Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csaba951

    veterán

    válasz Źşë' #122810 üzenetére

    Szerintem a managemant tehet róla!

    Alapvetően kis cég volt, lelkes dolgozókkal, de állandóan az éhhalál szélén. Jó időben, jó helyen voltak - pont elkapták The Walking Dead hullámot. Hirtelen rengeteg pénzük lett, széles körben is ismertek lett. Na, ez lett a baj! Hatalmas terjeszkedésbe kezdtek, több új projectet is indítottak. Ezekhez rengeteg embert vettek fel. Na, ekkor derült ki, hogy a managemant nem tudja kezelni a rengeteg, párhuzamosan folyó projectet. Nem tudják optimálisan átcsoportosítani a munkaerőt a projectek között. Sok teljes állású helyett sokkal többet kellett volna szabadúszókkal dolgoztatni, megbízással.

    Kicsit hasonló eset még a 38 Studios (Kingdoms of Amalur: Reckoning). Itt egy ex baseball liga játékos úgy gondolta, hogy majd ő fog csinálni egy olyan aranybányát, mint a World of Warcraft (2006). Felvett 75 millió dollárt a Rhode Island állam adófizetőinek pénzéből fenntartott Economic Development Corporation-tól. Felvettek több száz embert, teljes munkaidőre. Menet közben kiderült, hogy nem is olyan egyszerű MMO-t feljeszteni, pláne úgy hogy az embernek fogalma sincs hogyan kell ilyet csinálni (0 előzetes tapasztalat). A részlegek gyakran egymás munkájára vártak. Így ment ez 6 évig. Ekkora végképp elfogyott az összes belelapátolt pénz. Hiper gyorsan átszabták a játékot single rpg-re, és kiadták AAA címként. A hatalmas várakozásokhoz képest baromi nagy bukta lett. Be is dőlt az egész cég.

Új hozzászólás Aktív témák