Hirdetés
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
-
Rebourne
aktív tag
válasz Helmoras #43846 üzenetére
Szóval szerinted rendben van az, hogy 22 hónap után játszhatatlan legyen egy játék, amit megvettél?
És például az is egy vélemény, hogy azért nem veszem meg a kieget, mert szeretem a Diablót, és ez, amit a Blizzard a Diabló 3-al művel nekem nem Diabló.
Egyszerűen elfogadhatatlan lenne, ha ebben az állapotban maradna a 2.0, és ezt a véleményt elég sokan osztják, elég csak ránézni a US fórumokra, amióta kint van a PTR.
(#43847) Cadal: El fogják húzni. AH és 2.0 nem kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz Helmoras #43849 üzenetére
A 2.0 egészen konkrétan tönkreteszi az alapjátékot a jelenlegi formájában. Törölve van belőle az AH, minden MF, a Monster Power, a Nephalem Valor, a Monster Density, és egyedüli újítás mindezek helyébe a Cursed Chest esemény, ami nem több egy átlagosnál nehezebb külditől. Nem a konzolos loot rendszert tették bele, hanem valami sokkal gyengébbet, a régi, 1.08-ás cuccok általánosan véve sokkal jobbak, egy-két sloton (vállas, bracer; esetleg gyűrű, amulett, ha nem volt szerencsés a kovácsolás) van csak elméleti esély upgradera.
Nem túlzok, amikor ezt mondom, hogy a PTR a jelenlegi formájában játszhatatlan. Kevesebb, mint amikor megjelent a Diablo 3. Nyilván a fejlesztők is érzik ezt, mert volt dialógus a témában a fórumokon. A következő PTR patchben majd talán kiderül, hogyan akarják orvosolni a problémát.
-
killerjohn
addikt
válasz Helmoras #43849 üzenetére
ezzel egy gond van (persze szerinted nincs): ha veszek egy 600 lovas Ferrarit preorderben, majd amikor házhoz szállítják, akkor manuál váltós (nincs mystic) automata helyett, nincs klíma (loot 1.0), és csak 400 lóerős, majd 2 év múlva behívják kötelező szervízre, ahol kiveszik a bőrűlést meg a szervó kormányt, és azt mondják, hogy az eredeti árának a 2/3-át ha ráfizetem, akkor lesz egy jobb, mint az eredeti, akkor a) leütöm az eladót és vele fogok trágyázni a kertben, b) úgy beperelem őket mint a szart a fogyasztóvédelemnél.
Persze aztán felébredek, mert kiderül, hogy benne volt a 700 oldalas EULA-ban, hogy az autó szar, nincs garancia hogy holnap is menni fog, és fel vannak rá jogosítva, hogy bármikor kivegyenek belőle bármilyen alkatrészt. A Blizzard kezd lassan úgy viselkedni mint a kínai karácsonyfaizzó gyártó manufaktúra minőségellenőrzés osztálya...
szerk: Starcraft-al is rohadt jól állnak, mondhatom: felmegyek twitch-re és 150K néző van LOL-on, ami akkora f*s, hogy 20 óra nézés után sincs gőzöm se hogy ki mit csinál, és mit varázsol, és mi történik - mindeközben 2.5K néző van Starcraft2-höz, és abból 1.5K valami buta szőke csaj 15APM-es cannon rush streamje.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz Helmoras #43862 üzenetére
Részemről sem anyagi követelmény az alapjáték működése, hanem elvi. Ha valamit megvettem, akkor ne vegyenek el belőle. Nem (csak) bugokról van szó a PTR esetében, hanem eltávolított jellemzőkről, amik hiányára egyszerűen keveset gondolt a Blizzard, és így csak RoS-szal együtt teljes jelenleg a rendszer. Ezért nem csak a 2.0-ás alapjáték finomhangolását várom el a Blizzardtól, hanem érdemi játékmechanikai javításokat is várok. Bár az időszűke miatt nem sokat tehetnek.
-
Vistaboy
veterán
-
Vistaboy
veterán
válasz Helmoras #44245 üzenetére
Egyszerű, mint a pofon, mi? Igen, a Normál valóban könnyű, de én a Hellről és Infernóról beszélek. Persze, miután több tízmilliót ráköltöttél a felszerelésre, talán van esélyed egyedül is.
Félreértés ne essék, én akkor játszottam vele utoljára, amikor Hellen és Infernon egyedül gyakorlatilag lehetetlen volt huzamosabb ideig kibírni olyan cuccokkal, amiket játék közben találtam. Az AH más tészta, én is vettem próbaképpen pár nem olyan drága tárgyat akkoriban, és valóban ég és föld, hiszen amint erősebb geart viselsz, máris könnyen lenyomsz mindent - legalábbis egy ideig.
De én így egyáltalán nem találom élvezetesnek a játékot. Ráadásul nem vagyok elég mazochista sem, amikor fél órán belül húszszor halok meg (Mert nincs pénzem AH-ból jobb cuccot venni), akkor már abba kell hagynom, mielőtt komolyabb károkat szenved a billentyűzetem...
Láttam pár havert annak idején akció közben, komolyan mondom, mint valami robotemberek, őrülten nyomkodták a billentyűket. Én még szemmel követni sem tudtam őket, nemhogy utánozni. Vannak hardcore játékosok, nekik megvan a kellő gyakorlatuk és kitartásuk az efféle grindeléshez, de én nem ilyen vagyok.
Én sajnos megszoktam már az offline szerepjátékokban, hogy elkezdem a játékot és végigviszem a szerzett felszereléssel. A jobb darabokért persze megküzdök - felfedezés, erősebb ellenfél legyőzése, stb. -, de amikor azért nem bírok továbbmenni, mert nincs pénzem cuccokra, máshonnan meg gyakorlatilag nem esik, na, az már nem az én műfajom.
Épp emiatt örültem, amikor végre meglett az első Legendary tárgyam, mert amikor annak idején hónapokig toltam, nemhogy Normálon, de még Infernon sem kaptam egyet sem. Igen, észrevettem, hogy immár jelentősen könnyebben haladok, mint azelőtt. És ezzel már számomra is elfogadható lett a játék - bár még messze van Hell és Inferno -, remélem, hogy a Loot 2.0 érkezésével ez még tovább fog javulni.
Ne magatokhoz mérjetek, akik szeretnek csapatba vergődve több százszor végigmenni az utolsó pár helyszínen a jobb cuccokért, én egyedül szeretek lenni és maximum kétszer-háromszor végigmenni a saját tempómban. Jöhetne már a kiegészítő.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Rebourne
aktív tag
válasz Helmoras #44651 üzenetére
Ez jelenleg vaporware kategória. A videó azthiszem 2011-ből való, és azóta semmi új nem jött ki belőle. Az NCSoft most a Wildstarral van elfoglalva, nem hinném, hogy két MMO-t jelentetnének meg szorosan egymás után. Összehasonlítva a Wildstarral, aminek a betája már jó ideje megy, fullosan játszható, ez a projekt sehol sincs.
-
granini
őstag
válasz Helmoras #47465 üzenetére
Valoban, nekem is 20GB volt a jatek tegnap amiben mas benne volt valami RoS update folder ami 6.5 GB volt. Ehhez kepest ma reggel nekem is 20-rol felugrott 30-ra, kb ugy 25 percig toltott valamit (ment a sarga patch csik meg hogy optimalizal) aztan csak 15GB lett a vege. Megkockaztatom letoltott mindent, aztan egyesevel kicserelgette a regi fajlokat az ujakra aztan a regit torolte mindegy, playable, RoS menu is van, csak ugye szero offline. Hat kivancsi vagyok este fele mi fogad mikor hazaerek..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Rebourne
aktív tag
válasz Helmoras #47947 üzenetére
A lila mobok (amiket te alternatívan barnának hívsz) több legendet dobnak, jól veszed észre. 3 itemet dobhatnak és mivel (érzésre) minden elit mobnak jelentősen nagyobb a legendary drop esélye, ezért a unique moboknál nagyobb az esély legendaryra, mint a sárga és a kék eliteknél, akik csak egy itemet dobnak, de kevesebb az esély legendaryra, mint a bossoknál, akik sok itemet dobnak.
(#47950) GrooveHero: Nem. A legendary/set a unique D3-as megfelelője (a fejlesztők szerint). Csak hülyén nézne ki, hogy egy "unique" (egyedi) tárgyból sok van, ezért átnevezték.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz Helmoras #47988 üzenetére
Nah igen, ezt elfelejtettem hozzátenni hogy olyan kellene amihez nem kell 2-3 item hogy rendesen működjön.
Mindenesetre megjegyzem és majd ha úgy állok itemileg akkor ki is próbálom, szóval köszinightmare13 Ez igaz..csak számomra mindenféle változás új, mivel nem követtem a Diablos híreket, és gondolom azzal egyetértünk hogy most, főleg a skillek elég durván változtak.
Egyébként én tegnap OP+revenge-el mentem..kis WW-vel megtámogatva hogy könnyebb legyen mozogni[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz Helmoras #47993 üzenetére
Hát majd meglátom mi esik és aszerint próbálok elindulni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
mpierre
veterán
válasz Helmoras #48905 üzenetére
Akkor valszeg jövök én is egy tetű lassú barbival... Majd meglátom birom-e T1-n. Eddig nem merészkedtem oda.
Ezzel t'ok jönni.
[ Szerkesztve ]
#### A hatalom nem egy jelvény vagy egy pisztoly. A hatalom az a hazugság: minduntalan hazudni, míg lassan az egész világ behódol neked. #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
mpierre
veterán
-
warcat
veterán
válasz Helmoras #49653 üzenetére
Minden dolog,ami random módon kerül rá a cuccra,azt át lehet variálni.pl a demon skin seten van alapból fire res,ezzel nem lehet mit kezdeni,de ha pl dobsz rá egy socket roll,azt át lehet enchantolni.
Vagy újra socket rollt kérsz rá,akkor kapsz rá 1-2 socketet - vagy valami mást.Persze szét vannak választva elsődleges és másodlagos tulajodonságokra, pl a crit elsődleges, a pickup meg másodlagos,ezért pickupból nem fogsz soha critet csinálni,csak a hasonló másodlagosokból ajánl fel majd.(pl health globe heal)
Ami még fontos,hogy:
-csak egy tulajonságot lehet átvariálgatni,és onnantól kezdve csak az választható változtatásra
-ha rányomtál az enchantra,de nem tetszenek a felajánlott értékek,választhatod azt,hogy megtartod az enchant előtti értéket,tehát rosszabb nem lesz a cucc.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
mephi666
nagyúr
válasz Helmoras #50636 üzenetére
reggel 5 körül még wednesday march20 volt kiírva néztem is, hogy "b@sszameg, még csak szerda van?"
ui: tegnap kiesett az első trifecta ring, amiről csúnyán ledarabolták a chd-t meg az as-t (remélem csak azért, mert lvl70en 10as 50chd és 10chc lesz már a max )
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tatyla
őstag
válasz Helmoras #50636 üzenetére
Ma kapjuk meg (az előrendelők)a szárnyakat ezt lövik be!
Cadal: remélem azért annyira nem fekszik ki a szerver mert keddre szabaságot is kértem...
[ Szerkesztve ]
PSN:Tibipapa74 Xbox id: Tibipapa74 Battletag:Tatyla#2431 https://www.youtube.com/channel/UCogzoZ5ODf0hReYKB7p16AA
-
#13110016
törölt tag
válasz Helmoras #53200 üzenetére
Miért kellene??
Kell egy olyan kaszt, ahol semmi cucc, semmi tudás nem kell, még is baromi gyorsan öl t3 felett is. Ha nem így lenne, a sok kisgyerek nem tudna érvényesülni...
vanillában is a dhk arra rejszoltak, hogy ghomot hány sec alatt tudják lenyomi soloban, miközben az volt az igazság, hogy partiban mire a nyílvessző odaért a mobhoz már rég halott volt mert én leszedtem lézerrel...
Arról volt szó, hogy melyik tud többet sebezni, nem arról, hogy ki milyen gyors... és a DH bizony többet sebez most is.
[ Szerkesztve ]
-
Healbacsi
őstag
válasz Helmoras #53478 üzenetére
Az 50% noveles a crit elott 1.5-os szorzokent jelenik meg.. a skill damage up is szorzokent novel. Tehat nem osszeadodik, hanem tenylegesen 20%-al noveli meg a sebzesedet.
A formula elvileg Skill (x%-a a weapon damage-nek) - novelve a main stattal - ez 1.y-al szorzodik (ahol y az skill damage) - majd 1.z-vel szorzodik (ahol z az emelentalis damage up), majd ha critel erre jon ra a crit damage bonus.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen