsese idei Oscarra gyúrt filmje.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez a Legendás Állatok egészen szórakoztató volt, persze pár hülyeséggel, egy-két érthetetlen wtf pillanattal (állatkerti jelenet...). A színészek jók voltak, Eddie Redmayne kifejezetten jó választás volt a helyi Bilbó szerepre, Colin Farrell meg a szokásosat hozta, a női szereplők kicsit elsikkadtak. A sztorin nagyon érezni, hogy alapozásnak szánták, de őszintén szólva nem is bánnám, ha ezt így folytatnák. Nyilván nem NatGeo Wild HP Edition lesz még négy részen át, ahogy azt sokan vizionálták, hanem a Grindelwald - Dumbledore meccs lesz a középpontban, a HP-tól eltérően több mellékszállal.
Az külön tetszett, hogy nem volt két szabályos oldal, csak jók és csak rosszak, hanem több érdek találkozása, ez kicsit ellensúlyozta a közepes csavar közepes megvalósítását. Kíváncsi leszek a folytatásra.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
spammer #93930 üzenetére
Remélem azért nem. Igazából nagy kő esett le a szívemről, mert én is attól féltem, hogy most itt majd állatgyűjtögetés lesz egy évtizedig, de egyértelműen látszik, hogy a HP előtti korszak nagy történését akarja Rowling Yates-cel lefestetni. Kérdés, hogy egy ilyen kaliberű ember képes-e rá megfelelő minőségben... Igazából most gyakorlatilag teremtettek egy olyan alapot, amire gyakorlatilag bármit fel lehet húzni, lehet antológiát csinálni, Salmander történetét folytatni, vagy átnyergelni Dumbledore-ra és Grindelwaldra, elvégre az ő történetük majd' 40 évet ölel fel, ráadásul a film valamikor a 20-as évek közepén játszódik, az ő végső párbajuk meg 20 évvel később történt.
Amúgy azért is tetszett, mert nem akart erőszakosan HP fanszerviz lenni, sőt, pár régen elejtett infót is sikerült kicsit jobban megérteni általa, pl. Ariana Dumbledore elfojtott mágiájának történetét, vagy ezt az egész kettős társadalom kérdéskörét, meg az ebből fakadó félelmet, amit a HP sorozat szinte teljes egészében figyelmen kívül hagyott. És nem is volt éktelen nagy nyúlás, mint az Ébredő Erő, inkább egy másik, másképp elmesélt sztori, mint a Hobbit, de ez nekem jobban tetszett a Hobbitnál.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Moana 98%/93%-on áll Rottenen... nem gyenge eresztés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Moana
Most már elég egyértelmű, hogy beköszöntött a Disney újabb aranykora, és itt nem csak a folyamatos terjeszkedésre kell gondolni, ami lassan már elemzők szerint is a szabad versenyt veszélyezteti Hollywoodban. Felfoghatatlan mennyiségű pénzt fektettek a WD Animation Studio és a Pixar fejlesztésébe, ami nem csak az egyre szebb, de az Aranyhaj óta az egyre jobb meséket is jelenti. Talán nem meglepő, hogy a Moana jelenleg az abszolút csúcsa a Disney fejlődésének minden téren, a DreamWorks és Illumination utóbbi években nyújtott produkciót megerőltetés nélkül vágja földhöz és a Pixar is csak az Agymanókkal ér fel ehhez a szinthez.
Pedig a Moana a maga módján faék egyszerűségű rajzfilm, de hogy is mondjam, van különbség az Oroszlánkirály egyszerűsége és mondjuk a Minyonok egyszerűsége között na a Moana az előbbihez tartozik és nem véletlen hoztam egy ilyen régi példát, mert a legjobb az volt ebben a másfél órában, hogy szemérmetlenül meg merte idézni a régi nagy Disney meséket, kikacsintott rájuk, miközben sok helyen eldobta az onnan ismert konvenciókat, egyet kivéve: a már-már elképzelhetetlenül erős betétdalok itt is a mese legnagyobb erősségének számítanak.
Nincs Let it Go szintű sláger, viszont a Jégvarázsból nem is maradt meg nagyon más az emberekben, itt viszont mindegyik brutálisan jó a maga módján, főleg a néhol már-már delíriumos álomszerű képekkel együtt. Abszolút 10/10-es a körítés minden szinten, egyszerűen nem tudok mibe belekötni, olyan jó volt nézni és hallgatni mindent, amit a rendezőpáros, de legfőképpen Lin-Manuel Miranda a vászonra álmodott.
A sztori maga egy szinte szabvány fejlődéstörténet, amit megfűszereztek ezzel a maori kultúrával. Moana nagyon jó karakter lett, bár ez Disney-éknél alap már, Maui meg annyira Dwayne Johnson, hogy egyszerűen nem lehet nem vigyorogni rajta minden megmozdulásánál. Okos kikacsintások (volt egy jelenet, amin a férfi közönség derült egy jót, mert valami fergeteges módon idézte meg a tavalyi Mad Max-et), a végkifejlet talán kissé nyálas lett, de ez a Disney sajátja.
Amibe talán bele tudnék kötni, az a mellékszereplők relatív érdektelensége. A sztori nagyrészt Moana és Maui kapcsolatára koncentrál, de a csirkén kívül nem volt más emlékezetes karakter, pedig egy új Mufasát igazán elbírt volna a történet. A csirke viszont odavert rendesen.
Összességében a Moana és a Zootopia állva hagyta szerintem állva hagyta az idei mezőnyt, de ez nem is a vetélytársak hibája, hisz a Kung Fu Panda 3, a Szenilla nyomában és a Kis kedvencek titkos élete is aranyos mese lett, de a Disney két idei produkciója annyival másabb, szerethetőbb egyszerre oldschool és újszerű, hogy azzal nehéz volt versenyezni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dilikutya #94193 üzenetére
Tudom.
A film kedvéért biztos nem nevezték el így, mert abban szerencsére nem ez lett a neve. Mondjuk nem értem, hogy a Végzet doktor miért volt az agytrösztök szerint gázabb ennél, de ez szerintem már a múlt homályába vész...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94210 üzenetére
Hatalmas csavarokat észlelek a trailer alapján, biztos le fog esni az állunk.
Amúgy elég fail, hogy Optimus badass macsó módjára elrepül a végtelenbe az előző végén, hogy na majd most ő megtalál meg levadász mindenkit, itt meg első jelenetben full jégbe fagyva lebeg a csávó az űrben.Nagy volt a mellény, Mr. Prime.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
spammer #94385 üzenetére
Addigra Lucas minden megmaradt megmaradt eredeti képkockát kicserél valami másra, szóval biztos nézhető lesz.
Az original verzió már most is nézhetetlen a nagyobb közönség számára (Dilikutyának: kivéve, ha retro rajongó valaki és nem, nem mindenki az, valakit zavarnak a régi szar effektek).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dilikutya #94389 üzenetére
Nem csak az effektek lehetnek idejétmúltak, a cselekmény, narratíva, ilyen távlatból a színészi munka is. Sir Alec játéka Obi-Wanként mesterkélt volt, a kor színházi szabályai szerint készült fel, ma már minimum megmosolyogtató ez a fajta színpadiasság. Mellette elképesztően újszerűnek hatott anno (legalábbis ezt mondják) Harrison Ford játéka, gyakorlatilag a mai napig be lehetne bárhova tenni. Lucas csere-beréi mondjuk 50%-ban jól sültek el, de pl a sok középszerű CGI lény elképesztő ballépés volt.
Aki pusztán azért nem néz meg valamit, mert idejét múltak az effektek, az egyébként is csak felszínes filmnéző.
Ez így van, viszont nem lehet rájuk haragudni emiatt. Ha valami ma már szarul néz ki, márpedig bármennyire is jól öregedett az original Star Wars, mai szemmel elég ótvar szegény, akkor nem várom el senkitől, hogy nézze végig, ha zavarják a régi megoldások.
De amúgy most megy a Sundance-en az Időbanditák, egészen elképesztő praktikus effektek vannak benne, csak ugye Gilliam sajátos stílusa nem öregedett túl jól...
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Na, ez a Rogue One arra jó volt, hogy teljes mértékben bizonyossá váljon: Gareth Edwards abszolút alkalmatlan normális látványfilm rendezésére. Ez is detto olyan inkoherens, zagyva maszlag lett, mint a Godzilla, nagyrészt gyenge, végletesen közhelyes karakterekkel (Krennic omg...), egészen elképesztő nevetséges jelenetekkel. De ami a cseresznye a szartorta habján: a mocap. Az még hagyján, hogy elnagyolt volt, de hogy darabosan is mozgott... Egészen elképesztő.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94578 üzenetére
Hát igen. Pedig baromi jó is lehetett volna, de mintha szándékosan figyelmen kívül hagytak volna sok mindent, ami Star Wars.
Chirrut Imwe, meg a tűzvonalban kántálós menete a kapcsolóig egészen hihetetlen magasságokba emeli a nem Jedi de mégis az kérdéskör feltevéseit. Bezzeg ha a Jedi Tanács nagymestereinek lettek volna ilyen képességei, máris nem lőtték volna szitává pl. Ki Adi Mundi mestert.
Vagy a már korábban említett korvett vs csillagromboló vs csillagromboló manőver... most komolyan: a kicsinek semmi baja nem lett, de bezzeg a két csillagromboló égszakadás földindulás közepette kettészelte egymást. Persze, halott tömeg az űrben, na de basszus, csak a csillagromboló felőli oldala volt halott?
Vagy Krennic: az egy dolog, hogy komolytalan maga a karakter, először a tíz évvel ezelőtti színvonalon animált Tarkin iskolázza le, aztán Vader is helyreteszi (apropó, emlékszik bárki is arra, hogy miről beszélgettek ott? Ja, semmiről, csak ugye Vadert bele kellett rakni, mindeközben minden második mondatát félbeharapja mérgében. Mintha a tavalyi Weasley gyerek 2.0 változatát akarták volna megcsinálni.
Vader palotája ismerős volt valahonnan... valahogy egy hegy hiányzott volna még mögüle, meg a settenkedő hobbitok.
Polgárháború szindróma: kétszer annyi helyszín (ott város, itt bolygó), mint amennyi kéne. Megjegyezni nem lehet őket, lényegük sok esetben nincs, főleg úgy, hogy Jyn egyik pillanatban még az aszterodia börtönben van, a köviben már egy bolygón. Well played.
Baze és a kishúgom mondat: így köszön el végleg Jyntől. Korábban egyetlen párbeszédük volt, teljes másfél mondattal. Well played ismét, karakterek közti interakcióból jeles.
Ha már karakterek: Krennicnek tulajdonképp mennyi értelme is volt? Na most képzeljük el, hogy nincs Krennic, csak Tarkin van, a végén nem megy le a bázisra meghalni, hanem marad a Halálcsillagon, megpörköli kicsit a szigetvilágot. Voilá, karakteres főgonosz megvan, kontinuitás megvan és egy tehetséges színész nem ordibálásra meg nézésre pazarolja el a képességeit.
Még egy kis karakterkedés: Whirest Fotakert megénekeltétek már, hogy elég értelmetlen szerepe volt, de a halála még viccesebb lett, ez a nem menekülök el, mert... csak tökéletes ábrázolása volt.
Cassian pálfordulása: ehhez nem tudok mit írni, mert magam sem értem, egyik pillanatban hidegvérű gyilkos, másikban megenyhült, pedig csak kinn feküdt egy kicsit az esőben. Well played #3.
Személyes agyfasz: mikor megjelenik Bail Organa, régi ismerős arc, megfáradt tekintet, bejön az ismert melankolikus dallam, várnád, hogy most odabasz valami idevágó sorsszerű egysorossal... cut, nem mond semmit, fél órát kell várni, hogy először halld beszélni.Na de voltak pozitívumok is nyilván: a robot, a látvány, a robot, a díszletek meg a robot. A poénok meglepően jók voltak, főleg a robot egysorosai, meg a vakos poén. Ja meg a Nagy Fal egészen királynak tűnik, illetve a Kincsem egyetlen előzetesében annyi csók és szex volt, ami egy teljes évad Grace klinikára elég lenne, szóval az tuti skip lesz, pedig nem tűnik rossznak amúgy.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94589 üzenetére
Bármilyen passzban kap el, ezek ordító hülyeségek. Nyilván földbe dughatjuk a fejünket, de attól még részei a filmnek. Vagy felejtsük el, mert sztárvársz, vaderhörgés, 9.5/10?
Mit nem értettem? Kíváncsi lennék rá.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94591 üzenetére
Jaj ne már... egy helyen írtam, hogy nem értem.
Na most ha az a bizonyos mozzanat (Cassian) neked teljesen logikus ott és akkor, akkor emelem kalapom.
Pont eléggé figyeltem rá, faék volt az egész film (ez nem lenne baj, a többi is az), cserébe olyan dolgokat álmodtak bele, amik illúziórombolók. Vagy csak (tényleg támadás nélkül mondom) elkapott a fanservice. Nekem is van ilyen filmben is, de arra kíváncsi lennék, hogy az általam felsoroltak, elmondásod szerint, miként lehetnének értelmezhetőek, ha jobban figyeltem volna.Szóval abban a világban, ahol ez meg ez történik képzett kardforgató metahumán jedi lovagokkal, ugyan magyarázd már el kérlek, hogy a vak Chirrut Imwe nemjedilovag mégis miként sétált át a halálosztagosok koncentrált tüzén? Vagy erősítsd meg, hogy szerinted a maximumot hozták ki Orson Krennic szerepéből, úgy, hogy az Új reményben csattra megegyező karakterű Tarkin is benne volt a filmben. Vagy szerinted a csillagromboló romboló manőver szerinted így okés volt.
Igen, abban igazad van, hogy most csak a negatívumokat soroltam fel nagy részt, pedig olyan volt a végső csata, ami simán top a franchise-on belül, Felicity Jones szerintem simán túlszárnyalta a tavalyi Daisy Ridley-t, de pont azért vagyok csalódott, mert most szakíthattak volna nagyot egy nem annyira Star Wars Star Wars-szal, valami hideg, háborús heist sztorival, ehhez képest összedobtak egy filmet egy kis keresgélésről, egy kis háborúról, amit ráadásul még toldozgattak-foltozgattak utólag is, amúgy meg nem kicsit nyúltak vissza a negyedik részhez (ismét...).
Ja még egy: ezeket azért vettem észre, vagy inkább azért hoztam szóba, mert eddig abszolút nem voltak jellemzőek egyik SW filmre sem. Sok hibája van főleg az újaknak, de szerencsére mentesek a full retard húzásoktól.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94595 üzenetére
Tény...
Szóval nincs ezekre magyarázat részedről sem, csak szerinted "nem értem". Ez is magyarázat végül is arra, hogy neked miért is tetszett ennyire.
Nem kéne begépelned amúgy semmit, csak erre a pár szösszenetre esetleg leírni a teóriádat építő jelleggel. Krennichez utolsó gondolat:
Chirruthoz:fontos szerepe van, az tény, cserébe ugyanazt csinálja, mint amit az Új reményben Tarkin, sőt, ebben a filmben Tarkin, vagy az Ébredő Erőben Hux. itt most nem arról van szó, hogy más filmekben így meg úgy lő mindenki félre. Ilyen nem volt még Star Wars-ban, hogy valaki a full nyílt terepen átsétál és nem találják el. Ha neked a hit és a kántálás elég, hogy elfogadd amit láttál, ám legyen, ezen nem veszünk össze. Amúgy a korábbi nem csak szerintem 9 pontos a filmre: ha tényleg olyan jó lenne, akkor nem 66/81-en és 8.3-on nyitott volna Metacriticen meg IMDb-n. És ahogy olvasgatom, érdekes módon másoknak is feltűntek a hiányosságok, ezek szerint ilyen sokan nem figyeltünk.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94598 üzenetére
Miben tértek el? Az egyik ebben a filmben a Halálcsillag hibáit keresi, faggatja a túszát, kivégzi a tudósait, a másik a másik filmben a Halálcsillag ellopott tervrajzait keresi, faggatja a túszát, kivégzi a bolygóját. Mind a kettő robbantgat a Halálcsillaggal, hideg, kegyetlen. Biztos valami elkerülte a figyelmemet. Ennyire nyilvánvalóan tisztán sehol nem volt, de nyugodtan mutasd meg, ha Te emlékszel ilyenekre, tényleg kíváncsi vagyok. Én most ezt tudtam hirtelen az emlékeim közül kukázni, ami ilyesmi lehet, de nem Chirrut-szintű azért. Jó, én abbahagytam, örülök, hogy neked tetszett, igazából hazudnék, ha azt mondanám, hogy megbántam a megtekintését, de többre számítottam. Ennyi.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94601 üzenetére
A filmzene na igen... Nem volt rossz amúgy, de pont azért, mert mintha az ismert Star Wars indulókat elkezdte volna a zeneszerző aztán a felénél valamiért elvágta. Rendszerint a jobb részek előtt.
Ja meg ahogy mindenki más, én is ezt a részt vártam volna nagyon a végén... aztán csak nem jött. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
- A story messzi messzi galaxysos görgetés elhagyását meg lehet írták cikkbe
A messzi, messzi galaxis pont megmaradt, szóval kicsit olyan a helyzet, mintha nem tudták volna eldönteni, mennyire is legyen Star Wars.
Görgetés, cím off, de ezt nem merték elhagyni.
(#94700) harylmu: Melyik karakter nem volt jellegtelen ebben a filmben? Alapból nagyon sokan voltak igazából mindkét oldalon, esély sem volt rá, hogy kapjanak valami normálisabb karaktert. A humor lehetett volna egy jó táptalaj a karakterépítésnél (lásd: Ocean's Eleven), de abba az irányba nyilván nem mertek elmenni. Itt jön ki az, hogy mennyire minimálisra lettek véve a szereplők közti nüanszok, amik értékelhetővé tették volna őket (vágóasztalon kötöttek ki?).
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
harylmu #94702 üzenetére
K2, Chirrut meg Baze okésak voltak szerintem ilyen csapatfilmes viszonylatban, náluk azért többet is pattogott a labda, de például a pilóta abszolút töltelékszerep lett. Illetve Saw Gerrera, benne sokkal több potenciál volt és nem csak a színész képességei miatt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dilikutya #94708 üzenetére
Nem. Mielőtt leírtam volna, direkt utánanéztem a hajónak, mert én is erre gondoltam és akkor tényleg nem akkora hülyeség (hülyeség, de nem orbitális). Nem a belelökéssel van gond, nyilván látványos megoldás kellett és ezt találták, de igazából a Star Wars pszeudo tudományos szemszögéből sem hiteles a dolog, mert azt nem mutatták, hogy a másik rombolónak is megszűnt volna a pajzsa (lehet kivágták azt is?), tehát pont annak kellett volna kettészakadnia, amelyiket belelökte a Hammerhead a másikba. Plusz persze, a hatalmas Birodalom alumíniumból gyártotta a hajóit, amik csak így darabokra esnek, miközben a kicsinek semmi baja nem lett. Nem ezen ment el a film, de ugyanolyan blődség, mint a harmadik részben a landolás a leszakadt hajóorral. Nagyon látványos, de nagyon baromság is. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #94777 üzenetére
Azt nem mondják ki a 4. epizódban, hogy a terveket fogadta Leia hajója rádión, csak azt hogy számos lázadó rádió üzenetet követtek le a hajójáig.
Mi a különbség a kettő között?
Amúgy szó szerint azt mondja Vader, hogy several transmissions were beamed to this ship by rebel spies, ez elég egyértelműen kizárja a Rogue One végi kártyás átadást. Szóval ezzel nem egyeztethető össze a Rogue One vége, cserébe az R2-ba dugott kártyával igen. Mondjuk az érdekesebb kérdés szerintem, hogy a kis korvett hogy bírta ki a Scariftól a Tatuinig, de mindegy. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!