Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [HUN]NIMROD

    aktív tag

    válasz duvi #46149 üzenetére

    Nocsak, újra fogunk valamit látni? :)
    Eddig jóóóóóó, "rebalanced drop rates for rare items" - most egy kínszenvedés összeszedni a gázokat, ruhaterveket, ritka adattípusokat. Akkora csalódás amikor kinyitok egy nagyobb szekrényt, és van benne 8 szürke henger ami semmire sem jó, és már annak örülni kell ha akad néha köztük egy színes.
    Szvsz a konzolos optimalizációt meg fogjuk érezni PC-n is, hiszen mint kiderült, "csak" annyi a dolguk hogy megoldják: ne számolja a képernyőn éppen nem lévő pályaelemeket.

    Maksifül: a mass lock azért van, hogy egy kisebb hajó ne tudjon (olyan nagyon könnyen) elmenekülni egy nagyobb elől. Amit itt változtatni kéne, az az hogy az NPC-kre is vonatkozzon. Úgy vettem észre, hogy nem igazán zavarja őket a szabály, úgy elugranak mint a pinty. Ami még hülyeség itt, az hogy milyen gyorsan eltűnik a ML amikor bolygóról szállunk fel. Mondjuk nem akarnék órákat várni mire ugrani lehet, szóval jó így, csak logikátlan. Ha egy bolygó ilyen hamar "elenged", akkor egy másik hajó, ami ehhez képest légypiszok se, hogy tud lefogni?
    A lassítással nem vacakolni kell, ez egy alapvető, teljesen természetes művelet. Így kell intézni a mozgást, hogy máshogy lehetne??
    És az miért is meglepő, hogy vannak kisebb állomások, amik nem tudnak L hajót fogadni? Dunára sem tud bejönni egy tanker, egy busz sem tud beállni a családi ház garázsába stb vannak méretkülönbségek, alap.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

Új hozzászólás Aktív témák