- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
atomeec
senior tag
Na igen, nem olyan mint igazából, ott sokkal kevesebb kuplung elég, hiába vettem lejjebb az érzékenységet, még így is sokat kell nyomni néha. Ablaktörlés nálam nem is működik, mondjuk nem is néztem mostanában mire is van állítva (de gondolom automata lenne, mert nem piszkáltam).
@Gomez86, köszi, remélem nem azért van mert baja lenne (ez ugye mágneses alapon van), egyedül Dirt Rally-ban vettem észre, de mind a kettőben, gondolom, mert itt elég sokat kell váltani (pálya autóknál nagy részben pillangó van csak, Assetto-ban használom régebbi autókkal, ott nincs gond, igaz, nem is bögyörgetem, csak a váltás erejéig)
Köszönöm srácok
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen