- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
PROHARDVER!
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blackmate
senior tag
Tippeket kérek a DiGi-vel folytatott szélmalomharchoz, mert most jutottam arra a szintre, hogy teljesen tanácstalan vagyok.
A story röviden: 2016. októberében interneten keresztül megrendeltem a szolgáltatást annak rendje módja szerint. A helyszín Budapest 17. kerület (családi házas övezet), az utcában és a megadott házszám alatt elérhető volt a szolgáltatás, hiszen anélkül nem ment volna a megrendelés. Az utcában már több, mint 2 éve látom az optikai gerinchálózatot, viszont a virtuális szerződéskötés után kiderült, hogy technikai akadálya van a bekötésnek. Úgynevezett „körbővítés” szükséges, ami lényegében annyit tesz, hogy a legközelebbi oszlopon elfogyott a csatlakozási pont. ÁSZF szerint 90 napja van a DiGi-nek, hogy alkossanak valamit, így vártam türelmesen és idén januárban elkezdtem érdeklődni többször is személyesen az ügyfélszolgálaton, hogy mire számíthatok. Volt, hogy 1-2 hetet, de volt, hogy 1-2 hónapot mondtak. Akadt olyan is, hogy a kínai újévre fogták a késést, ugyanis amiatt nem érkezett meg a bővítéshez szükséges eszköz.
Teltek, múltak a hónapok és most ott tartok, hogy 11 hónapja van szerződés azonosítóm, amihez nem tartozik semmilyen szolgáltatás. Jelenleg is van egy nyitott hibajegyem, amelyet az illetékes területi szakikhoz irányítottak. Jelenleg abban az áll, hogy továbbra sincs meg a bekötéshez szükséges eszköz ÉS!!! nem is tudják megmondani, hogy ez mikorra oldódhat meg.
Ügyfélszolgálati irodában kitöltöttem egy reklamációs lapot is ahol ugyanezt leírtam.
Összefoglalva a DiGi azt állítja, hogy az adott címen/utcában nyújt szolgáltatás (ami igaz is), de új ügyfél nem számíthat semmire annak ellenére, hogy most is simán tudnék szolgáltatást rendelni neten/személyesen.
Az már csak hab a tortán, hogy a tavalyi évben kétszer is tele-szórólapozták a környéket, hogy rendeljen mindenki DiGi-t, mert az milyen jó…
Szerintem ez az új ügyfelek megtévesztése.
Van valakinek bármi ötlete, hogyan lehetne ezt az egész ügyet tovább lendíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Gigabyte 1080 8 gb & i5 7500+16gb ram ddr4 kategória váltás miatt eladó.
- Eladó ITX Konfig I7-10700F 16GB DDR4 1TB M2 SSD RTX3060 12GB Lian Li Q37!
- iPad Pro 12.9" 256GB Wi-Fi + Cellular Space Grey MHR63HC/A + Pencil 2 + Magic Keyboard garanciális
- Endless Ocean Luminous Nintendo Switch játék
- GAMER PC! Ryzen 5500 / RX 6600 / 16GB 3600MHz / 500GB SSD / A520!