Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    válasz Vakegérke #42683 üzenetére

    2x küldtem nekik hiba kapcsán emailt.
    Először akkor amikor beindult a lan szolgáltatásuk 2007 november végén és nem működött a TL routerem a TL eszközökkel teli hálózaton amit akkor használtak. A levelezést átvette egy technikus/operátor aki kérdezett 2-3 héten át, hetente 1-2x én meg válaszoltam, aztán már levél sem jött Bő 1 hónap elteltével a két ünnep közt csak úgy találomra kipróbáltam a routert és működött. Értesítés persze nem jött de jeleztem feléjük, hogy már jó ne rontsák el. :)
    Másodikat márciusban édesanyám nevében intéztem (#42598) a lényeg már rég elintéztük üfsz-en mire jöttek a válasz leveleik. Egyébként egy Digi által 2016 02.01-től átvett területről van szó 0 infót küldtek, hogy melyik szolgáltatás mennyibe kerül és miért, amikről kiderült mindenkinek személyesen kell bemenni és új szerződést kötni a Digivel, hogy ne a másik volt szolgáltató 3950Ft tv és 2640Ft-os díját fizesse amit kiküldtek csekken már februári hónapra...a 3000+200 helyett.
    Szóval igen lehetnek olyan esetek mint nálad, de többnyire az van amit leírtam, mivel ÁSZF-ben is ott van emailben jelzett problémákra 30 napjuk van reagálni és többnyire ki is húzzák 25-30 napig a válasszal.

    [ Szerkesztve ]

    Realme GT Master Edition

Új hozzászólás Aktív témák