- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Milyen széket vegyek?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
ma Kínában bemutatta a Motorola az idei Razr sorozat tagjait, közeledhetünk a nemzetközi starthoz is.
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian360
őstag
válasz
persil #14930 üzenetére
Pedig pl a WoW-ban nagyon jól megoldották az addonok segítségével a valós dps-mérést, ott volt a recount, kiírta mekkora a valós sebzésed, melyik skilleddel hányszor és mekkorákat sebbzel, sokkal könnyebb volt hatékonyabb buildeket összedobni, nem kellett érzésre belőni, hogy akkor most melyik skill valós helyzetben mennyit is ér.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
persil #14930 üzenetére
Szerintem a "tiszta" unbuffed dps az ugyan annak a kasztnak a gear különbségét mutatja.Ez a fontos.A nyers erő, amit nyertél a gear-edből.Ez az alap.
A skill mindenkinek adott, ugyan az elérhető.A gear nem, a gear mindenkinek más.Na ezért jó a színtiszta, szűz unbuffed dps
Az hogy a te skill összeállításod mit hoz ki a gear-edből, az más tészta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Call of Duty: Warzone
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- BestBuy topik
- További aktív témák...