Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz viktorhu #58058 üzenetére

    "vita esetén a szolgáltatónak kell bizonyítania": ez úgy működik, hogy a szolgáltatónak havi bontásban tesztelési ütemtervet kell készítenie, és az abban foglaltak szerint az előfizetői létszám százalékában arányosított mennyiségű sebességmérést el kell végeznie és dokumentálnia kell. ezen mérések eredményéből év végén (ami objektív okokból február) jegyzőkönyvet és minőségtanúsítási jelentést kell készíteni és feltölteni az nmhh-hoz.

    tehát nem csak vita esetén kell bizonyítanod, ez a rendes ügymenet része. az év végét úgy kell érteni, hogy a teljes naptári év lezárultával van másfél hónapod a papírmunka elvégzésére, ezért februárban küldöd be a jelentést.

    "Ezzel együtt a 300-as letöltési mérés szerintem is user error lesz": én nem mondtam, hogy user az error, de error. én azt mondom, hogy a napi lapály időszakban (tipikusan hajnali kettő és öt között) ha nem tudod érdemben kihajtani a hálózatot, akkor okod van a további ténykedésre. azt már nem prejudikálom előre, hogy saját házad táján vagy a szolgáltatóén. valószínűleg ebben a sorrendben.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák