- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni. Május 6-án rendeltem az e-bay-en Kínából egy távirányítót. A leírás szerint 25 munkanap a szállítás. Ahogy közeledtünk a 25. naphoz, írtam neki levelet, de nem válaszolt, ahogy a következő 3 üzenetemre sem. Most az e-bay-en rányomtam, hogy nem kaptam meg a terméket, itt valami olyasmi oldalra kerültem, hogy írtam még egy levelet az eladónak valamilyen formon keresztül és onnantól kezdve 8 naptári napot vár az eladó válaszára. Ha lejár a 8 nap, mi a teendő? PayPal-lel fizettem. Mikor érdemes elindítani a pénz visszaigénylését?
(Tracking number-t nem kaptam)
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Köszi a választ!
25 munkanap, az aukció leírásában volt. Az estimated delivery-nek 05.29-06.09 volt megadva.
Igazából azért indított a case-t, mert egy levelemre sem válaszolt az eladó. Bár nem akartam reklamációt indítani, azt hittem, ezzel csak egy kicsit nyomatékosabban rászólnak az e-bay-tól, hogy reagáljon az üzeneteimre.
Ha letelt a 8 nap és továbbra sem válaszol az eladó (és a csomag sem jön meg), mit tegyek? Vagy automatikusan elindul valamilyen visszafizetési eljárás?
Nincs ilyen tapasztalatom, eddig minden rendben megjött vagy ha valami késett, akkor tudtam beszélni az eladóval. Azt is megérteném, ha 60 nap alatt jön meg, csak reagáljon valamit. -
fausto
addikt
Sziasztok,
Biztos én vagyok béna, de elakadtam az ügyintézésben
Rendeltem az ebay-en ugyan attól az eladótól 4 terméket. Már egy ideje meg kellett volna jönni, de nem kaptam meg, rámentem arra, hogy "Didn't receive your item", írtam az eladónak. El is fogadta, visszakaptam a pénzt, de csak az egyik terméknek az árát. A rendelésnél ott van a többi 3 cucc. Most egyenként kéne nyomnom refound-ot a termékekre vagy hogy van ez? Nem lehet valahogy az egész csomagot megjelölni, hogy nem érkezett meg?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
válasz havri1 #57821 üzenetére
Köszi a választ! Furcsálltam ezt és ahogy tegnap néztem, nem is tudtam elindítani valamelyik másik termékre, amíg ez a case le nem zárult. Kicsit attól tartok, hogy most olvastam az összefoglalóban, ha túl sok a refound, akkor felfüggeszthetik a fiókomat. Most ezzel lesz 4 db, pedig csak egy rendelés.
45 napja rendeltem, tegnap írtam az eladónak, hogy utána tud-e nézni a csomagnak, mert nem jött még meg. Mára egyből lezárta úgy, hogy elveszett a csomag és nyomta a refoundot.
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
eBay-en kinéztem egy eladótól 5 db terméket. Az normális, hogy ha bedobálom a kosárba a cuccokat, akkor a postaköltséget 5x számolja fel? Van arra valamilyen megoldás, hogy ha úgy is egy csomagba jön, egy postát számoljon? Írjak az eladónak emiatt vagy mi erre a módszer?
Köszi előre is!update: láttam, hogy van egy ilyen opció: Request total from seller, de inaktív a gomb és az infó gomb ezt írja: "You can't request a total for items that require immediate payment."
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Az öcsémnek segítek egy ebay-es ügyben. úgyhogy lehet, hogy lesznek olyan részleteket amiket nem tudok.
Rendelt egy bőrkabatát, de ahogy elmondta, több probléma is van vele. Elég gyenge minőségű, igazi bőrnek volt hirdetve, de olcsó műbőrből van, nem jó méretet küldtek, a szín sem olyan, mint a képen és bár téli kabátnak volt hirdetve, még őszinek is vékony.
Ilyenkor mit lehet tenni? Ha nyitok egy case-t, akkor mi lehet az ügy kiemenetele? Pénz visszafizetés? Ha a pénzt kéri vissza, akkor gondolom a kabátot vissza kell küldeni, ilyenokor a postát az eladó állja vagy a vevőnek kell?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Sziasztok,
Itt érdeklődtem az öcsém rendelésével kapcsolatban.
Az a baj, hogy amit "reklamál" az nehezen bizonyítható (pl. vékony, rossz minőségű), mert képekkel elég nehéz alátámasztani. Viszont a termék lapján van Return opció, 30 nap. Ha rámegyek a "Return this item"-re és megadom, hogy nem jó a méret és gyenge minőségű a kabát, akkor ez azt jelenti, hogy automatikusan el kell fogadni az eladónak a visszavétel opcióját vagy mérlegelhet, hogy elfogadja-e?
Ha nem reklamálok (Case-t nyitok), hanem a "Return this item" opciót használva küldöm vissza a kabátot, akkor is kérhetem a PayPal-től, hogy a visszaküldés díját írják jóvá a számlán?
Illetve ilyen esetben az eladó mikor utalja vissza a vételárat? Ahogy postára adtam vagy amikor ő megkapta?
Köszi előre is!UPDATE: a termék adatlapjára ez van írva:
Return policy
After receiving the item, contact seller within: 30 days
Return shipping: Buyer pays return shipping[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
válasz tamass.szabo #64349 üzenetére
Értem, de mondhatja azt, hogy "nem fogadom el, mert szerintem meg jó minőségű kabátot küldtem?"
-
fausto
addikt
válasz tamass.szabo #64351 üzenetére
Ezt írja:
After receiving the item, contact seller within: 30 days
Return shipping: Buyer pays return shippingHétfőn vette át, úgyhogy még időben vagyunk.
Megpróbáljuk akkor és meglátjuk, mi lesz.
Köszi a segítséget! -
fausto
addikt
Sziasztok,
Van valamilyen mód arra, hogy értesítést állítsak be a megfigyelt aukciókkal kapcsolatban? Pl. ha változik a mennyiség vagy módosít az áron az eladó, akkor kapjak róla e-mail-t?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Lenne néhány elméleti kérdésem.
Mi a "szokás" akkor, hogy ha nem a leírásnak megfelelő terméket küld az eladó, pl. sokkal rosszabb állapotban van?
Mi a teendő, ha nem a leírás szerinti terméket küld, pl. egy keménykötésű könyvet rendelek, de puhakötésűt küld?Ha jól gondolom, vissza kéne küldeni a nem megfelelő terméket és vagy visszakapom a pénzt vagy elküldi a helyes cuccot. De ilyenkor a visszaküldés költséget kit terhelt, az eladót vagy a vevőt?
Köszi előre is!
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Amerikából rendeltem egy könyvet 08.02-án, 08.04-én feladták, kaptam trackignet is. Az alapján 4-e óta meg sem mozdult a csomag. Szerintetek ez lehetséges vagy van valami tracking számmal? Ez lenne az: UM450136150US
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Érdekes dolog történt, úgy 2 hónapja vettem egy könyvet az eBay-en, pár hét alatt meg is érkezett, ment a pozitív feedback, már el is felejtettem a dolgot, erre ma írt a PayPal, hogy az eladó visszatérítette a könyv árát+szállítást Nem is értem, nem volt se nyitott ticket, se semmi...
-
fausto
addikt
válasz Vertigo18 #69931 üzenetére
Mit lehet ilyenkor tenni? Vissza tudom PayPal-en fordítani a refund-ot?
#69932 Csabesz666:
Én úgy jártam, hogy apám kinézett magának egy motoros kiegészítőt, kérte, hogy rendeljem meg neki. Kb. fele annyi volt, mint máshol és elvileg új, minden. Az eladó egy frissen regisztrált tag. Miután megvettem és kifizettem, írt egy üzenetet, hogy ő egy frissen indult bolt és nagyon fontos neki a pozitív megítélés, ezért értékeljem már pozitívan és akkor küld nekem valami nagyon tuti ajándékot a megrendelt termék mellé Írtam neki, hogy inkább adja fel gyorsan a cuccot és után kap egy pozitívat. Másnap fel is adta, kíváncsi leszek, megkapom-e. Elvileg szeptember vége/október eleje körül várható. -
fausto
addikt
Sziasztok,
Belefutottam egy érdekes eladóba: apám kinézett magának egy motoros kiegészítőt, kérte, hogy rendeljem meg neki. Kb. fele annyi volt, mint máshol, az eladó egy frissen regisztrált tag. Miután kifizettem, írt egy üzenetet, hogy ő egy frissen indult bolt és nagyon fontos neki a pozitív megítélés, ezért értékeljem már pozitívan és akkor küld nekem valami ajándékot a megrendelt termék mellé. Ezt nem fogadtam el, másnap elvileg fel is adta. Nem kaptam meg a cuccot, úgyhogy indítottam egy case-t, vissza is kaptam a pénzem.
Nekem ez elég gyanús, szerintetek erre adhatok neutral értékelést, azzal a szöveges értékeléssel, hogy "Óvatosan, nem adjatok neki előre pozitív értékelést"? -
fausto
addikt
Sziasztok,
Rendeltem november 8-án egy pár dolláros cuccot, tracking nélkül küldték. Nem jött még meg, ezért tegnap írtam az eladónak. Ma válaszolt és az év végi postai őrületre hivatkozva arra kér, hogy várjak még egy kicsit. Én várnék, de nem fogok így kifutni a vásárlói védelemből? Vagy mennyi ideig kérhetek refound-ot, ha mégsem kapom meg, mondjuk egy hónap múlva sem?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Egy eladótól rendeltem több terméket, egyben adta fel, posta költséget is csak egyszer számolt fel. Nem érkezett még meg, akarok írni neki. Van arra lehetőség, hogy egyben nyissak case-t vagy mindegyik termékhez kell egyenként?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Sziasztok,
Lehet, hogy hülyeséget csináltam és előbb kellett volna kérdeznem, de már mindegy
Szóval a rendelésem nem érkezett meg, nyitottam egy case-t. Az eladó azt írta, hogy újra küldi, én meg lezártam azzal, hogy elfogadom az eladó válaszát. Ez így rendben van, vagy addig nyitva kellett volna hagynom az ügyet, amíg megjön a csomag?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Sziasztok,
November 29-én rendeltem egy telefontokot. Nem érkezett meg, ezért január közepén írtam neki. Akkor válaszolt, hogy a karácsony miatt előfordulnak csúszások és még 1 hónap türelmi időt kért. Mivel azóta sem jött meg, február közepe óta háromszor írtam neki, de most már válaszra sem méltat. Szerettem volna megjutalmazni egy negatív értékeléssel, de most már nem engedi az e-bay. Ez lehetséges? A refund nem is annyira érdekes, mert párszáz forint volt, de az inkorrekt hozzáállása miatt szerettem volna értékelni.
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Bocsi, egy kicsit szájba rágós lesz, de csak azért, hogy megértsem mit csináljak/csinálok
Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, indítottam egy case-t így: Purchase history/Orders menü -> a terméknél More actions -> „I didn’t recived the item”, itt az „I want the item” opciót választottam és megírtam, hogy nem kaptam meg. Az eladó felajánlotta, hogy újra küldi, ezt el is fogadtam, zártam a case-t.
Közben a cseretermék sem jött meg, úgyhogy újra akarom nyitni a case-t és kérnék refund-ot. A termék viszont a Purchase history-n belül nem az Orders-be van, hanem a Returns and cancelled orders-ben. Itt viszont nincs olyan opció, hogy „I didn’t recived the item”. A contact seller opciót tudom kiválasztani és a választási lehetőségek közül ki tudok választani egy olyat, hogy „I didn’t receive my item”, de akkor egy ilyen üzenetet ír ki: „You already have a case open for this item” és aztán ahol írom az üzenetet, nem tudok választani aközött, hogy újraküldést vagy refund-ot kérek.
Szóval hogy tudok újra nyitni egy case-t vagy újat nyitni és refundot kérni?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Köszi, akkor azzal, hogy az első megoldást (újra küldés) elfogadtam, az ebay-en már nem nagyon tudok lépni semmit? Mondjuk PayPal-lel fizettem, úgyhogy akkor intézem ott. Ilyenkor azért írjak eBay-en az eladónak, hogy számítson rá? Vagy hogy "illik"?
Ebből nekem az jött le, hogy ha valami gond van, akkor nem érdemes elfogadni az újraküldést, inkább refundot kell kérni és újra rendelni
-
fausto
addikt
Az rendben van, hogy ha eBay-en van valami, akkor ott nyitom a request-et és mellé megkapja az üzrnetet, hogy mi a gondom és milyen megoldást szeretnék. De ebben az esetben, ha PayPal-en indítom a visszatérítést, akkor eBay-en írjak neki, hogy számítson rá? Vagy a paypal-en is tudok írni pár sort a refund igény mellé, amit megkap az eladó? Bocsi, ilyet még nem csináltam, ha valami volt, azt eddig eBay-en rendeztem.
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Rendeltem Angliából három könyvet, de a csomagban csak kettő volt. Viszont nem tudom kiválasztani azt az opciót, hogy "I didn't recived my item", mert a szállítási határidő 05.16 és azt írja, hogy azt várjam meg. Ilyenkor mit lehet tenni? Remélem nem kell megvárni, mert ennyi idő alatt akár a pótlás is megjönne...
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Eddig leginkább fix áron vettem cuccokat, de most megpróbálkozom pár licittel.
Az a csavar a dologban, hogy egy eladónál több cucc is érdekel és bele is írta az aukció leírásába, hogy ha több cuccot veszek, akkor a többinél a posta féláron van (tehát az első terméknél $8, a második +$4, stb...)
Ami még csavar a dologban, hogy különböző időpontban járnak le az aukciók, van ami csütörtökön, van ami szombaton.
Namármost, ha licitálok és lejár az első aukció, olyankor a PayPal automatikusan levonja tőlem a vételárat+szálíltást? Vagy valahogy meg lehet oldani, hogy az eladó bevárja a a hétvégén lejáró aukciókat és egyben, a leírtak szerint vonja tőlem a szállítási díjat?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Köszi a segítséget mindkettőtöknek
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy angol bolt, ahonnan gyakran szoktam rendelni, de most feltűnt valami, ami nem igazán szimpatikus.
Szóval december 16-án rendeltem egy könyvet és furcsa volt, hogy a várható érkezésnek 12.20-03.20 (!) volt megadva. Megszoktam, hogy év végén lassabban jönnek meg a cuccok, de mivel már lassan 2 hónap eltelt és Angliáról beszélünk, rá akartam mennyi, hogy "didn't recived it", de nincs ilyen opció. Reklamációt nem az Estimated delivery time-tól számítva 30 napon belül lehet indítani? Miért nem tudok? -
fausto
addikt
De az a baj, hogy eltűnt az "I didn't received it" gomb (meg egyébként a "Leave feadback" is). 1-2 hete még megvolt, mert rányomtam, de akkor azt írták, hogy várjam meg, amíg letelik a várható szállítási idő.
Mondjuk nem gáz, mert ha ebay-en nem tudok intézkedni, PayPal-en még van reklamációs lehetőségem, de fura. Nincs/nem lett olyan szabály, hogy a rendeléstől számítva max 2 hónapig lehet reklamálni? -
fausto
addikt
Sziasztok,
Mintha itt olvastam volna erről, de most sehol sem találom
Láttam egy olyan szolgáltatást, hogy megrendelsz valamit ebay-en (vagy megadod nekik, hogy mennyi a max licited) és megveszik a kinézett terméket és haza is hozzák. Azért kedvezőbb, mert még úgy is sokkal olcsóbb a szállítás, hogy rátesznek némi jutalékot. Nem tudjátok, hol találom őket? -
fausto
addikt
Sziasztok,
Mióta van az új, nagyszerű vám rendszer nem rendeltem külföldről. Bocsánat, ha hülye kérdés, de inkább előre tisztáznám, nehogy utólag koppanjak.
Szóval kisértékű alkatrészt rendelnék Kínából és így néz ki az összefoglaló oldal:Tehát ha jól látom, az eBay automatikusan felszámolta rá a 27%-os ÁFA-t. Mire számíthatok a továbbiakban?
Ha jól vettem ki a leírásból és a hozzászólásokból, akkor amikor megkapom a cuccot, a posta ugyanúgy megvág 27%-ra plusz a 399 Ft-ot semmittevési díjjal (online), amit ki kell fizetnem és utána tudom megreklamálni a tételt. Ezt jól értettem? És utána az 1.81 EUR-os VAT díjat kapom vissza.
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...