Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    válasz Shadowbull #13760 üzenetére

    Nem tudom, hogy mit vartak, amiket mostanaban olvasok, az az, hogy mit varnak. Nyilvanaz, hogy mi lesz, azt meg majd meglatjuk. En nem vagyok ennyire pesszimista. Most visszaesik. Valoszinüleg tul nagy volt a hurraoptimizmus, most meg rosszul esik.
    Minden hajtaslancnal visszaesés van, kivéve a sima hibrideket, és bar egyértelmüen a BEV-ek estek a legnagyobbat (~44% ha elözö év hasonlo honapjahoz mérjük, de az éves ennél azért jobb), de ennek volt a legnagyobb az elözö évi plusza is! Plusz nagyon-nagyon sokat ront a BEV statisztikan Németorszag, ahol ~70% körüli volt a visszaesés, ami azért siman lehet, hogy az emlitett tamogatas leallitasnak is köszönhetö.
    Inkabb a trend, ami adhat okot aggodalomra, de majd meglatjuk.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

  • Andras6800

    senior tag

    válasz Shadowbull #13760 üzenetére

    Szerintem ugyan azt a marhaságot csináljuk most, mint eddig… csak most a másik irányba. Az első BEV eladási ugrások után fogta magát mindenki és kihúzta a végtelenbe ezt a növekedés görbét. Aztán boldog volt, hogy nemhogy 2035, de 2030-ra minden is elektromos lesz.
    Most valóban van egy autóipari megtorpanás. Ez érthetően jobban érinti a felső árszegmensbe eső BEV-eket. Hovatovább az adatokat torzítja egy rakat támogatásokra visszavezethető előre hozott vásárlás, mely a tavalyi évben esett meg. Most meg aztán sokan temetik az egészet ismét kihúzva egy gyenge év/ félév adatait a végtelenbe…. Igaziból most még lefelé is húzzák a tényeket mert így boldogok a benzinvérűek, hogy ők bezzeg tudták. :W

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák