Hirdetés
- OLED TV topic
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Steam Deck
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #6091 üzenetére
Tehát ebbe is beleraktál 100 órát, úgy hogy nem tetszik
8 éves lett a játék idén, de ebben igazad van, a megjelenéskor se volt a legjobb az irányítás.
De ilyen eltünnek az ellenfelek bugok a küldetés közben, ilyen tök általános a mai napig is.
Nagyon szűk és lineáris játékokban lehet ezt kivédeni.A sztori fikázást nem értem! Mondj 1 jobbat!
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #6096 üzenetére
Egy mellék küldetésben több sztori van mint a felsorolt játékok felében. Valamit nagyon rosszul olvasgattál, vagy nem jó nyelvre volt állítva
De tényleg ne itt beszéljük meg a Witcher 3-at! Én reggel mikor azt se tudtam még hol vagyok észre se vettem, hogy ez az Elden topik
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Yodamest #6089 üzenetére
És ez így is van jól. A játék alapvetően erre épít, különben minden boss előtt újraspec-elhetnéd a karaktert, hogy az adott boss-ra szabott skill-szeted és fegyvered legyen.
Meglátásom szerint a Souls stílus lényege, hogy többféle karakterrel, az adott karaktereknek megfelelő stílusban told le ugyanazt a játékot. Ezzel az egyébként ugyanazok a bossfight-ok rendre más-más aspektusba helyeződnek.
Tévedés joga fenntartva, lehet én látom rosszul, hisz eddig csak vásároltam és néztem Souls játékokat, játszani egyikkel se játszottam...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
nanamii_o
tag
válasz Yodamest #6205 üzenetére
Szerintem az open world miatt tolják ennyien. Talán valaki itt írta a csoportban,hogy a többi souls játék mint pl a ds sokkal idegesítőbb és sokkal nehezebb. A boss-ok is "minőségibbek" elvileg. Lelkileg megterhelő amikor megöl a boss és utána megint 15-20 percig kell harcolnod ,hogy eljuss odáig. Az elden-be oda megyek ahova akarok. Valamikor,csak bámészkodok hogy milyen szép a táj. A többi játék is kétségtelen,hogy nagyon hangulatos lehet és nagyon jó,nemhiába szeretik baromi sokan őket,de én biztos nem fogok játszani egyikkel sem. Bezártság érzésem lenne bennük és,hogy direkt sz*patni akarnak mindennel. Lehet rengetegen lehurrognak emiatt engem,de az tény,hogy az elden nagyon sok olyan játékossal megszeretette magát mint pl én,aki bottal sem piszkálta sosem az ilyen jellegű játékokat. Viszont jelenleg nem úgy érzem,hogy annyira jó lenne. Most járok a játékban
Wtf. Jelenleg kiégetett. Nem játszok vele egy ideje. Kiadtam magamból bocsi.Maliketh the Black Blade-nél,de most érzem azt milyenek is lehetnek igazából ezek a souls játékok. Maleniát is legyőztem úgy,hogy nem idéztem semmit,de az az út ahogy el kellett jutni hozzá,na az volt undorító! Berakják ezt az Erdtree avatar-t arra a szűk kis helyre,hogy harcoljak vele meg mellé jönnek a sima enemy-k akik b*zdmeg 3 utésből megölnek. Akkor a kis vizes rész ami persze,ha belemész insta scarlet rot,nem tudsz benne menni,de ha ez nem elég jönnek még azok a kis tücsök sz*rok vagy mi a f*szomak azok. Ez csak a sz*patásra ment ki az egész amit eddig egyszer sem éreztem a játékban. Maliketh moveset-ét konkrétan nem tudom megtanulni,mert amint elkezdődik a phase2 üt kettőt és meghalok. Akkor a Godskin duo és itt sem az a lényeg,hogy megöltem őket 3try-ból. Mi ez a f*szság,hogy felszedik egymást? [ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #6220 üzenetére
Mondjuk ehhez tegyuk hozza, hogy a titanfall 3 oras kampanya, meg a fel mareknyi multi kontent nem igazan merheto ossze az elden ring tartalmaval. Most kifejezetten kontent mennyisegrol beszelek, nem arrol, hogy melyik a jobb.
De nagyon nem mindegy, hogy az ea play-ben egyszer vegigtolt jatekot veszem alapul, vagy azt, amiben also hangon van 100 ora es akkor meg semmit nem lattal.
Szoval elobbit akciozhatjak egeszen 1 centig, akkor sem fogja mar a kutya sem megvenni, mig az utobbinal ott van a nem jatszottam, eddig nem erdekelt, erdekelt de draga volt, feltem a mufajtol, stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #6220 üzenetére
A tények továbbra is azok, hogy folyamatosan csökkent a játékosszám decemberig, a Colosseum Update meg a Winter Sale dobta meg nagyon, ezt dátumra pontosan (december 7 és december 22, ha érdekel) le lehet szűrni a Steamcharts alapján.
Azt soha nem vitattam, hogy lesz rá érdeklődés, viszont az az alapvetés, hogy content nélkül fenntartja magát egy soulslike játék nem megalapozott ezek alapján, mert nem láttuk még, milyen szintre állt volna be a havi aktív játékosok száma. Ezek tények.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #6225 üzenetére
Én alapból ezt vitattam, hogy fél-egy év után player retentiont számolni meg mérleget vonni eleve nem lehet főleg ilyen sikeres játékoknál.
Content meg kell, anélkül a játékosok többsége továbblép, ez a Colosseum Update is azért jó és azért hozott vissza tízezreket csak Steamen, mert rengeteg a játékosok által belevitt változó, ami tovább tolja ki a játék élettartamát.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Habugi
addikt
válasz Yodamest #6513 üzenetére
Ugyan már, eladtak 20+M példányt mert openwööööörd.
Vakítani kell a parasztokat így került bele RTX (DLSS nélkül ), miközben nincs HDR, nincs ultrawide, cserébe akkora trágya a LOD hogy lovaglás közben 10m-el előttem jelenik meg a fű a földön, jóvanazúgy.., PC-n, miközben a 4+éves 1080Ti 50%-on teker a fix 60FPS-hez, forced vsynces input lag mellett. lol
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #6535 üzenetére
Az a legnagyobb "baj" a raytracing-gel, hogy az emberek jo resze teljesen mast var tole, mint ami valojaban. Ez a feny visszaverodese, se tobb, se kevesebb.
Ennek pedig tokeletesen megfelel most is, epp ahogy megjelenesekor is tette. Ez nem techdemo es meg veletlenul sem azert teszik a jatekokba, hogy majd ilyen lesz, kesobb sem lesz tobb, "csak" meg szebb es meg gyorsabb, hogy ne kelljen hozza eromu. De ez is pont ugyanolyan extra effekt, mint az osszes tobbi, amit ha nem bir a geped es/vagy nem tetszik, akkor kikapcsolod. Ez nem "ultra graphics on/off" kapcsolo, amint ahogy sokan varnak...
De, aki a romos kofalakat, meg a poros utakat bamulva varja a csodat, az szimplan nincs tisztaban azzal, hogy ez a technologia mire hivatott.
Ebben a szent pillanatban is baromi jol nez ki a megfelelo helyzetekben. Az, hogy mennyire latvanyos, mennyire van kihasznalva, meg nyilvan nagyban fugg magatol a jatektol is. Nem csak attol, hogy alapvetoen mennyire szep a jatek, hanem hogy mennyire van lehetoseg egyaltalan kiaknazni. Nem kis diffi van egy verofenyes legelon, meg egy koszladt barlangban jatszodo jatek kozott abban, hogy melyik effektet mennyire lehet "megmutatni".
De ez az egesz megint csak common sense, amivel hadilabon allunk.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
WATERDACA
őstag
válasz Yodamest #6558 üzenetére
Azért furcsálltam, mert ez a dungeon Caelidhez tartozik a map szerint, tehát nem gondoltam hogy end game dungeon. Ezt egyébként tapasztalat útján mondja valaki hogy midgame vagy endgame dungeon? Tehát ergo ha bemegyek valahova és látszik hogy erősebbek a mobok is hozzám képest, akkor ez a helyzet? Első végigjátszásnál ennyire mélyen nem mentem így bele. Eddig ahova mentem, minden gyorsan meglett.
Itt mondjuk a mobok is gyanúsak voltak, mert élőhalott knightok voltak, egymással harcoltak, és ha közéjük kerültem hát néha szendvics lettem.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Yodamest #6632 üzenetére
Ez az open world egyik átka sajnos. Több időre lett volna szükségük a fejlesztéshez, mutatja ezt jól, hogy kb. 2 hete tettem fel ide egy ócska textúraválogatást az egyik Caelid erődről, ami abszolút jól tükrözi azt az elméletemet, hogy a játékot bizonyos szempontból nem fejezték be teljesen.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Yodamest #6644 üzenetére
Speckó intes fegyverekre gondoltam, ami nem kér extra dexet, arcot, faithet, standard fegyverek meg nem igazán érdekelnek. Az a gond, hogyha egy standard fegyvert elkezdek felhúzni, ahhoz megint kellenek stone-ok és farmolások. Elég volt az első végigjátszás a Bloodhound fanggal, igazából a könyökömön jön ki, valami b*szó mágusfegyverre gondoltam.
Bár azt is észrevettem, hogy az intes ashek többsége böhöm lassú és cserébe azért nem sebeznek annyit, a Moonveil még elfogadható.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
centrino
aktív tag
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #7051 üzenetére
BB-nek van a legegyszerűbb item és harcrendszere, alig kell valamire figyelni alapvetően, csak a pure combat van.
Inkább itt van a baj. Alapból sokkal másabb, a könyörtelen harc mellett ez a gyorsaság elviszi a sok taktikázási lehetőséget.
A többi sokkal jobban RPG-s játékhoz képest itt nagyon le van butítva az egész, pl varázslatok az csak itemek.A látvány teljesen más design, az nem rossz, de nekem is nagyok ismétlődő volt.
De a legnagyobb baj, hogy az összes from-os játékból itt a legnagyobb a katyvasz. A történet és annak iránya tiszta káosz, a pálya design hogy akkor most mi merre is káosz, még pályán belül eligazodsz merre menjél, de a Boss után sok esetben csak rohadt nagy kérdő jel van hogy akkor merre tovább.
Követhetetlen az egész még vegigjatszassal is. -
addikt
válasz Yodamest #7051 üzenetére
"Azért jött be neked az, mert az néz ki a legjobban/fut a legjobban, szóval nem véletlen egybeesés csak."
Ha ujra atolvasod amit irtam akkor lathatod, hogy ez abszolut nem befolyasol, mivel Bloodborne elott jatszottam a PS3-as Demon's Souls-al is (PS3-on, nem PC emulatoron), aminek rosszabb a grafikaja es megis az a kedvencem, nem a PS5-os verzio (ez mondjuk nem volt benne az eredeti mondokamban), de amugy a remake is nagyon jo.
Plusz Bloodborne PSX-et is imadom, PS1/PS2-es jatekokon nottem fel, abszolut nem vagyok grafika manias.
PS3-as Demon's Souls a hangulata miatt a kedvencem, nagyon fasza, hogy minden archstone tok mas, iszonyat jok a zenek, a remake pl. itt rontotta el tobb helyen, legszembetunobb a Maiden Astraea harc alatti zene, eredetinel futkos a hatamon a hideg.
Maiden in Black szovege is jobb, hiaba ugyanaz a szinkron szineszno, a menu hangok is sokkal jobbak.
Amugy nekem sehol semmi nem fut 4k-ban, plusz 30fps mindenre eleg.
Neten tobb helyen tok jol elmagyarazzak, hogy nem a 30fps-el van gond, nem lagol tenylegesen hanem frame timing (van ahol frame pacingnek hivjak) issue van valami Fromsoftware-es sajat kod miatt es az okozza ezt az akadozast.Bloodborne kinezete egysiku a tobbi felsorolthoz kepest, ertem, hogy a vilaghoz meg a sztorihoz ez illik, de ez nekem annyira nem jon be tobb ora utan.
Fegyok is szinte mind ilyen meh kategoria nekem.
Ez van, izlesek es pofonok, siman lehet ha elsore ezzel jatszok akkor nagy kedvenc lenne.
Mondjuk errol jut eszembe, hogy direkt huztam az ezzel valo jatekot, mert annyira dicserte mindenki, utolsok kozott akartam az allitolagos mestermuvel jatszani.
Igazabol csak a Lies of P demo miatt kezdtem el, kivancsi lettem ra utana, hogy milyen ahhoz kepest es lehet, hogy tul nagy elvarasokkal ultem le ele a hype miatt.[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
senior tag
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8194 üzenetére
Azt azert borzaszto halkan megjegyeznem, hogy az egesz jatekban van kb. 5 spirit, ami tobbet er, mint egy forint es egyaltalan barmire is hasznalhato.
Szoval baromira megneznem en azt a masodik probat, egy friss jatekostol, akarmilyen 10-es spirittel.
"Akár a lions claw spammet is mondhatnám, ugyan ez."
Aki csak egy ash-t spammel - legyen az barmi - az egy gyoker. Period.Felreertes ne essek, szerintem eleg sokan szana-szet barmoljuk mar a hulye kurvajat ugy, hogy mukkanni nem tud, de eloszor mindenkinek volt 4-5 proba, spirit ide vagy oda.
Szrk.: nincs olyan, hogy intended mod. Max. olyan van, ami neked bevalt. Ha spiritezel hajra. Masok lebonkolja a francba, vagy teledobalja az arcat potokkal. A spirit nem "intended" mod, hanem egy konnyites azoknak, akik osszesirtak magukat mar margitnal.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz Yodamest #8198 üzenetére
Még Malenia:
És gondoljatok csak bele mire oda eljut valaki, azért mennyi fajta-féle spellel meg ash of warral rendelkezik, mennyi lehetőséggel. A szenvedős runokat ha megnézitek, amikkel tele van a youtube, mind olyan, hogy a játékos nem használja ki a játék lehetőségeit, próbál longsworddel csapkodni, nem használ semmi értelmes ash of wart, csak fafejűen 100. alkalommal is bemegy, de semmit nem próbál változtatni a taktikáján/hozzáállásán. Ezeknél a szenvedéseknél egyszer nem láttam, hogy cserélgette volna az ash of warokat, kipróbált volna egy lions claw-t vagy valami, használna valami értelmes buffot stb.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8198 üzenetére
"Rendesen felfejlesztve, ahogyan a játékostól elvárja a játék, szinte az összes nagyon erős lesz."
Nem tudod rendetlenul fejleszteni, egyetlen egy fele modon lehet 0-tol 10-ig. Ahogy a jatekostol elvarja a jatek...? Vagy van hozza glovewort, vagy nincs, nincsen mas opcio.
Ha van, akkor felhuzod. Ettol fuggetlenul a spiritek 90%-a egy vicc. Legfeljebb akkor lehet "nem rossz" ha egy gyengebb/kezdobb jatekos orul neki, hogy elvonjak picit a figyelmet.De ezer peldat lehetne felhozni, amikor a jatekban "normalisan/elvart" modon haladva egyszeruen nem tudod feljebb huzni a spiriteket, mert nincs virag. Menj mar be margit-hoz +10 spirittel. Ja, hogy nem tudsz, mert addig max egy-ket korot talalni? Az mas. Az akkori slager farkasokat meg az elso utesevel oli meg(mindet, egyszerre ).
"De szerintem +10-en már tök mindegy, mindegyik erős lesz."
Nagyon nem. Es igen, a kaiden sellsword egy top tier csavo.A spirit egy manko, tok jo, hogy van benne, lehetoseg ha valakinek kellene, nemelyik jopofa, nemelyik meg nevetsegesen eros(ebbol van kb. 5 aztan csa) de sokkal inkabb erzodik egy easy mod kapcsolonak a hozzaferhetoseg jegyeben(amibol azert bevallhatjuk, sokat kapott az elden).
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8201 üzenetére
Tiche, rollo, a sellsword meg pl. a mimic is kb. a cheat kod a jatekban.
Mindegy, ertem, amit mondasz, a lenyeg reszemrol csak annyi, hogy - bar a spiritek nagy resze egy fos - maga a spirit rendszer egy kapcsolo, hogy az egyebkent unforgiving jatek konnyebb legyen, plane ujaknak, akik elotte nem Fromoztak.
"Maleniához mire elérsz én arról beszéltem, addigra már simán felhúzol legalább egyet +10-re."
Ez igy van.Masfelol, elkanyarodva, errol az jut eszembe, hogy az upgrade matik milyen elcseszett modon vannak lepakolva a jatekban.
Pont tegnap neztem az inventory-m es 4 darab renowned asht tudnek maxra fejleszteni, simat meg egyet... Fuck logic.
Ugyanez van a fegyvereknel is. Somber mindenhol, a sima meg story moge zarva. 🤷[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8210 üzenetére
"ezek nélkül is kb az eddigi soulsok nehézségének megfelelően abszolválható a játék."
Pedig ez igy is van. 🤷 Sokunknak sikerult, nem is egyszer, nem hiszem, hogy olyan hu de nagy keptelenseg lenne.
A felsorolt bossok meg szerintem - de itt kulon kell hangsulyoznom, mint mindig, hogy egyen-fuggo - meg csak nem is a legnehezebbek. Radagonnal is annyi az osszes baj, hogy egy egyebkent baromi jo harcot tonkretettek azzal a nyomorult barbapapa imitatorral a masodik fazisban.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8221 üzenetére
Marmint ki ellen?
Alapvetoen egyebkent nyilvan dodge van a tamadasok elkerulesere, mi mas lenne. De a rosszkor es foleg tobbszor egymas utan panikbol gurulas gyakorlatilag rosszabb, mint arccal levenni az utest.
Ki kell figyelni/tanulni a moveset-eket. Van, hogy mindenfele nindzsazas helyett eleg csak felugrani egyszer, elmozdulas nelkul. Van, hogy a legocskabb pajzssal is parryzheto a delikvens, van hogy le kell rohanni es nem hagyni, hogy levegot vegyen stb.
56x gurulni, mert latom, hogy jon a baj, sosem jo otlet.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8210 üzenetére
De ha az endgame így van tervezve akkor az early game miért nincs? Tök átgondolatlan az egész rendszer, morgottig sétagalopp kis túlzással a játék, aztán meg 5x olyan nehéz lesz.
Egyébként de, a bossok nonstop attackja így lett kitalálva. A BB óta felgyorsultak a From játékok, csak eddig vagy igazították a játékmenetet a sebességhez (BB, sekiro), vagy picit lassítottak rajta hogy illeszkedjen az eddig megszokotthoz (DS3). Nem mindig sikerült tökéletesre, de azért nagyjából eltalalták.
Na az Elden Ringnél semmi ilyen nincs, mindennek maxra tekerték az agresszivitását meg a sebességét a mozgás meg maradt ugyan olyan mint a DS3-ban. Ennyi a titok
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8226 üzenetére
Mármint mit nézünk első 3-4 bossnak? Margit oké, ő nehéz (bár a Sekiro és a BB is hasonló szinten mozgott első boss tekintetében) de az utána jövő Godrick-vörös Sif-Rennala trió egy viszonylag könnyebb szakasz.
Egyébként én továbbra is tartom hogy nem a summonok miatt lettek ilyenek a bossok, hanem mert ilyennek akarták őket. A játék második felében is ugyanolyan agresszívak, csak több a HP meg a dmg a részükről. A Fromról beszélünk, világ életükben bajban voltak a balance témával, ezt kár tagadni. Az már más kérdés hogy x/y hiba tényleg hiba vagy direktbe így akarták (pl a Malenia lifesteal pajzson keresztül, vagy az attack spam bármelyik dögtől).
Illetve kicsit offtopic, de summonok ide oda, simán itt van a legtöbb irritáló bossfight bármelyik játékukat nézve. Dupla gargoyle, godskin duo (a noble animáció nélküli roll attackját megjelenés óta nem javították ki) Malenia, Radabeast és még lehetne sorolni. Ezek akkor sem szórakoztatóak ha egy hadsereget idézel magad mellé
-
Beretvás
veterán
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8234 üzenetére
Mármint melyik fázisban? Phase1-re valamennyire igaz, mert ott a kődobálás, de phase2 esetében sokszor elég jó helyere állni és elüt fölötted a kombóival. Valamint baromi kevés hp-ja van endgame bosshoz képest, és könnyű staggerelni (valami 80 poise dmg kell csak hozzá).
A legtöbb bossal egyébként annyi a baj, hogy a: nincsenek mindig a földön, azt meg tudjuk mennyire tudja lekövetni a kamera ezekben a játékokban (bár az eldenre ez szerintem sokat javult, csak mivel a bossok fele pattog folyamatosan jobban előjön), illetve b: nincs semmilyen jelzés a status effectekre meg a poise dmg-re. Főleg utóbbi a WTF mivel szerves része a játéknak, de gondolom fontosabb volt megalkotni a waterfowl dancet meg a godskin duót belerakni mint egy csíkot a boss hp-ja fölé hogy lásd ezt (ha valakinek van indoka rá miért nincs ilyen mérő elmondhatja nyugodtan, mai napig nem értem).
-
Yodamest
veterán
válasz Yodamest #8252 üzenetére
De tényleg nagyon sok játékot mondhatnék, az összes PC-re kiadott PS exkluzívtól kezdve, Tomb Raiderek, Monster Hunter széria, összes autós játék (no way, hogy én a nyilakkal kanyarodjak... nem is említve a nem analóg fékezést és gázadást), összes verekedős játék, összes platformer játék (ori and the blind forent stb.), napestig sorolhatnám.... Gondoljatok bele most ennek fényében amiket felsoroltam, hogy ezeket a játékokat a játékosok minimum 90%-a klavival és egérrel tolja....
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8252 üzenetére
Az mondjuk szerintem minimum elvárás, hogy ha egy input eszköz támogatva van akkor legyen is használható és a felhasználó eldönti, melyik a kényelmesebb neki. Főleg mert nem ez az első játékuk PC-re, egy évtized alatt talán összerakhattak volna egy épkézláb bill+egér irányítást.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 10 4/64GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 200 8/256GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 8T 4/64GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A14 4/64GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest