Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz -NoVa- #28401 üzenetére

    Én is ezen csodálkozom amióta megvan. Az akksi fel van töltve 4,2V-ra (mind a 3 cella), aztán amint elemelkedem utána gyakorlatilag zuhan a cellafeszültség. Az előző videómban látszik, hogy amint felszállok már le is esett kábé 4V-ra, de utána 50 méter múlva kábé 3,9V alatt vagyok.

    A Dronehungary oldalra is felraktam a videót, ott azt mondták, hogy kábé 30 grammal lehetne könnyebb a gép és inkább 1407 motor kellett volna rá. A vicc az, hogy az AVANT oldalán ajánlják is az 1407-est, mint opciót.

    Nekem másfél perc alatt lent vagyok kábé 3,6V körül, ami leszállás után felmegy kábé 3,8V-ra.
    Lehet, hogy az ESC-t kellene megnézni BLHeli program alatt?

  • npera

    újonc

    válasz -NoVa- #28401 üzenetére

    Ilyenkor mi a helyes vizsgálódási stratégia?

    1. kipróbálni a párhuzamosan kapcsolt 2 db 3S 450 mAh --> 900 mAh hatását?
    2. valami más motor és propeller kombót optimalizálni?

    Az első eléggé no-brainer, azt talán még a héten össze tudom forrasztani.

    A második alighanem egy húzósabb optimalizáció. Én jelenleg úgy repülök, hogy főleg lassú lebegés van és nem túl sok erős gáz. Először meg akarok tanulni stabilan repülni lassan, tehát koordinált íveken kanyarodni és nem sodródni ide-oda. Aztán lehet fokozatosan emelni a sebességet és úgy is értelmesen kanyarodni. Aztán megpróbálni a vertikális manővereket.

    Arra gondolok, hogy most teljesen rossz munkapontban van a quad, lógok a propelleren és talán 30% gázon nyekergetem, ahol a motornak még nincs igazán fordulata, hogy tudjon optimálisan húzni. Ha komolyabban meghajtja az ember, akkor valamilyen mértékben tud "siklani" a propeller korongokon, bár ez talán inkább csak a 6" körül domináns.

Új hozzászólás Aktív témák