Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sp8787

    addikt

    válasz Yodamest #4170 üzenetére

    A Nioh-ban skill/stance rendszer van ember!
    Ez az Ash of War egy buta fosch ahhoz kepes.
    A multi meg van ahol ennel sokretubb, van pl. skil based parbaj es power parbaj blahblahblah

    En vagyok a hulye ,hogy meg el is olvasom a marhasagaidat!

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Yodamest #4170 üzenetére

    A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok

    Akkor miért méred össze? Mérd össze a nyílt világát a Valhallával és azt látod, hogy ez egy remek open world. Mérd össze a soulslike elemeit a DS3-mal és megkapod, hogy középszerű soulslike.

    De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?"

    Ismétlem, nem azt mondtam, hogy nem jó a játék, hanem azt, hogy nem forradalmi, egyedülálló. Vesd már össze a From játékok fejlődésének mértékét a Demon's Souls és Dark Souls 3 közötti 7 évben, aztán Dark Souls 3 és Elden Ring esetében, rögtön látni fogod, hogy mit kifogásolok.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Yodamest #4170 üzenetére

    - "Szinte lineáris, kisebb pályák" vs open world. Miért lesz automatikusan jobb, ami open world? Lehet, hogy én nem vagyok elég hádkór gémer, de a PS4 érával annyi open world játék jött be, és annyit nyomtam le egymás után, hogy ebben az esetben engem inkább elsőre taszított az open world koncepció. Legutóbb a Tsushimát sikerült végigjátszani, ami open world volt, és kellett majdnem másfél év a "gyógyulásra", hogy neki tudjak állni az ER-nek.

    - A Niohban is minden itemnek külön sztorija van, bemész az inventory-ba és végig tudod olvasni. Sőt, még valós japán történelemmel és korabeli mítoszokkal is összekötötték őket. Fegyvereket nem kell statok alapján bepakolnod, van opciód arra, hogy az általad preferált kinézetre reskinelj mindent...
    A pályák többsége pedig valós helyszíneket replikál, és igyekeztek korhűek is maradni. Elfogadom, hogy sokaknak ez nem jelent pluszt, nekem iszonyatosan nagy flash volt végigjárni azokat a helyszíneket élőben is, ahol a játékban is jártam. Hozzáteszem, ez nem von le semmit az ER érdemeiből, építettek egy szép fantasy lore-t, és azt próbálták a lehető legjobban bepopulálni.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

Új hozzászólás Aktív témák