Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz sztanozs #66662 üzenetére

    Amikor fizetsz kártyával az csak egy átjáró a bankszámlád és a kereskedő bankszámlája közt. A bankod a vásárlás összegét utalja a kereskedő bankszámlájára.
    Így amikor visszaút van -refund- a kereskedő bankja utal a te bankszámládra, technikailag ugyan a PayPal kiírja, hogy a kártyára ment, de a bankszámlának van kártyája és nem fordítva.
    Az ügyfél átvétel a számlák konverziójával történt, az Ersténél minden szükséges adat megvan. Én hiszek az Erstének, a 4 napos leállással ment normálisan a dolog.
    Azt sem véletlenül írom, hogy személyesen kell bemenni is vinni a kinyomtatott vásárlási és visszatérítési adatokat. Ezt nem tudja a telefonos ügyfélszolgálat rendezni, általában erre nincs jogosultságuk.

    Volt olyan ismerősöm aki háromszor járt a fiókban, és mindig mást mondtak neki. Miről?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák