- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #56968 üzenetére
A második képen ott írja, hogy elküldte az eBay neked az e-mailt, a szám az a mail tárgya
A case ID és a Ref.. ugyanaz
Nála megjelent a kérelem és ha elfogadja, a benne lévő linkkel, vagy ő kézileg az eladott terméknél törölheti.
Ha az eladó kiválasztja a törlést, az oknál megadja, hogy a vevő kérte és kész. Egyáltalán nem bonyolult neki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #56970 üzenetére
Középütt ott hogy kérted, annak az e-mailnek az alján van egy referece id, de az nem is lényeges ezen a videón látható, hogy neki mit kellene csinálni.
Probáld még meg a következőt, a vásárlás törlést vidd végig a Resolution Center-n
Felső menüsor Help & Contact
Browse by topic
Buying
Canceling a purchase or bid
Cancel a purchase
Kiválasztod a terméket
további infót ott, mert nekem nincs ilyen -
Topikgazda
válasz tbalint3 #60330 üzenetére
A látható állapot szerint feladta. Az hogy nem ad meg nyomkövetési számot, még nem bizonyítja a fel nem adást.
Van várható érkezési idő és annak mi a végső dátuma?
Ha az lejár másnap indíthatsz meg nem érkezett case-t.
Nem fenyegetőzünk a a negatív értékeléssel, ezt tiltja az eBay szabályzata, még magadat tünteted fel rossz színben.
Vagy eBay vagy Paypal védelem, a kettő együtt ugyanarra a vásárlásra nincs.
Itt mire gondolsz, esetlegesen chargeback eljárást is Ha nem kapod meg az árút visszakapod a pénzed, ez az alap vásárlói védelem, nincs második fajta. -
havri1
félisten
válasz tbalint3 #60334 üzenetére
Ki az eladó? Lehet tök kamu az egész. Értékelései?
Én itt abban látom a problémát, hogy így ő már tudja, hogy ha nem kapod meg időn belül, tuti ügyet fogsz nyitva. Mivel eltelt már sok idő, így ha most feladná, talán már akkor se érne ide, így case így is úgy is. Ne legyen igazam, de ez bűzlik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
tbalint3
tag
válasz tbalint3 #60336 üzenetére
Na újabb fejlemény: A tegnapi erősebb hangvételű levelemre ma meg is jött a válasz:
Hirtelen előkerült egy nyomkövetési szám, mondjuk CH a vége ami furcsa mert kínából kéne jönnie és nem Svájcból, de ez legyen még a legnagyobb baj. Ezenkívül még jött a szokásos sajnálkozás amelyben most a gyárra tereli a késést (de ha van neki raktáron akkor mégis milyen gyártási időről beszél?) és felajánlott 2 dollár visszatérítést.
Egyelőre nem válaszolok neki, megvárom az utolsó várható dátumot ami máj 15, és ha akkor sem jön meg akkor jön a dispute.Azért kíváncsi lennék ha nem írtam volna neki ilyen levelet akkor szerintem még mindig nem történt volna semmi.
Ami még furcsa, hogy a TN-t csak privát üzenetben írta meg, az ebay hivatalos felületén a purchase historyban semmi nyoma. Eddig mindegyik eladó akivel üzleteltem (kb. 40) rendesen kitöltötte a purchase historyt. -
havri1
félisten
válasz tbalint3 #60358 üzenetére
Az nem azt jelenti, hogy onnan jön, csak annyit, hogy azzal a postával küldi. Nem kötelező kiírni a tn-t úgy tudom.
Ettől függetlenül a service/support elég gyér ennél az eladónál sajna. Szerencsére a többségük korrekt.Más: japán posta 4 munkanap alatt kiszállította az órám. Pontosabban holnap hozzák. Nagyon gyors volt.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #65780 üzenetére
Ez működik. Elnézést a hitetlenségemért.
Tényleg nem gondoltam volna, hogy sem a Magyar Posta, sem az USPS nem mutatja, viszont az eBay felületen csak előjönnek az információk, amely szerint csak könyvelik a csomag dolgait.
A kérdés most már csak az lenne, hogy ha van információ, akkor a Posta az ügyféllel miért nem osztja meg?[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz tbalint3 #68917 üzenetére
Felmész ebay-re, beírod a keresőbe, hogy Toshiba T5200 majd a találati lista szűrői közt bekattintod, hogy Sold listings.
És máris látod, hogy az elmúlt napokban, hónapokban 43 és 89 USD közti áron keltek el ilyen gépek. Ebből még lejön a PayPal és ebay díj, szóval legjobb esetben kb. 20k HUF-ot tudsz belőle csinálni. -
Topikgazda
válasz tbalint3 #69734 üzenetére
Ez nem egészen így van: Olvastam az ebay oldalán, hogy ez a fajta postázás biztosított, úgyhogy elvileg az ebay/pitney bowes-nak a saját "zsebéből" kéne kártalanítani engem és nem pedig az eladótól visszavenni a pénzt
A buyer rész az melyik részen van?
Ha sérülten érkezik, neked az eladó felé kell jelezni a problémát és majd ő intézi a dolgokat feléd és a szállító felé.
A probléma jelzése ahogy az Összefoglalóban lévő leírásban van, a returnos linkkel történik, nem jelenti azt hogy vissza kell küldeni -
Topikgazda
válasz tbalint3 #69736 üzenetére
Az elvileg ott dől meg, hogy ezzel kezdődik a lap:
Learn about the Global Shipping Program for sellers Bővebben a Global Shipping programról az eladóknak.
vevő = buyerAmit idéztél az meg így kezdődik:
I have just received an email from a buyer in Canada that the item he purchased has arrived in damaged condition.
Kaptam egy e-mailt egy kanadai vevőmtől hogy amit megvásárolt az sérült állapotban érkezett.Tehát ismételve önmagam és az eBay-t: Vásárlási sor, More Actions, Return this item, az ok: Why do you want to return this item? Arrived damaged, fényképek mellékelve, hogy a sérülés azonosítható legyen (10 kép lehet)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #69762 üzenetére
Most nagyon nem akarom már elmagyarázni, hogy kommunikálni kell az eladóval hogy mit is szeretnél annyira azért senki sem hülye, hogy félreértse. Sokszor leírtam egyszerűsítették a menürendszert, de ez nem azt jelenti hogy kötelező visszaküldeni.
A 17 k sok kevesebb a posta díj.
És nem úgy működik a "kártalanítás".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #69764 üzenetére
Az eladónak kell kárpótolni, azt találd ki, hogy a sérülés mennyire befolyásolja használatot és annak megfelelő rész refundot kérj.
Ha vissza kellene küldeni. ami most még csak opcionális, ne csak a posta ajánlatát nézd, az Összefoglaló 7. pontnál van két futár kalkulátor is.
A 16 k-ból 9300 Ft-ot visszaad a PayPal.
A csomagok esetén alapból van nyomkövetés bármelyiket választod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #69829 üzenetére
A te helyedben én is elégedett lennék, mert "mert még a terméken is van karc." és ennek ellenére van ingyen egy 56500 Forint értékű dolog nálad. Szóval most őszintén, ugye nem használhatatlan a termék?
Köszönöm az információt, ha megengeded akkor az Összefoglaló GSP részéhez beírom a szállítási sérült termék esetén javasolt B megoldást.
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #70074 üzenetére
Attól is függ hogy hova küldöd, nem támogatja továbbra sem, amelyeket ki lehet választani azok vannak "támogatva".
Ennyi idáig is látszott, mivel mi adjuk fel, az hogy mikor adtam oda és mikor ment el számomra és címzettnek sem érdekes, a kézbesítést ami a lényeg, nem fogod látni. Hasznosságát én megkérdőjelezem. Eddig is a normális nyomkövetési oldalakat javasoltam a vevőnek, az eBay-s nyomkövetés már okozott meglepetést a nekem küldött küldemények kapcsán is. A Pekingben feladott másnap már kézbesítve volt nekem. Szóval ezt azért nem kellene nagyon komolyan venni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #70482 üzenetére
az ebay/paypal gondolkodás nélkül utalja is vissza a pénzt a te paypal fiókodból,mert nem bizonyítható a kézbesítés. Ez nem egészen így van.
De bizonyítható, mert a Posta le tudja kérni az USA Postától az adatokat és a kézbesítés igazolják is, ha meg tértivevényes volt, akkor még az ottaniaknak mindenképp alá kell íratniuk az átvételt. Az első esetben a az USPS igazolja le a kézbesítést és azt elfogadják.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #70890 üzenetére
A lényege az lenne, hogy kapna egy értesítőt. A hirdetésben alul nincs kapcsolattartási információ?
Sima üzenetben nem engedi már át az e-mail címet ha küldené is nem kapod meg, ezért az eladó vásárlói értesítőjébe fordulhat még elő.
Vagy ha kaptál tőle üzenetet abban az e-mailben van egy eBay-s email cím, ami ilyesmi .......@members.ebay.de.
Ha semmi akkor írd a tied oda. -
Topikgazda
válasz tbalint3 #71044 üzenetére
Ha ma nem vitték ki, nem adták át, akkor holnap viszik az értesítőt és majd bemész érte.
Köszönettel venném, ha a nyomkövetéssel van probléma, akkor csak a nyomkövetési szám legyen beírva, akkor mi is megtudjuk nézni és tudunk rá reagálni, a két kép nélkül is elhisszük azt amit írsz, sőt egyértelmű volt a szöveg is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #71063 üzenetére
Nem a nyomkövetési szám a gond. A Magyar Posta nem könyveli be-, vissza az információkat a nemzetközi adatbázisba, biztos nem érnek rá. Így kevesebb lesz a reklamáció, amiről nem tudunk azt nem reklamálhatjuk meg.
Ami ma kézbesíttetek nekem 2 nap és két bejegyzés lemaradásban van. -
Topikgazda
válasz tbalint3 #71898 üzenetére
Köszi a kiegészítést, természetesen ha lényeges, a hirdetéseket befolyásoló dolgot változtatunk meg, akkor kell az ellenőrzés, hogy az történt-e amit szeretnénk.
Valójában ha a Hirdetési szabályoknál (Business policies) a fizetési opcióknál módosítja ( ha valamiért amaz nem tenné meg) akkor automatikusan frissíti az összes hirdetésnél. Nem kell egyesével felülvizsgáltatni.
Saving changes to a policy will also update any active or scheduled listings where it's being used.A ÖF 8. ponthoz ezért is került be a javaslat: A hirdetés feladása előtt sokat segít, ha az egységes Policies-ket (saját hirdetési szabályaink) elkészítjük, mert az automatikusan csatolódik a termék hirdetéshez.
Nálam ez a képernyő jön elő, nincs külön PayPal címbeíró, automatikusan a szabály látható a következő résznél.
Könnyebb mind 3 dolgot fizetés, szállítás és return így karbantartani. Mert csak egy helyne kell a modósítást elvégezni.Csak kíváncsiságból te melyik böngészőt használod, mert megnéztem a quick listing tool képernyőt és ott sem úgy néz ki, mint amit linkeltél. Megint böngésző függő nézeteik vannak?
[ Szerkesztve ]
-
NorbertoEco
tag
válasz tbalint3 #71873 üzenetére
Köszönöm az infókat azért van sok dolog amire kell figyelni. Először próbálok olyan dolgokat eladni amik beleférnek egy postakész borítékba (pontosabban a borítékon belül egy kis doboz és abba bele a cuccot).
Ha esetleg ebbe mégsem férne bele akkor fel lehet adni úgy külföldre csomagot mint anno itthon hogy kis dobozba az eladni kívánt termék és nem szabványos levélként feladni? Tudom, hogy itt 2 kiló a max határ. Valamint gondolom buborékos borítékban is fel lehet adni ez rám van bízva hogy miben adom fel ugye?Még egy olyan kérdésem lenne, hogy hol érdemes feltenni hirdetéseket? Az angol ebay-en vagy inkább a német ebay vagy az USA ebay-en? Nekem anno az angolt javasolták, de olvastam már ellenpéldákat is. Szóval ti melyik ebay-on szoktatok hirdetni?
Gondolom rájöttetek, hogy elég kezdő sőt inkább amatőr vagyok ebben az ebay eladás világában (venni számtalanszor vettem), de nagyon kíváncsi vagyok hogy mit lehet eladni a "nagyvilágban". Mire van igény és kinek mit érnek meg azok a dolgok amik adott esetben alig keresett vagy nincs nagyon piaca.
Kérsz egy falat falat? Szólt a falat faló, fa ló.
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #72515 üzenetére
És te visszaküldtél valamit egy return volt, vagy valamit eladtál és azt küldted el.
Nem vagyok biztos benne, hogy az eladóként való nyomkövetési szám beírás az ugyanúgy működik, mint amikor a vevő küldi vissza a terméket, egészen más a két beírási felület, más funkciónak tűnik.
De utaltam rá, aki akarja megtalálja:
Itt a topikban már többször le lett írva, hogy miként kell megadni, hogy a címzett is lássa a nyomkövetést,
Engem nem kell meggyőzni, ha működik akkor oké.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #72611 üzenetére
A kézbesítés számít, senki sem állította, hogy nem lehet 48 óra alatt Kínából ide küldeni egy küldeményt. Pont befért az épp induló konténerbe.
Meg a vásárlás napjától a kézhezvételig tart a valódi szállítási idő. A rész teljesítések nem számolnak a játékban.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Topikgazda
válasz tbalint3 #73116 üzenetére
Nem írták be. Sajnos a Magyar Posta nem mindent, vagy hiányosan könyvel a nemzetközi postai adatbázisba és a frissítés és néha "technikai akadályokba ütközik náluk. Most alakítkják átt a nyomkövetési rendszert, az új "füles" felület már annak köszönhető, de azt tudjuk hogy az új dolgok nem mindig működnek jól.
Én bizony az elmúlt egy évben folyamatosan tapasztalom ezt a hibás működést, mondhatom nem hat újdonság erejével.Csak kíváncsiságból nézd meg itt is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya