Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- 3D nyomtatás
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- Azonnali processzoros kérdések órája
- CUDIMM DDR5 memória a 10 GHz-es határ közelében, ezúttal az Asgard keze nyomán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VANESSZA1
őstag
válasz jozsi252 #2080 üzenetére
Az polarpro nd Standard filterek is állíthatóak. Itt a táblázat alul, hogy hány állítási lehetőség van a Mavic Air esetén a különböző filtereknél. Standard Series
A koffer nagyon ott van 👍
[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz jozsi252 #2087 üzenetére
Nálam működik, és van gps a tabletben. Hogy működik-e GPS nélküli tablet esetén a home point? Nagy a gyanúm, hogy igen, mert repülő módban lévő telefonon is működik kikapcsolt GPS-szel. Gondolom azért, mert a madárba is kell lennie gps-nek.
[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2093 üzenetére
A wifin keresztül nem csak netet kapsz, hanem ugye ilyenkor mondjuk a google maps lekéri annak a készüléknek a lokációs adatait is, ami a netet használja, így pontosítja be az adatokat. Azaz ha a telefonon, amin keresztül adsz netet a tabletnek be van kapcsolva a helymeghatározás (gps alapú is) akkor evidens, hogy annak az adatait veszi alapul, mert másét ugye nem tudja. De próbáld ki.
Nekem Xs Max van, az sem egy könnyű versenyző, ráadásul én azt még VR boxban, a fejemen is használom néha. . (Litchivel. Éppen hogy befér még) Mert ugye adott az iphone-ban a head tracking funkció is. Én mondjuk csak a gimballra használom, repülni nem. A másik, hogy sokszor, ha repülök én viszek ki szétnyitható széket, így eleve ülök, a súly a kézben nem zavar, mert ölben van a táv a tabbal. Az nem mindegy, hogy a tab milyen szögben áll a távon, mert az lehet cumi. Ami aranyat ér, ha "eszkábálsz" (vagy sok pénzért rád sóznak) egy árnyékolót a tabra. Kint, terepen, full napsütésben nagyon kell.
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2104 üzenetére
Nem igazán értem, mire gondolsz. Alapból van ilyen mód, de nem kapcsolgatni kell, hanem egyszer normálisan beállítani. Úgy hívják, hogy failsafe.. A gagyi, kínai 5 forintos drónok ha jelvesztés van, elmennek a naplementébe. De egy jól bekonfigolt dróntól, ahol van ilyen lehetőség, ott nem fordulhat elő. ÉS a legtöbbnél, ami ér valamit, ott van ilyen lehetőség. Még egy 30-40 dolláros kefés gépben is, ahol az FC támogatja ezt. Racernél ezt úgy lőjük be legtöbben, hogy zuhanjon le. (Mert ez a legegyszerűbb módja egy nagyon gyorsan repülő eszköz deaktiválásának. Sokkal simább és megbízhatóbb megoldás, mintha továbbrepül 150-200-al és telibever valaki(ket)) És a racer ki is bírja többnyire az ilyet. De be lehet állítani ott is mást. Akár ott is lehet RTH. Dji gépnél meg ugye belőheted, hogy szálljon le, vagy menjen haza. Ha nem erre gondoltál, akkor nem tudom mire.
-
Geller72
veterán
-
VANESSZA1
őstag
válasz jozsi252 #2108 üzenetére
Szerintem, ha ilyen van és látod hogy megy a francba akkor behúzod a két kart lefelé és közepre. Ezzel lekapcsolod a motorokat és szépen lezuhan mielőtt nagyobb kárt okoz. Amit pedig így okoz arra ott a fedezeted a felelősség biztosítás.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2108 üzenetére
Az szerintem szoftverhiba lehetett, de mindenképpen hiba és nem default viselkedés. Ha a phantomon azt állítod be, hogy jelvesztés esetén RTH, akkor az megfelelő szoftverműködés esetén haza is megy. Ezt többször tesztelni is szoktam, azaz lekapcsolom a távot repülés közben. És pontosan azt teszi, amit beállítottam neki. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de nagyon kevés ilyen eset lehet. Ismerős körben (sem) hallottam még senkitől ezt. Fórumokon sem olvastam olyat, hogy valakinek elment volna a Phantom a végtelenbe. . Elég nagy hibára utalhat. Mondjuk totál lefagy a szoftver. (Nem az app).
-
VANESSZA1
őstag
válasz jozsi252 #2139 üzenetére
Hát igen. Lassan elérem az 1900 rendelést és volt vegyesen minden az Aliról, GB-ről, kis és nagy értékű. Eddig egy vám és DHL ügyintézést kellett fizetni, és egyszer pedig csak bekérte a posta az adatokat, és tovább engedte. Pedig telefontól kezdve drón, kamera, kis és nagy értékű cucc, retúr,.. stb. minden volt. Én úgy érzem, hogy régebben jobban ugrottak mindenre. Most, hogy konténerszámra jön a cucc, így nincs idő mindent ellenőrizni. Fellapátolják a szalagra kamerával átvilágítják, és ami gyanús azt bekérik.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz jozsi252 #2169 üzenetére
A helyzet nem ilyen egyszerű.
Ennek az oka, hogy furcsa üzenetek jelennek meg az applikációban már felszállás előtt is. Pirosból lett kettő új pesten és egy két vidék nagyvárosban is lett ilyen hely.
Piros: Korlátozott zónák. Ezekben a zónákban, amelyek pirosnak tűnnek a DJI GO alkalmazásban, a felhasználók figyelmeztetést kapnak és a repülést megakadályozzák. Ha úgy gondolja, hogy jogosult a korlátozott zónában való működésre, kérjük, forduljon a flysafe@dji.com vagy az Online feloldáshoz .
Kék: Engedélyezési zónák. Ezekben a zónákban, amelyek a DJI GO térképen kék színnel jelennek meg, a felhasználók figyelmeztetést kapnak, és a repülés alapértelmezés szerint korlátozott. Az engedélyezési zónákat felhatalmazott felhasználók feloldhatják a DJI-hitelesített fiók segítségével.
Szürke:Magasság zónák: A magassági zónák szürkén jelennek meg a térképen. A felhasználók figyelmeztetéseket kapnak a DJI GO-ban, vagy a DJI GO 4 és a repülési magasság korlátozott.Magyarul ha Pécs belvárosában szeretnék fotózni, videózni duplán kell engedélyt kérni. Ez már nagyon nonszensz.
[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
őstag
válasz jozsi252 #2366 üzenetére
Ha csak nem a szomszédodnak adod el és együtt jártok ki drónozni Amúgy nem... Egyébként alap ha valaki vesz egy Mavicket, vagy bármit, akkor a jelszó változtatással az első lépés a beállítások testreszabása előtt. Legalábbis esetemben
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
veterán
válasz jozsi252 #2405 üzenetére
Értem. Ahogy elnézem szinte mindegyik websop amit számításba vettem 2 év garanciát írnak a gépre és 1 évet az akkukra. Akkor ezek közül bármelyiktől megrendelhetem elméletileg ugye? Az egy év akku jótállás az rendben van?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz jozsi252 #2409 üzenetére
Először véletlen 2 évet írtam az akkura is, természetesen egyet akartam, közben javítottam.
Rendben, tehát a gépre 2 év az akkura pedig 1 év garit kell néznem, és előtte javasolt egy telefon, hogy honnan szerzik be. Így lesz, köszönöm a segítséget.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
veterán
válasz jozsi252 #2412 üzenetére
Na megvan a gép.
"Ja meg ajánlott az alsó USB portot használni a telefon összeköttetésére a távval"
De miért?
A másik, hogy próbáltam ezt a négyes multitöltőt, de nekem csak egy akkut tölt ha rajta van mind a három, vagy akár kettőnél is. Kipróbáltam mindegyik töltőkimenetet, mindegyik jó, de csak egy akkut tölt a fényjelző ledek alapján amik az akkukon vannak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz jozsi252 #2418 üzenetére
+ rankesz
Köszi. Tehát sorban tölti. Akkor csak annyival kényelmesebb ez a töltő, hogy nem kell külön rádugdosni mint egy egyes töltőre, de időben ugyanott van az ember mert csak egyesével tölti. Hm
De miért kéne a gyári telefonkábelt használnom amikor adtak hozzá?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
veterán
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2449 üzenetére
Az nem sok. Ebből a szemüveg 500+-os, azaz inkánn 600, vagy több euró. Az első szériás "sima" szemcsi is 500 körülről indult. Ha ebben a táv is benne van, meg a kamera, vtx és esetleg a vevő, akkor ez - bármennyire is erősen hangzik - nem olyan sok. Persze Dji-hoz mérten. Mert amúgy rohadt drága. .
-
veterán
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2465 üzenetére
KP indextől azért egy RTH-t még le kell tudna automatán vezényelnie. Itt szerintem már volt minden, egy RTH-ba belenyúlás mindenképpen. Nem lennék meglepve, ha ez egy előzőleg - akár többször - zuhant gép lett volna.. Egy alapos átnézés - hozzáértő emberrel - mindenképpen ráférne a gépre. Így meg alapból repülni vele már az elején nagy felelőtlenség. Ilyenekből lesznek az úszó drónok - job besetben. .
-
veterán
válasz jozsi252 #2486 üzenetére
Kicsit fura nekem az egész, hogy kell neki a net hogy ez a felirat eltűnjön, de elfogadom, mert nem találok rá megoldást. De ugye mint írtam akkor sem volt net amikor tényleg azon a zónán belül voltam ami miatt kiírta a figyelmeztetést. Viszont ugye a gps be volt kapcsolva a telefonon, ezáltal tudta is, hogy hol vagyok. Akkor ennyi erővel csak a gps alapján miért nem javítja magát? Illetve javítja, mert ha rámegyek a mappára, akkor tökéletesen mutatja, hogy hol vagyok, de a hülye üzenet mégsem tűnik el. Ezért magas egy kicsit nekem az egész.
szerk: Egyébként tökéletesen visszatalál a drón. Sima visszahívásnál is, és már a jelvesztést is direkt kipróbáltam, ugyanúgy visszajött. A felszállás helyére volt beállítva.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz jozsi252 #2488 üzenetére
Az lesz majd egyenlőre, hogy kap egy wifi-t otthon a teraszon, attól gondolom eltűnik majd a felirat. A későbbiekben meg arra a helyre többet úgy sem megyek mint ahogy eddig se, hogy újra kiírja megint.
Köszönöm a hozzászólásod.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
Rico45
őstag
válasz jozsi252 #2508 üzenetére
Értem és köszi a választ! Lehet kicsit elhamarkodtam a vételt. Viszonylag jó árban vettem.
Annyira vágytam már egy komoly kis drónra.Első kezdő drón egy Tello volt.Pár hétig. Aztán kb. másfél évig egy Parrot Bebop 2-esem volt(eladó) ami már majdnem űber@asza volt,mert elég messzire, meg magasra lehetett vele szállni.Viszont a kamerája nem volt igazi.
Pro-ra vigyázok nagyon mint mindenemre. Gimball fixáló/védő szigorúan ha elpakolom :-)"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
#92557568
törölt tag
válasz jozsi252 #2587 üzenetére
Én nem is értem ezeknek a tokoknak a gyakorlati hasznát...
Rádaásul ugye silicon ami a nyáron melegben nyúlik mint a kutya füle.
Alácsap egy kis menetszél és meg is van a baj.
Nem beszélve a dron által keltett melegtrőlNem tudom az air milyen meleg egy hosszabb start után de a mavic 2 pro "hasa" egyenesen süt.
Nos ha silicon tok lenne ott biztosan idővel megnyúlana olyannyira hogy a menetszél alá is kaphatna és nagyobb galibát okozhatna.
Szumma-szummárum mobra ráhúzom de a gépre semmiképpen sem tenném.
Ha esik úgy ahogy írtad elsősorban úgy sem a ház fog törni hanem propok, karok, gimbal. -
veterán
válasz jozsi252 #2647 üzenetére
Ez rendben van csak ugye ahogy feljebb is elhangzott (és amivel én is egyetértek) az akkunak az a legmegfelelőbb ha hosszabb távon nem használja az ember, ha legalább 60%-ra (ez egy általános százalék nézet lítium akkuknál) fel van töltve. Na ezért baj ez szerintem, hogy nem lehet beállítani.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #2813 üzenetére
"Nem basztatásból"?
Most komolyan...Amit leírt a kedves topictars, pont az ellen küzd minden jó érzésű drónos, mert az ilyen reptetések miatt basztatnak egyre jobban minket, akik normálisan szabályokat betartva repülnek, esetleg pénzt is keresnek vele...
-"Lakótelepen este 11 után" (biztos örül mindenki egy drón jelenlétének, és hangjának , egy lakótelepen , főleg este 11 után)
-"Azt sem tudom mi az a ATTI" mód(de lakótelepen próbálgatom a drónom)
-"Inkább ne az én kezemen muljon"(lásd egy ponttal feljebb)
Ááá bazzz....
Visitok szégyenembenÉvről évre egyre jobban fáj, amit az emberek a drónokkal csinálnak...
Inkább nem is fórumozok a témában....
-
veterán
válasz jozsi252 #2813 üzenetére
"de legalább egyszer fusd át a használatit" Lemaradt a használati. Vagy lehetne röviden tömören csak annyi hogy RTFM!
(#2814) twine
Nekem volt vitorlázó gépem is, na azokat nehéz irányítani, de egy drónt nagyon könnyen lehet irányítani, főleg GPS módba. Egy gyerek is el tudja irányítani. Csupán egyetlen egy dolog kell hozzá, semmi több. El kell olvasni a használatit hogy mi mire van, mit csinál xy mód, hazatérés stb.. Nem 100x kell, legalább egyszer nyugodtan elejétől a végéig. A visszajelző ledek nem dísznek vannak rajta, de ha megkérdezek 10 drónost, szerintem 8 azt sem tudja hogy melyik szín mit jelent pontosan.
iPhone 13 Pro Max
-
twine
addikt
válasz jozsi252 #2815 üzenetére
Persze persze...
Szinte mindenben egyetértünk,,,
Egy dolgot szeretnék hozzá tenni, ami szerintem fontos, és sokan elfelejtik...
Mer'adjit olyan könnyű irányítani, egy gyerek is tudja...
Legtöbbször a raceres társadalom is ezért nézi le a Dji (főleg nagyobb) gépeit..."mer'azhulyebiztos"...
Aztán meg mennyi crash van a youtube-on
Ez igaz egészen addig amíg a gép üzemszerűen működik, szélcsend van, és "szivárvány az égen"...de ha fos van, a géppel, vagy a környezettel,akkor is észnél kell lenni, el kell tudni olvasni angolul mi az a "valami hibaüzenet", tudni kell értelmezni mit villognak a ledek(ahogy mondtad is)
És haza kell tudni hozni a gépet....Az értékelhető kamera felvételekről már nem is beszélek,,,,
De ez már az én becsipodesem,
amikor a Dji gépek irányítása le van fitymalva,,, az egy másik történet...
De az irányítás nem csak addig tart amíg fasza minden....De valóban igaz.. Minden a fckn használati utasítással kell hogy kezdődjön
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2813 üzenetére
Ez így igaz! Nem szívesen b@szarint oda 100 ezret az ember a fölhöz. Én egy napig oktatóvideókat néztem mire nekiszántam magam az Inspire reptetésének. Így is sikerült a sövénybe bekergetnem...Meg megyek drón tanfolymra is, mert az ekkora döghöz már kell engedély is speciális esetekben.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2818 üzenetére
Nekem anno volt egy Ancsa (AN-2) modellem. Rendes berántós-nitrós 3.5 ccm, 87cm fesztávval elég kezdetleges volt, de repült, a ruszkiktól vettem a 90-es években. Semmi LED, semmi visszajelzés, full analóg rendszer. Onnét tudtam, hogy elfogyóban a nafta, hogy prüszkölni kezdett és elindult lefelé. Azzal húzhattam volna a vitorlázódat.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2823 üzenetére
Én úgy értettem, hogy olyan helyen ahol szűkös a mozgás; házak között. Keskeny erdősávban, ahol, ha megbokrosodik akkor mire utána nyúl az ember már meg van a baj.
Egyébként azt én is osztom, hogy érdemes a szamárlétrát végig járni drónozás-ügyben; ha nem is glider-ekkel kezdeni, de egy olyan quadkoptert "megülni" amiben nincsen GPS, barometrikus magaságszenzor, távolságtartó csodalámpa és stb. Egy olyan könnyű, kefés gépet ami a saját szelétől elmászik, ha túl közel repül valamihez, ami kefés motorok miatt egy kicsit késve reagál, aztán meg megszalad, és nem tudja a headless funkciót, nem tudja merre repül és milyen gyorsan, csak azzal van tisztába, hogy mi a vízszintes és ennyi.
Néztem én már nem tudok Care-t venni a gépemre mert aggastyán. Inkább egy új akkura spórolok, mert érezni már rajta a 40 töltést...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen