Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ShiberMonkey

    senior tag

    válasz A guru #8469 üzenetére

    Az EA azért "váltogatja" a gameplayt hogy minnél több órát tölts vele, keresd mindig az adott gameplayhez a legjobb játékost és a legjobb felállást. Milyen jó is lenne ha konstans lenne az egész, az emberek megtalálnák melyik játékos és stílus illik hozzájuk és kb 2 hónap alatt kialakulnak keret. Csak akkor ki venne pontot ? És ki tolná az SB-t meg az ilyeneket hogy szerezzen coint ?De az egész rendszer a PAY TO WIN-en alapul jó persze vannak durvan jó kereskedők, de a legtöbb ember nem az és ideje sincs. Egyszerűen nem skill alapú a játék több okból is:
    1. Neked van egy frankó ikonokkal tűzdelt kereted nekem mondjuk egy 84-85-ös közepes keretem. Ha ugyan olyan jók vagyunk akkor Te vagy előnybe a keret miatt, ha én vagyok a jobb, de nem sokkal akkor is neked még ott van az hogy Ronaldinho/Del Piero/Ferdinand /bármelyik ikon "kihúz" a gázból mert OP++ a lap. Ne értsetek félre nyílván egy 2-3 Divízióval alattad levőt verni fogsz én most a matchmakinget úgy tekintem hogy azonos tudás azonos skill pont alapján kapsz ellenfelet.
    2. Minden assisteden van skacok és ezt be kell vallanunk nem jó.Manualra kéne "ránevelnie"minket az EAnek mivel
    Itt jöhetne ki a skillgap ami adna egy jó alapot mindenkinek a tudásáról és innen beszélhetnénk arról hogy gyakorlással lehetne fejlődni. Nézzétek csak meg a passzokat a teste a játékosoknak még csak abban az irányban sincs amerre passzolnak és ettől lesz az hogy a 4-2-4 és 4-3-2-1 OP lesz mert Pistike 2-3 gombnyomással már a kapud előtt van, de nem egy player van aki csak azt csinálja hogy spameli a kiugratást és hopp előbb-utóbb úgy is átvergődik a csatár a védőn vagy elrontja egyszer a védelem. Ékes példa erre a 18 szélre kipassz, hosszú indítás és már a 16-os előterénél voltál. A lövések meg már csak hab a tortán, ollózni egy gólt/30 ról csavarni egyet "rutin"munka.
    Én nem vagyok egy Counter Strike rajongó mert nekem nem nagyon jött be a lövöldözős stílus soha, de példát vehetne róla az EA E-sport terén. Nincs lootbox nincs olyan hogy OP -> fegyvereket néha módosítják/ mapokhoz néha hozzányúlnak, de nem kell mindig újratanulni és még mindig népszerű mert bárki leülhet elé és lehet jó benne mert skillen múlik egy idő után meg a csapaton is, de az most más kérdés.
    Na ez az az élmény amit MI fifások soha nem fogunk átélni radikális változások nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák