Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Memora

    senior tag

    válasz villamos #488 üzenetére

    Nekem is pontosan ez a problémám, nem tudom, sikerült e már megoldanod? Újratelepítettem a Windows-omat (más verziót tettem fel), azóta azt az üzenetet kapom, hogy "úgy tűnik, még nem léptél be soha ebből a böngészőből", ezért sms kódot akar küldeni, amit be kéne írnom, ahhoz, hogy beléphessek (telefonszámom meg van adva), de csak az üres szöveg jön, hogy "biztonsági kódod a következő:", és...SEMMI, NINCS TOVÁBB !!! :W

    Egyszer előjött egy másik lehetőség valahol ugyanazon a képernyőn, ahol a kódot megadhatom, ill. rákattinthatok a "nem működik jól a dolog?" linkre, nevezetesen hogy "fel is hívhatunk a biztonsági kóddal", de azóta nem találom, mindig csak a kód nélküli sms üzeneteket küldi, ha kérem, ha nem, utána meg azt mondja, hogy túl sokszor kértem már sms kódot, várjak :W
    Ez a felhívás dolog remélhetőleg működne (már ha nem kerül pénzbe, mert akkor hanyagolom, ha pl: külföldi hívásdíjat számláznak)

    Írtam az angol helpdesk-nek is, kaptam is egy levelet, amiben leírnak pár számomra hasznavehetetlen segítséget, ill. azt, hogy ha még mindig problémáim lennének, akkor legyek szíves beszkennelve elküldeni nekik az igazolványomat, hogy azonosíthassanak...
    Erre megírtam nekik, hogy az igazolványomat csakis hivatali személynek, hivatali ügyben mutatom meg, azóta semmi válasz... :((

    [ Szerkesztve ]

    Fancy quote placeholder

Új hozzászólás Aktív témák