Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #4170 üzenetére
A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok
Akkor miért méred össze? Mérd össze a nyílt világát a Valhallával és azt látod, hogy ez egy remek open world. Mérd össze a soulslike elemeit a DS3-mal és megkapod, hogy középszerű soulslike.De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?"
Ismétlem, nem azt mondtam, hogy nem jó a játék, hanem azt, hogy nem forradalmi, egyedülálló. Vesd már össze a From játékok fejlődésének mértékét a Demon's Souls és Dark Souls 3 közötti 7 évben, aztán Dark Souls 3 és Elden Ring esetében, rögtön látni fogod, hogy mit kifogásolok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Yodamest #4170 üzenetére
- "Szinte lineáris, kisebb pályák" vs open world. Miért lesz automatikusan jobb, ami open world? Lehet, hogy én nem vagyok elég hádkór gémer, de a PS4 érával annyi open world játék jött be, és annyit nyomtam le egymás után, hogy ebben az esetben engem inkább elsőre taszított az open world koncepció. Legutóbb a Tsushimát sikerült végigjátszani, ami open world volt, és kellett majdnem másfél év a "gyógyulásra", hogy neki tudjak állni az ER-nek.
- A Niohban is minden itemnek külön sztorija van, bemész az inventory-ba és végig tudod olvasni. Sőt, még valós japán történelemmel és korabeli mítoszokkal is összekötötték őket. Fegyvereket nem kell statok alapján bepakolnod, van opciód arra, hogy az általad preferált kinézetre reskinelj mindent...
A pályák többsége pedig valós helyszíneket replikál, és igyekeztek korhűek is maradni. Elfogadom, hogy sokaknak ez nem jelent pluszt, nekem iszonyatosan nagy flash volt végigjárni azokat a helyszíneket élőben is, ahol a játékban is jártam. Hozzáteszem, ez nem von le semmit az ER érdemeiből, építettek egy szép fantasy lore-t, és azt próbálták a lehető legjobban bepopulálni.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Sweet.tv - internetes TV
- iPhone topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Steam topic
- 3D nyomtatás
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen routert?
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- További aktív témák...
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D